Kilpisjärvi

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ootko käynyt katteleen maisemia. Haltille astin kun menee jollain tavalla niin on kivoja vesiputouksiakin matkalla.

Kommentit (7)

Vierailija

On tullut lomailtua Lapissa oikein ajan kanssa. Ja niin sinne kannattaakin mennä. Ei viikonloppumatka riitä antamaan kunnon annosta niin hienoa luontoa. Ihan eri maa se Lappi on. Kannatan Lapin itsenäistymistä.

Vierailija

Olen nähnyt lapin luontoa 3 vuodenajan verran. Kevätvaellus oli kaikkein parasta. Maisemat olivat kuin satukirjasta ja aurinko lämmitti mukavasti. Hanki oli kovaa ja hiihtäminen kevyttä.. Totuus on että keväisen lapin kauneudesta huolimatta omat kokemukseni olivat erittäin hikiset ja jopa veriset. Silti olen haaveillut kevätvaelluksesta lapissa reilut 10 vuotta. En koskaan unohda esim. saariselkää..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä vihaan lappia. Olen käynyt varmaan 10 kertaa siellä ja se riittää mulle. Majoitus paikat on semmosta ulostetta, ettei ole toista ja sitten vielä pitäisi sietää niitä norsun kokoisia itikoita. Tylsä paikka muuteskin. En enää mee lappiin koskaan. Pohjoisin paikka minne tulen menemään enää on meidän mökki. Ja sekin on onneksi keksisuomessa.

Ne hiidenkivet oli kyl aika jänskiä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Mä vihaan lappia. sitten vielä pitäisi sietää niitä norsun kokoisia itikoita.

Ei ne itikat niin suuria ole. Niitä on vain paljon. Miksi ihmeessä sinä menet lappiin silloin kun siellä on itikoita??

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
mallas
TERÄS NALLEPUH
Mä vihaan lappia. sitten vielä pitäisi sietää niitä norsun kokoisia itikoita.

Ei ne itikat niin suuria ole. Niitä on vain paljon. Miksi ihmeessä sinä menet lappiin silloin kun siellä on itikoita??

On siellä isojakin. Nokun talvella siellä on jääkarhuja.
Olen minä ollut talvellakin siellä ja silloin vituttaa ne majoitukset eniten ja kauhea pakkanen.

Olli V
Lappiin voi mennä bongailemaan eksoottisia kakkoja.

Joo, poronkakkoja on kiva bongata siellä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

On siellä isojakin. Nokun talvella siellä on jääkarhuja.
Olen minä ollut talvellakin siellä ja silloin vituttaa ne majoitukset eniten ja kauhea pakkanen.

Vaikka siellä olisikin jääkarhuja... Karhun voi syödä jos vain maha kestää. Pakkasen kestää, kun pukeutuu asianmukaisesti ja vahtii kamun kanssa paleltumia. Mene teräsnalle toki pilkille lappiin..

http://www.liveleak.com/view?i=3d33a47193

Uusimmat

Suosituimmat