KOMUKKA päivässä ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

PITÄÄ hampaat kunnossa, HOMO helvetissä on hyvä alku ( mikäpä minä
Wanhan Testamentin Jumalaa arvostelemaan ) ... !!!

Kommentit (9)

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja
Luulis että oisit hyvällä tuulella, busse, kun minun luoma ilmianto ketjukin kääntyi minua vastaan.

Niin kääntyi, kannattaa miettiä ennen kuin alkaa leimaamaan ihmisiä natseiksi vain siksi etteivät he hyväksy väkivaltaa satukirjojen tai muiden syiden "oikeuttamana"
Se oli vasta alkua, jos ei jutut muutu..

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja
Luulis että oisit hyvällä tuulella, busse, kun minun luoma ilmianto ketjukin kääntyi minua vastaan.

HUKKAAN meni, en edes huomannut ... ???

MUTTA heitä bussea kivillä ihan vapaasti, meillä koulukiusatuilla on
kova panssari ... !!

Vierailija
cepaska
PITÄÄ hampaat kunnossa, HOMO helvetissä on hyvä alku ( mikäpä minä
Wanhan Testamentin Jumalaa arvostelemaan ) ... !!!

Ahaa, että komu päivässä, jne. No näytpä aloittanen itsestäsi.

Vierailija
fenomenologi
Muistaako joku koska kesärenkaat pitää vaihtaa alle.

PITI aikaa sitten, jopa Tampereen aikaa ... !!!

Vierailija
fenomenologi
Rauno-Petteri Lapinoja

Niin kääntyi, kannattaa miettiä ennen kuin alkaa leimaamaan ihmisiä natseiksi vain siksi etteivät he hyväksy väkivaltaa satukirjojen tai muiden syiden "oikeuttamana"
Se oli vasta alkua, jos ei jutut muutu..

Älä kuule ala puhumaan kesärenkaista vielä. En minä niin helpolla lannistu. Kun porukka pieksää minua yhdessä kuin vierasta sikaa, tulee minulla vaan semmonen euforofinen olo. Ikään kuin olisin muiden yläpuolella.

Lämmin tunne sisälläni, kun tiedän olevani oikealla asialla taistellessani nykynatsismia vastaan.

JA ON SE KYLLÄ SAAMARIN KUMMA, ETTÄ JOS LIITTYNYT EI OLE KIMPUSSANI, NIIN SITTEN FENOMENO.

Uusimmat

Suosituimmat