Vain raamattu voi pelastaa teidät!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vain jumalan pyhä sana ja pyhä kirja voi teidät pelastaa ikuiselta kadotukselta ja helvetin lieskoilta.
Täältä hankkikaa uusi raamattu heti jos sellainen puuttuu.
http://www.raamattukansalle.fi/tuotteet.html

Muistakaa käydä myöskin kirkossa sunnuntaina pyhittämässä teidän syntinne. Jumala kyllä antaa teille anteeksi jos uskotte ja luotatte tarpeeksi teidän vapahtajaanne, jeesus kristukseen.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Kiitos Jeesus sinulle, että olet ottanut meidän sielumme erikoiskohtelusi piiriin.

ps. Voisitko faxata ahkerille palvelijoillesi, että eivät kehtaisi häiriköidä minua lentolehtisillään ja raastavalla laulullaan kaupan porttikongissa, kun käyn noutamassa väsyneelle ruumiilleni virkistystä. Kiitos.

Vierailija
JeesusKristus
Muistakaa käydä myöskin kirkossa sunnuntaina pyhittämässä teidän syntinne. Jumala kyllä antaa teille anteeksi jos uskotte ja luotatte tarpeeksi teidän vapahtajaanne, jeesus kristukseen.

Tämä on juuri sitä harhaoppisuutta mistä Jeesus varoitti, typerys.

Vierailija
kiljotiini
JeesusKristus

Tämä on juuri sitä harhaoppisuutta mistä Jeesus varoitti, typerys.

Niin, hyvä että huomasit ton äskeisen kirjoittajan harhaoppisuuden! Hyvä! Jeesus on ylpeä kun kuljet raamattu rinnallasi.

Vierailija

En äänestä. Minulla on jo raamattu.
Samoin on sanottu :

2. Moos. 20:7
"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään.*
2. Moos. 22:28
(22:27) "Älä herjaa Jumalaa äläkä kiroa kansaasi kuuluvaa päämiestä.
2. Moos. 23:1
"Älä levitä perättömiä huhuja äläkä suostu auttamaan väärintekijää todistamalla vilpillisesti hänen hyväkseen.

---------------------------------------------------------------------------------
Moos. 19:14
Älä pilaile kuuron kustannuksella äläkä pane estettä sokean tielle, vaan pelkää ja kunnioita Jumalaasi. Minä olen Herra. --->
Jes. 43:8
Kutsu esiin kansa, joka on sokea, vaikka sillä on silmät, joka on kuuro, vaikka sillä on korvat!
----------------------------------------------------------------------------------
Luuk. 6:39
Hän puhui heille vielä vertauksin: "Miten sokea voisi taluttaa sokeaa? Molemmathan siinä putoavat kuoppaan.
----------------------------------------------------------------------------------
Joh. 9:41
Jeesus vastasi: "Jos olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synti pysyy teissä."
-----------------------------------------------------------------------------------

TÄSSÄ ON SUOMEN EDUSKUNTA...

Jes. 56:10
Tämän maan vartijat ovat sokeita kaikki, eivät he mitään näe. He ovat kaikki mykkiä koiria, eivät he osaa haukkua, makailevat vain, läähättävät ja viihtyvät torkuksissa.

En toki kiroa heitä, koska koira on ihmisen paras ystävä...
-----------------------------------------------------------------------------------

Vierailija

Jaa, liittynyt on avannut jälleen jeesustrolliketjun, toivottavasti hihhulit eivät innostu siksi julistamaan kun luulevat että olet joku jehova.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Eikö näille jeesustelijoille voisi avata oman osion, jossa hihhulit sitten voisi yhdessä sovussa koristella piruntorjuntabunkkereitaan!

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vierailija

olen jo jonkin aikaa miettinyt että onko tuo jeesuskristus oikeasti joku sekopää vaiko joku joka vain pilailee näillä palstoilla..

tuommoinen pilaa uskovaisten mainetta jollei sitä ole jo pilattu täysin tuollaisten sekopäiden takia. En kyllä välitä uskovaisten maineesta, vihaan kaikkia uskontoja ja seurakuntia koska ne ovat vain aivopeseviä rahankeruulaitoksia.

Vierailija

Keskustelu uskovaisen kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lennähtää laumansa luo kertomaan, kuinka voitti koko pelin.

Vierailija

Rahankeruulaitoksia? (%
Mitäs uskontoa sie oot oikein harrastanu.

Joo ja toi on pelkkä trolli. Ja toi pulujuttu pätee vain kretsujen kanssa.

Vierailija

Oisko taivaasta olemassa mitään demoversiota? En kyllä saatana osta mitään sikaa säkissä. Kuitenki ihan paska mesta. En oo kyllä kaikista yrityksistä huolimatta saanu kaivettua mistään käyttäjäkokemuksia.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Mokomakin
olen jo jonkin aikaa miettinyt että onko tuo jeesuskristus oikeasti joku sekopää vaiko joku joka vain pilailee näillä palstoilla..

Tällä foorumilla on yksi tai useampi teinihäirikkö, jonka mielestä on hauskaa kirjoittaa koko ajan samasta aiheesta ärsyttäviä viestejä. Ilmeisesti kyseessä on jonkun yksinäisen tyypin huomionkaipuu.

Vierailija
JuurikinNiin
Eikö näille jeesustelijoille voisi avata oman osion, jossa hihhulit sitten voisi yhdessä sovussa koristella piruntorjuntabunkkereitaan!

Eiköhän todellisuudesta vieraantuneille ihmisille löydy netistä foorumeita, joihin heidän juttunsa sopivat paremmin.
Jeesuskristus on aika varmasti liittynyt, suvaitkaa, perkele ym. multinikki.
Suvaitkaalla lasse vedätti aika hyvin, nykyjeesus ei oikein toimi.

Vierailija

En tarvitse Raamattua, itse asiassa heitin rippikoulussa saamani kappaleen paperikeräykseen jo melkein puoli vuotta sitten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat