Miten suhtautua

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sellaiseen, kun olin Vaasassa illalla kävelemässä kaupasta asunnolle ja kuuluu takaa kovalla äänellä miehen huuto "HEI!". Vilkaisen hieman taakseni, mutta jatkan matkaa ja n.20 metrin päästä nousee autosta mies kameran kanssa ja asettuu kuvaamaan hyvin ilmeisesti mukamas minua. Virnistää jotenkin ilkeästi minulle sellaisen jännän hymyn. Ottaa kuvan mielestäni hiukan minun edestäni, eli itse en olisi kuvassa. Itse seisoo toisella puolella tietä ja kääntyy takaisin autoonsa päin.

Tuli vain aika vainoharhainen olo siinä, että mikähän tarkoitus on tuollaisella. Mitään kuvattavaa ei kohdassa ollut ja katseestakin voi jotain päätellä. Viime syksynä/alkutalvena tapahtui, kun oli hiukan muutenkin hankalaa, niin alkoi miettiä, että oliko jopa sen takia. Muutenkin vain tuntuu, että tullut aika paljon kaiken näköistä hiukan mielenkiintoista elämässä. Omasta mielestäni oli selvästi tarkoitus tehdä vainoharhaiseksi, kun muutenkin oli ollut hankala syksy itsellä. Mutta mikä siihen voisi olla syynä, niin en tiedä.

Yksi vaihtoehto, että ex-naapurikuntalaisia oli joitain vähän kiusoittelemassa, kun olin baarissa nähnyt sinä viikonloppuna erään vuotta vanhemman, jolla on tuntunut aina olevan jotain minua vastaan, vaikka en edes tiedä kuin nimen ja iän ja nekin kuullut kaverilta(joka taas tosin on vähän heitellyt mitä nimiä kulloinkin näille). Vähän sillä ainakin kiehahti heti, kun menin jutustamaan baarissa. Luulin, että olisi vähän kasvanut sekin porukka viime näkemästä.

EDIT: Tuo nyt ei sinänsä mitään meinaisi, mutta kävi vain mielessä kaikenlaista muuta ennen kun tuli mieleen se baarireissu.

Tuo asia ei nyt kauheasti tietenkään päätä vaivaa, mutta ajattelin kirjoitella tänne, kun kuitenkin silloin tällöin käy mielessä tuo asia ja tuonne ]depressiokketjuunkin jo hiukan koitti avautua

Kommentit (9)

Vierailija
liis@
Unohda koko episodi. Eihän siinä oikeasti mitään tapahtunutkaan. Hyvää kevättä!

Itselläni vain oon usein vaikeuksia unohtaa näitä tämäntapaisia. Mutta ei se mieltä kovasti painakaan. Hyvää kevättä sillekin suunnalle:)

Vierailija

No ei ne sitten olleet nämä naapurikuntalaiset, kun näin Seinäjoella viikonloppuna ja kysyin. Kukahan tuollaista kiusaa sitten tekee ja miksi..

Vierailija

Auton rekkari ylös, ja sitten selvität omistajan henkilöllisyyden, ja kotiosoitteen, ja sitten tyhjennät yöllä auton renkaat, kerran kuussa.

Vierailija

author="Geneerinen" kirjoitti:

Mietin minä tuotakin tottakai..
Mutta kyllä se ainakin esitti kuvaavansa minua...
Auton rekisteriä en hoksannut ottaa ylös siinä.

Uusimmat

Suosituimmat