Tumma vai vaalea?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

[size=200:3bm4mbfk]VS[/size:3bm4mbfk]

Kommentit (14)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tumma jos kyse on noista kahdesta, tuo ylempi on aivan ihana.. rakastuin välittömästi.. jotain mystistä vetovoimaa hänessä.. alempikin kelpaisi. Liian tumma ei saa olla, tuo ylempi on vielä sopivan tumma.

Se on tuo katse.. ilme.. hän sanoo mielessään ihan selvästi "pane mua". Viettelevä.. hitto.. mikä hänen nimensä on?

くそっ!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Tumma ehdottomasti. Se on paljon kauniimpi. Muutenkin toi simpsoni tai mikä lie on tyhmännäköinen. Vaikka toisaalta tykkään sekä mustahiuksisista, että blondeista.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Tumma ehdottomasti. Se on paljon kauniimpi. Muutenkin toi simpsoni tai mikä lie on tyhmännäköinen. Vaikka toisaalta tykkään sekä mustahiuksisista, että blondeista.

Ai Jessica Simpsoniksiko luulet? No eipä kuitenkaan Jessican kuva ole, joten se siitä....

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
thuga101
TERÄS NALLEPUH

Ai Jessica Simpsoniksiko luulet? No eipä kuitenkaan Jessican kuva ole, joten se siitä....

No joo, no kyllä muute varmana on. Se näyttää ihan häneltä.

Vierailija

Haeppa hyvä ihminen Jessican naamakuvia googlettamalla ja vertaa vaikka silmiä.
Lyön munani vetoa ettei ole ja siinä on paljon panosta!. Eli kaikki blondit ovat mielestäsi samannäköisiä "They all look a like" huusi joku?!?!?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
thuga101
Haeppa hyvä ihminen Jessican naamakuvia googlettamalla ja vertaa vaikka silmiä.
Lyön munani vetoa ettei ole ja siinä on paljon panosta!. Eli kaikki blondit ovat mielestäsi samannäköisiä "They all look a like" huusi joku?!?!?

Kaunis nainen hän kyllä on:

Ai ei vai?:

Vierailija

On on, mutta ei kuitenkaan sama nainen, jonka kuva topikin alussa oli.
Topikin aloittaja voisi laittaa vaikka linkin paikkaan, josta tuon ei-jessican kuvan hommasi, jos siis olet vielä sitä mieltä, että kyseessä on Jessica?

Vierailija
Ding Ding
thuga101
On on, mutta ei kuitenkaan sama nainen, jonka kuva topikin alussa oli.
Topikin aloittaja voisi laittaa vaikka linkin paikkaan, josta tuon ei-jessican kuvan hommasi, jos siis olet vielä sitä mieltä, että kyseessä on Jessica?

Kuvan tiedoista näkee, että tuo blondi on Sarah Mason:

http://images.google.com/images?client= ... a=N&tab=wi

Nonni, lepuutan salkkuani!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niinpäs näkyy olevankin. Taitaa sitten olla joku jessica wannabe. Katsoin tota alotus linkkejä, niin näkyi lukevan american idol.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Niinpäs näkyy olevankin. Taitaa sitten olla joku jessica wannabe. Katsoin tota alotus linkkejä, niin näkyi lukevan american idol.

Nii-i! Seuraavalla kerralla kun olet "sillai" niin koitappa tsekata kahteen kertaan onko oikea nainen käytössä Jos siis harrastat sitä.

Uusimmat

Suosituimmat