Testi : Uuden viestiketjun avaus?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä vaan testailen kuinka tässä käy. Monet valittaa että ei voi avata uusia. Jotta utelias kun kerran olen, niin aion kokeilla miten tämän avauksen kanssa käy.

Kommentit (12)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Ayla
Noo, tässä sitä nyt sitten ollaan. Avaus siis todennäköisesti onnistui kuten luulinkin.

Minä yritin keskipäivän aikoihin avata testi-osioon uutta ketjua, mutta se epäonnistui.

Vierailija
Ding Ding
Ayla
Noo, tässä sitä nyt sitten ollaan. Avaus siis todennäköisesti onnistui kuten luulinkin.

Minä yritin keskipäivän aikoihin avata testi-osioon uutta ketjua, mutta se epäonnistui.

Voisit yrittää näin : Kirjoita avauksesi. Esikatsele. Lähetä. Odota muutama sekuntti. Kun katsot tämän kirjoitus lokeron yläpuolelle, niin näet että siellä lukee sinisellä, Vapaa sana. Paina, vapaa sana. Jos viestisi ei ole ilmestynyt esille. Niin mene profiilisivullesi ja katso siellä lähettämiäsi viestejä, sieltä huomaat että se viestisi on siellä ylimmäisenä. Avaa se ja huiskis viestisi ilmestyy sinne minne sen pitikin ilmestyä, eikä tule edes tuplaviestejä.

Vierailija

Ding

Uudelleen....pieni korjaus.

Voisit yrittää näin : Kirjoita avauksesi. Esikatsele. Lähetä. Odota muutama sekuntti. Kun katsot tämän kirjoitus lokeron yläpuolelle, niin näet että siellä lukee sinisellä, Vapaa sana. Paina, vapaa sana. Niin mene profiilisivullesi ja katso siellä lähettämiäsi viestejä, sieltä huomaat että se viestisi on siellä ylimmäisenä. Avaa se ja huiskis viestisi ilmestyy sinne minne sen pitikin ilmestyä, eikä tule edes tuplaviestejä.

Joskus näkyy viestit ilmestyvän heti. Mutta jos menet viestiisi profiilisi kautta se tulee esille sinne minne sen pitääkin heti ja näkyville.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Ayla
Ding

Uudelleen....pieni korjaus.

Voisit yrittää näin : Kirjoita avauksesi. Esikatsele. Lähetä. Odota muutama sekuntti. Kun katsot tämän kirjoitus lokeron yläpuolelle, niin näet että siellä lukee sinisellä, Vapaa sana. Paina, vapaa sana. Niin mene profiilisivullesi ja katso siellä lähettämiäsi viestejä, sieltä huomaat että se viestisi on siellä ylimmäisenä. Avaa se ja huiskis viestisi ilmestyy sinne minne sen pitikin ilmestyä, eikä tule edes tuplaviestejä.

Joskus näkyy viestit ilmestyvän heti. Mutta jos menet viestiisi profiilisi kautta se tulee esille sinne minne sen pitääkin heti ja näkyville.

Kas, tuohan näyttääkin toimivan.

tli
Seuraa 
Viestejä1057
Liittynyt11.11.2005

Kiitosta vaan Ayla, sillä minäkin sain vihdoin uuden ketjun läpi tuonne Geologia ja .... palstalle. Miten ihmeessä onnistuit keksimään noin mutkikkaan menettelyn.

Vierailija

Minä kykenen lukemaan "masennuslääkkeet placeboa" ketjun uusia tiistain viestejä esikatselusta, mutta ne eivät näy silloin kun avaa ketjun normaalisti. Onko kellään sama tilanne? Siis että esikatselusta voi uudet viestit lukea, mutta ei muuten.

Vierailija

Olkaa hyvä. Kivaahan se vaan oli kun kelpasi muillekin toimia samoin. )

Minä aikani testailin miten saa viestini näkyville. Sitten yht äkkiä välähti että eiköhän näin, kokeilin ja onnistuin. Olin helskutin iloinen keksinnöstäni.

Olen sen kyllä kertonut aikaisemminkin täällä, mutta ei taineet useatkaan ottaa sitä tosissaan. Muut taisi pitää sitä taas vain Aylan mutuiluna.

Uusimmat

Suosituimmat