Seuraa 
Viestejä45973

[size=200:1astjxld]VS[/size:1astjxld]

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (32)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662

Nooh, tuossa tapauksessa ottaisisin mustahiuksisen tytön eli tumman. Toisaalta kyllä pidän mustahiuksisista tytöistä muutenkin mutta niin tykkään myöskin blondeista, joten molemmat on ihania. Noista kuvista kuitenkin toi ylempi on kauniimpi. Tosin täytyy muistaa että hänellä on paremmat meikit kuin tolla alemmalla naisella jolla ole juuri lainkaan meikkejä, taino on mutta ei kuiteksaan silmävärejä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mummo
Enpäs tiedä mistä on kyse. Varmaanki oluesta.
Jos se on siitä kyse, niin ei värillä väliä kun vaan se on hyväs' persiis.
Eikö niin, niin ainakin muistelen.

TERÄS NALLEPUH
Nooh, tuossa tapauksessa ottaisisin mustahiuksisen tytön eli tumman. Toisaalta kyllä pidän mustahiuksisista tytöistä muutenkin mutta niin tykkään myöskin blondeista, joten molemmat on ihania. Noista kuvista kuitenkin toi ylempi on kauniimpi. Tosin täytyy muistaa että hänellä on paremmat meikit kuin tolla alemmalla naisella jolla ole juuri lainkaan meikkejä, taino on mutta ei kuiteksaan silmävärejä.

Kyseessä on ihan yleinen makupreferenssi eli pidätkö yleisesti tummista vai vaaleista. Suosin itse tummia.

markent
Mummo
Eikö niin, niin ainakin muistelen.

Öhömhöm, mihins sää markent pruukaat olutta sit käyttää ? Peräruiskeisiin?

borri317
Vaaleet on huonoja. Portteri on hyvää.

Avatarisi huulilla särvittynä taitaa portterit valua enämpi rinnuksille.

Jos noista pitää valita niin tumma. Vaalea on hieman liikaa ilkkakanerva-tyyppiä. Ruma mielestäni. Yleensäkin pidän enemmän tummista, mutta olen seurustellut vakavasti enempi blondien kanssa. Mikä lie syynä.

Oluissakin pidän enemmän tummista kuin vaaleissa. Vaaleat oluet tuppaavat närästämään, jos niitä juo enemmän. Olen veikannut syyksi tuhdimpaa humalointia.

markent kirjoitti:
"Mummo
Eikö niin, niin ainakin muistelen"

Mummo:
"Öhömhöm, mihins sää markent pruukaat olutta sit käyttää? Peräruiskeisiin?"

Janojuomiseen hyvinkin. Nautinpa sitä, vaikka ei janottaisikaan. Samaten kuin kossuakin, joka on hyvä ruokajuoma, vaikka ei söisikään.
Epäselvästi ilmaistussa kohdassa tarkoitan kyllä miehen namismutteria.
"Jos se on siitä kyse, niin ei värillä väliä kun vaan se on hyväs' persiis.
Eikö niin, niin ainakin muistelen"

J.k.
Herranen aika sentään. Kysymyksessä on miehen namiskukkeli. Ei siis -mutteri

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039

Oluista vaaleita, useat tummatkin ok. Naisten tummuus tai vaaleus ei erityisesti kiinnosta. Molemmat voivat olla todella kauniita tai sitten ei ja taitaa jollain muullakin kuin kauneudella olla väliä.

Edit: johan toimii foorumi vauhdilla. Vau.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337

Huono äänestys. Punapäät puuttuu

edit. Jos oluesta puhutaan, niin tumma ehdottomasti. Sitä on nytkin jääkaapissa. Säästänpä loppuviikolle.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Onkohan tuo blondi aito, kun on ruskeat silmät. Aidon blondin iho myös on erilainen. Sama pätee aitoihin punatukkiin.

Suomalainen tumma on pienikokoinen, ruskeasilmäinen, sellainen saamelaismustalais-sekoitus. Vaalea on vähän pidempi, oljenvärinen tukka ja siniset silmät. Luonteeltaan vaalea on viileä ja rauhallinen, tumma on tulinen.

Tuliko tarpeeksi ahtaat karsinat

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Marssilainen
Huono äänestys. Punapäät puuttuu

edit. Jos oluesta puhutaan, niin tumma ehdottomasti. Sitä on nytkin jääkaapissa. Säästänpä loppuviikolle.

Ja brunetet.

Tällä hetkellä 100% pitäisi minun hiusten väreistä kyselyn mukaan..saas nähdä muuttuuko vielä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat