Pääministeri

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ruotsinsuomalainen lehti julkaisee ensi viikolla 10 Matti Vanhasen tekstiviestiä S. Kuroselle. Viestit ovat intiimimpiä kuin Suomessa julkaistut.
Viestittäminen ei ole rikos. Onko rikos, jos viestit löytyvät joukkojulkaisun sivuilta, jonne ne eivät ole tarkoitetut? Onko poliittisen henkilön, jonka kansa on valinnut yksityiselämä julkisempaa kuin tavisten?

Kuitenkin omasta mielestäni koko jupakka olisi jo päättynyt, ellei asiasta olisi nostettu oikeusjuttua. M. Vanhanen on tehnyt monta kertaa virheen yksityiselämänsä liittämisestä mediaan. Ei hän tunnu oppivan, vaan suomalaisella sisulla aikoo vastustaa lopuksi koko kansaa.

Toivottavasti hänkin hoitaa velvoitteensa kunnolla, eikä anna MEDIAn haitata työnsä tekemistä.

Kommentit (11)

Vierailija

Menee naurettavaksi!

Kahden ihmisen väliset viestit ovat yksityisasia. Minun mielestäni noita viestejä ei saisi julkaista kuin Vanhasen ja Kurosen antamalla luvalla.

Kai siellä julkaistaan myös mitä Kuronen on vastannut? Itse en tästä Ike jupakastakaan tiedä, että julkaistiinko siellä kokonaisia keskusteluja vai vain viestejä, joista voi helposti vetää mitä johtopäätöksiä haluaa.

Vierailija
Dredex
Myöskään Stubb ei kuulosta suomenkieliseltä nimeltä.

Ehkäpä ei sinun korviisi kuulosta kovin suomenkieliseltä nimeltä mutta on kuitenkin hyvin perisuomalainen nimi! Stubbeja on nimittäin vallan paljonkin niin Pohjanmaalla kuin Lounaissuomessakin.

Vierailija

"Oletko hoitanut puutarhaasi" ?

Toivottavasti siellä ei ole mitään, joka veisi kansan huomion pois Lissabonin sopimuksesta.

Lissabonin sopimuksen ansiosta kuka tahansa, esim minä, voi haastaa tarvittaessa EU:n oikeuteen. Aikaisemmin ei voinut, eli ne sai tehdä mitä halusivat.

Vierailija

Vanhanen ei selvästikään osaa hoitaa naisasioitaan. Hakee netistä panoseuraa, vaarantaa ainakin teoriassa kansallista turvallisuutta ja siis joutaa politiikan eturivistä sinne minne kuuluukin, eli rivikansanedustajien joukkoon.

Vierailija

Vanhanen ei selvästikään osaa hoitaa naisasioitaan. Hakee netistä panoseuraa, vaarantaa ainakin teoriassa kansallista turvallisuutta ja siis joutaa politiikan eturivistä sinne minne kuuluukin, eli rivikansanedustajien joukkoon.

Uusimmat

Suosituimmat