Tässä taitaa olla wincapitan päähuijari.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sopii hyvin kuvaan ja on minulla ihan "tietoakin"..http://www.thaimaansuomalainen.com/default.asp?Folder=16&IdArticle=7570

Kommentit (15)

Vierailija

Mua kiinostaa.

Tiedän kaverin joka sijoitti siihen vähän rahaa.

Kyseli multakin neuvoja ja sanoin että, älä helvetissä.

No, ne hillot meni ja kaveri makso oppirahat.

Näitä ilmaantuu aina muutaman vuoden välein ja hyväuskosia riittää.

Homma toimii kun ensimmäiset sijottajat saa sieltä rahaa ulos ja muute menee perässä.

"Rahantekokoneita" kun ei ole.

Vierailija
Petu
Pyramidi-huijaukset eivät kiinnosta niitä ,jota eivät ole siihen olleet osallisena.
Jeps. Häpeällistähän tuo on huijatuksi tulleille. Luulis nyt olevan jotain tolkkua ajatusmaailmassa. Aikuiset ihmiset.

Minuakin houkuteltiin tuohon hommaan mukaan jotain kolmisen vuotta sitten. Heh. En tietenkään lähtenyt. Ilmaista rahaa ei ole.

Tunnen henkilökohtaisesti muutaman, joita nyt pikkaisen kirpaisee. No sijoitukset heillä oli vain jotain muutama kymmenen tuhatta euroa. Kovasti miellellään näyttivät, että miten potti kasvaa ihan tyhjästä. Saivatkin jotain tuottoa, mutta itse se sijoitus katos bittien taivaaseen.

Vierailija

Jos olisi mennyt pari vuotta sitten olisi ainakin saanut omat pois.Sukulaismies pyysi mukaan,kusetti oli sponsori.En ollut mukana mutta tuttuja oli.Mukavaksi ja luotettavaksi ajateltu kaveri teki näin sukulaisille.Missä vittu mennään,ei omaa heimoa saa pettää!

Vierailija
juuusaa
Jos olisi mennyt pari vuotta sitten olisi ainakin saanut omat pois.Sukulaismies pyysi mukaan,kusetti oli sponsori.En ollut mukana mutta tuttuja oli.Mukavaksi ja luotettavaksi ajateltu kaveri teki näin sukulaisille.Missä ***** mennään,ei omaa heimoa saa pettää!

Ei välttämättä tienny mihin teki duunia.

Vierailija

Kun tarjoaa lähes kolmesadan prossan vuosituottoja, ei tyhmä voi kieltäytyä. Ja mitä tästä taas uunot oppi? Verkostomarkkinointia?

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Kaikki järjettömät voittoprosentit ovat syytä unohtaa . Minulla on parhaillaan menossa 1200 eukkaa "kankkulan kaivoon" , tai voittoa tulee ajallaan .Nämä kyseiset sijoitukset ovat tyypillisiä rahastoja ,joita saa pörssistä . Ilmeisesti ,kun meidän maailman mahti Amerikka rämpii , ovat nämä rahastitkin alamaissa .Kiitos suuri siitä ,että taala on maailman valuutta . Eu:ssa menee kuulemma hyvin ,mutta ei tunnnu vaikuttavan positiivisesti meidän rahastoihin . Jenkit vie ja me vikisemme , meni hyvin ja varsinkin silloin ,kun jenkeillä menee huonosti . Toisaalta harrastaahan se suuri kansanosa lottoamista , saamatta yhtään mitään . Menköön oppirahoina

Vierailija
Rasputin
iso-eemeli
jepulis

"Pattijoellako" Eemeli itse luuraa?
en kun suomessa... ollaan ja en tikulla koskisi moisiin viritelmiin..

Vierailija

ahaaaa!! ahaaa! Oletteko seuranneet onko 7-päivää lehti ottanut mitään kantaa tähän huijaukseen, samaten Hymy ei ole ottanut mitään kantaa vielä tähän huijaukseen...nämä lehdet kun ovat aina niin "ajan hermoilla" skandaalijuoruissa ja muussa sellaisessa.

Ettei vain olisi...????

ahaaa, mikäs porukka se siellä Miamissa lymyilee?...

Uusimmat

Suosituimmat