Olen MASENTUNUT että ystävätkin kääntyvät ..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

MINUA vastaan täällä .. jospa lähden pois enkä takaisin tule ... ??? TURHAA , niin turhaa touhua
tänne kirjoittaminen on .... !!!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
cepaska
MINUA vastaan täällä .. jospa lähden pois enkä takaisin tule ... ??? TURHAA , niin turhaa touhua

Usko jumalaan pelastaa sinut! Jeesus on sinun ystäväsi aina. Suosittelen sinulle lukemaan raamattua!

Vierailija
JeesusKristus
cepaska

Usko jumalaan pelastaa sinut! Jeesus on sinun ystäväsi aina. Suosittelen sinulle lukemaan raamattua!

ja sä voisit jeesustella vaikka perseessäs.

Vierailija

Busse-parka..

Tiedelehden keskustelupalsta ei ole mikään senssilinja. Ikävä kyllä, et koskaan ole sitä pystynyt käsittämään. Olet todella yksinäinen ihminen, joka on menettänyt todellisuudentajunsa neljän seinän sisällä.

Sääli kuitenkin muuttuu raivoksi, kun häiriköit palstaa lukemattomien viestiketjujesi voimin. Tämä saa jopa ne sinun mielikuvitusystäväsikin hylkäämään sinut.

Jotta tämä ei menisi ihan pelkäksi masenteluksi, kuunellaan Katri Helenan hieno tulkinta Oláh Ibolyan kappaleesta Magyarország, Minä Toivon..

http://www.youtube.com/watch?v=aqWp3Vd_268
http://www.youtube.com/watch?v=aqWp3Vd_268

Vierailija
cepaska

Ei kai se ihme ole jos ihmiset kyllästyvät, kun avaat samasta aiheesta kolmekin ketjua yhtäaikaa.
Täytyy olla aika omituinen jos jaksaa jonkun jankutuksia lukea kuukaudesta toiseen.
Kannattaisi keksiä jotain uutta, nykyiset juttusi olet kertonut jo satoja kertoja, se varmasti riittää.

Vierailija

ja kaiken lisäksi koirakaan ei nuole enää kassejani vaikka kuin hunajaa munille sivelen :( sais jonkun KOMUKAN edes munaani nuolemaan :twisted: :twisted: :twisted:

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
cepaska

Älä lähde! Ei me kaikki olla sinua vastaan. Teräs nallepuh ainakin pitää bussea vieläkin hyvänä tyyppinä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
ilaiho
Kyllähän se alkaa kyllästyttää, jos koko ajan vain kirjoittaa tänne. Yritä vaikka keksiä itsellesi jokin harrastus.

KA ku ei ole muita harrastuksia kuin tää ... ???

VAI lasketaanko nenän kaivelu .... ???

Vierailija

HEH-heh ... ette ole tainneet oppia, kuinka tänne tullaan tämän hidastuksen läpikin "in no time" ... ??? EI se mitään, päivä on BUSSEN .. JIHUUU ... !!!

Vierailija
cepaska
HEH-heh ... ette ole tainneet oppia, kuinka tänne tullaan tämän hidastuksen läpikin "in no time" ... ??? EI se mitään, päivä on Pellen .. JIHUUU ... !!!

Rauhoitupa jo, lapsi pieni, ja hanki jokin muu harrastus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat