Muslimit on uhka apua apua - paniikki.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Paniikki tulee. Muslimit vie mun tikkarit. Ne pirulaiset haluaa mulle burgan. Apua paniikki. Mä uskon ku pässi mitä TV sanoo. Apua superpaniikki mä räjäytän itteni ennen ku ne räjäyttää mut. Voi ei salkku metros! Panikki X tuhat. TV sano että muslimi paha. Muslimi allah terroristi apina räjäyttää sut sporaan. TV TV on totta. TV ei voisi mulle valehdella. Se on mun isi ja äiti.

Niin, alkaako jo kyllästyttää toi käsittämätön muslimien mollaus. Pitää se uhka jostain luoda. Ennen oli kommunismi nyt muslimit. Että ennen ku uskotte mitään niin miettikää että asioilla saattaa olla syitä niitten virallisilta/"oikeilta" vaikuttavien takana.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija
sepporäty
Ne pirulaiset haluaa mulle burgan.

Varmasti jos olet nainen.

Jos taas olet mies niin sitten meikäläisellekin iskee paniikki!

Vierailija

Minulle ei tule paniikki muslimien seurassa, kun osaa olla rentompi. Ota myös huomioon, että muslimija on ihan erilaisia henkilöitä. Jotkut ovat uskonnolliasia ja toiset eivät ole niin uskovaiset, kuin tataarit.

Vierailija
sepporäty
- - Ennen oli kommunismi nyt muslimit. - -

Hyvä että kommunismista päästiin eroon. Siinä oli ihan hyvät ideologiset ajatukset tasaveroisuudesta yms., mutta käytäntö ei toiminut. Tarvitaan jotain, missä myös käytäntö toimii. En usko, että se on islam.

Tosin muslimeilla on muistaakseni rahajärjestelmä, missä ei kiskota korkoa. Ja muita hyviä piirteitä. Mutta sitten on sellaisia epäselvempiä kohtia, joista en oikein välittäisi.

Vierailija

Kaikki uskonnot on perseestä, IMO, ja vaaraksi sivilisaation kehitykselle, lailla kieltää pitäisi

jaksa nyt tuota muotoilla yhtään vähemmän provosoivaksi, siinä mitä ekana tuli mieleen

Vierailija

sepporäty olet täysin väärässä.

Tuo kaikki on nimenomaan INTERNETISTÄ kaivettavissa,
kun taas suuri yleisö pidetään pimennossa ja nimenomaan poliittisista syistä.

Jopa lehti lööpitkin ovat muotoa: "Viisi miestä raiskasi tytön ja poltti tämän syövyttävällä hapolla" ja nettiä kahlaamalla löytyy selitys, kun tarkemmat tutkimuksen osoittavatkin, että kysessä oli 5 mustaa miestä.. kaikki huokaisee "Ahaa.. no, eihän tuo sitten mikään uutinen ole", unohtaen koko jutun.

OFFTOPIC:
Se olisi uutinen, jos valkoinen nainen raiskaisi viisi mustaa miestä.. Linkki

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
sepporäty
Paniikki tulee. Muslimit vie mun tikkarit. Ne pirulaiset haluaa mulle burgan. Apua paniikki. Mä uskon ku pässi mitä TV sanoo. Apua superpaniikki mä räjäytän itteni ennen ku ne räjäyttää mut. Voi ei salkku metros! Panikki X tuhat. TV sano että muslimi paha. Muslimi allah terroristi apina räjäyttää sut sporaan. TV TV on totta. TV ei voisi mulle valehdella. Se on mun isi ja äiti.

Niin, alkaako jo kyllästyttää toi käsittämätön muslimien mollaus. Pitää se uhka jostain luoda. Ennen oli kommunismi nyt muslimit. Että ennen ku uskotte mitään niin miettikää että asioilla saattaa olla syitä niitten virallisilta/"oikeilta" vaikuttavien takana.

Onkohan sinulla käytännön kokemusta muslimeista ollenkaan, missä asut? Tule Turkuun. Itse en pelkää muslimeja ainoastaan telkkarin takia, vaan siksi että olen asunut Turussa koko ikäni ja kärsinyt heidän huonosta käytöksestään vuosia. Hakkasivat minut ilman syytä yläasteella isolla porukalla, kiduttivat henkisesti koko yläasteen ajan, pöllivät kännykkääni ja rahojani ja bussikorttia ja vittuilivat ja uhkailivat tappaa minut ja perheeni. Ja todistin kuinka rehtori ja poliisit ovat avuttomia heidän edessään pelätessään rasismileimaa, heitä ei voitu heittää koulusta pois. Koulupoliisi ei tehnyt mitään asialle. Kaupungilla ne mylvii ja riehuu ja tappelee kokoajan.

くそっ!

Vierailija
Ronron
sepporäty

Onkohan sinulla käytännön kokemusta muslimeista ollenkaan, missä asut? Tule Turkuun. Itse en pelkää muslimeja ainoastaan telkkarin takia, vaan siksi että olen asunut Turussa koko ikäni ja kärsinyt heidän huonosta käytöksestään vuosia. Hakkasivat minut ilman syytä yläasteella isolla porukalla, kiduttivat henkisesti koko yläasteen ajan, pöllivät kännykkääni ja rahojani ja bussikorttia ja vittuilivat ja uhkailivat tappaa minut ja perheeni. Ja todistin kuinka rehtori ja poliisit ovat avuttomia heidän edessään pelätessään rasismileimaa, heitä ei voitu heittää koulusta pois. Koulupoliisi ei tehnyt mitään asialle. Kaupungilla ne mylvii ja riehuu ja tappelee kokoajan.

Helsinki on sijaintini. En epäile että oot kokenut moisen kohtalon. Mutmut. Jonku raatelee karhu mettäs. Mee pohojammaalle, jalasjärvelle, ni saat turpaan ihan muuten vaan ku oot ulkopaikkakuntalainen. Tai seinäjoelle nakkijonoon missä melko varmasti tulee monoo. (Ja ihan muuten vaan sitä monoo tulee) Niin että suomalaiset ossaa homman kans.

Vierailija

Kun kävin koulua, siellä ei ollut maahanmuuttajia. Ja kaikki oli suht rauhallista. Kukaan ei hakannut minua eikä minulta varastettu mitään. Eikä uhattu tappaa minua eikä perhettäni.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Nojoo, en sitten tiedä, voihan olla että sattumalta vain ne kaikki muslimit jotka itse olen tavannut ovat olleet kamalia ihmisiä. Ainiin oli yksi mukava muslimi meidän koulussa, joka ei riehunut, pitänyt kovaa meteliä tai uhkaillut ketään. Ehkä muilla paikkakunnilla asiat on toisin, ei ole kokemusta joten en tiedä. Mutta itselleni ei ole heistä hyvää käsitystä jäänyt omien kokemusten perusteella.

くそっ!

Vierailija
sepporäty
Ronron
sepporäty

Helsinki on sijaintini. En epäile että oot kokenut moisen kohtalon. Mutmut. Jonku raatelee karhu mettäs. Mee pohojammaalle, jalasjärvelle, ni saat turpaan ihan muuten vaan ku oot ulkopaikkakuntalainen. Tai seinäjoelle nakkijonoon missä melko varmasti tulee monoo. (Ja ihan muuten vaan sitä monoo tulee) Niin että suomalaiset ossaa homman kans.

Tähän on syytä huomauttaa että pohjanmaalla tapahtuu Suomen vähiten väkivaltarikoksia. Kaikka saavat kulkea rauhassa(paitsi ehkä mamut ) ilman ryöstetyksi tulemisen pelkoa.

Toisin on Turussa ja Helsingissä missä on somppuja ja muita mamuja nostattamassa tilastoja.

Vierailija

Moses Leone:
"Nyt kaikki joukolla neuroottisesti korviaan pesemään."

Muistaakseni aikoinaan pakinoi "UUSI SUOMI" -lehdessä Olli vai oliko lie Mustapartainen mies ( en muista) Hän kysyi lukijoiltaan, miten saisi kärpäsen pois korvasta. Koko kesän lukijat keskustelivat tuosta tuiki tärkeästä aiheesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat