USA: kristillisen tv-kanavan juontaja gay

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nasville: Suositun kristillisen tv-shown vetäjä, Azariah Southworth ilmoitti
eilen olevansa gay.
Hän sanoi, että kesti kauan, ennen kuin hän pystyi
sanomaan asian. Nyt hän on rauhassa uskonsa, ystäviensä, perheensä ja
itsensä kanssa, vaikka ura kristillisessä tv:ssä loppuukin. Hänen
showtaan katselee viikottain 200 000 ihmistä.

Kuva ja lukijakommentteja:

http://outandaboutnewspaper.com/article.php?id=2550

Kommentit (15)

Vierailija

Niin mikä geeni sen aiheuttaa, että ihmisestä tulee "gay" hetken kun miettii niin luulisi tämän geenin omaavat kuolleet sukupuuttoon ajat sitten.

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006
Kabor
Niin mikä geeni sen aiheuttaa, että ihmisestä tulee "gay" hetken kun miettii niin luulisi tämän geenin omaavat kuolleet sukupuuttoon ajat sitten.

- Siihen täytyy olla joku evoluutiollinen selitys. Se mikä selitys on, kiinnostaisi tietää. Palstan evoneropatit mikä se syy voisi olla? Merihevosillahan uros on "raskaana" ja synnyttääkin ne poikaset. Miksi juuri merihevonen ja miksei ihmiselläkin voisi käydä näin kun aikansa tarpeeksi moni täällä homostelisi? (tosin naaras kait sen merihepan paksuksi panee?)

Vähän meni sivu aiheen mutta liekö tuo tässä tapauksessa huono asia...

PS. Itseäni ei kyllä huvittaisi ryhtyä "keilapalloa" perseestä ulostamaan että sikäli nykyinen roolijako synnytyksen suhteen käy minulle erittäin hyvin

Jotain nokkelaa.

Vierailija
250585

PS. Itseäni ei kyllä huvittaisi ryhtyä "keilapalloa" perseestä ulostamaan että sikäli nykyinen roolijako synnytyksen suhteen käy minulle erittäin hyvin

Ajatuksen juoksustasi päätellen olet kuitenkin valmis ottamaan keilapalloa sisään perseeseen? Tämähän käy hyvin yksiin komukkahomofobiasi kanssa.

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006
konna
250585

Ajatuksen juoksustasi päätellen olet kuitenkin valmis ottamaan keilapalloa sisään perseeseen? Tämähän käy hyvin yksiin komukkahomofobiasi kanssa.

Lue vaikka tuosta eräs kommenttini ja päättele sitten olenko Busse:

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... highlight=

Viiden pisteen vihje: En ole. (vaikka ette te monet sitä usko kuitenkaan, se sinänsä huvittaa minua mutta Busse ainakin tietää että minä en ole hän )

Jotain nokkelaa.

Vierailija
Y.T.Prihtilä
Se on uskovaasistakii se kymmenisen rosenttia homoseksuaaleja.
Katolilaasista voi olla enemmännii.

Se ol vissii vaikeneminen myöntymisen ele. Ja eihän siinä mittään.
Tuohan ol hyvä asija mutta kyllä se kuoripoikain hyväksikäyttö
katolilaisilta on liikaa. Tuollaasiin asijoihin, kun busmannekin osaisi
tarttua eikä täällä homoja syyttelisi.

Vierailija

Y.T.Prihtilä kirjoitti:
"Se on uskovaasistakii se kymmenisen rosenttia homoseksuaaleja.

ja:
Se ol vissii vaikeneminen myöntymisen ele. Ja eihän siinä mittään..."

"Ei ennen ollut homoja" Tai oli, mutta niistä ei puhuttu, ei kirjoitettu. Lapsena kuulin perheen miespuolisten ilkamoivan eräästä senmallisesta mieshenkilöstä. Lesboista kuulin varsin myöhään.
Nykyisen miesvainajani sukulaismies on asuinpaikkakuntansa puolijulkihomo. Hän on käynyt meillä kylässä miesystävänsä kanssa. Olen keskustellut vapaasti hänen kanssaan noista asioista. Asiallisia suomalaisia.

Sinun mainitsemasi prosenttiluku voi olla oikea. Mene ja tiedä.

Vierailija
markent
Y.T.Prihtilä kirjoitti:
"Se on uskovaasistakii se kymmenisen rosenttia homoseksuaaleja.

Sinun mainitsemasi prosenttiluku voi olla oikea. Mene ja tiedä.

Jos otethan koko hbtl-väki huomijoon, kuten tuleekin niin luku ol vielä
suurempi mutta en viitsi tässä tuora julki lukemiani arvijoita, kun täällä
ol muutama niin herkkä ihminen tai ainakii yksi.

Vierailija
250585
Kabor

- Siihen täytyy olla joku evoluutiollinen selitys. Se mikä selitys on, kiinnostaisi tietää. Palstan evoneropatit mikä se syy voisi olla?

Eivätköhän nuo ole kautta aikain pitäneet matalaa profiilia ja sopeutuneet vallitseviin normeihin jatkaen sukuaan tapa-avioliitossa. Mutta nyt voi asiaan tulla muutos. Kun vain saataisiin kaikki ulos kaapista, ennen kuin ethivät lisääntymään... ja adoptio-oikeuttahan niille ei tule myöntää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Sehän taas tässä nähdään. Yleensä ne jotka tiukimmin vastustelee gay-ihmisiä, niin kuinka ollakkaan he paljastuvat itse homoiksi. Ehkä se on sitä itsensä kieltämistä. Onnea että tuli ulos kaapista.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Kabor

Tuskin kenelläkään mitään homogeeniä on, eiköhän olosuhteet, hormonitoiminta ja muut syyt ole toimivampia selityksiä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
fenomenologi
Kabor

Tuskin kenelläkään mitään homogeeniä on, eiköhän olosuhteet, hormonitoiminta ja muut syyt ole toimivampia selityksiä.

No sulla ainakin taitaa olla joku idiotismi geeni. Ei pelkkä kasvatus voi selittää tyhmyyttäsi.

Homous on synnynnäistä ja eikä siitä pääse mihinkään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Korkeakouluopiskelijoita halutaan esiintymään homoina
01.05.2008 16:30

Toukokuun kuudenneksi päiväksi suunniteltua toisinajattelijoiden marssia yritetään sabotoida erikoisella tavalla, kertoo oppositioliike Toinen Venäjä. Moskovalaisen korkeakoulun nettifoorumilla on rekrytoitu nuoria opiskelijamiehiä osallistumaan tapahtumaan ja esiintymään homoseksuaaleina.

Novije Izvestija -lehden toimittaja sai asiasta vihiä ja soitti annettuun puhelinnumeroon. Siellä vain etunimellään esiintyneet rekrytoijat lupasivat maksaa 2 500 ruplaa eli noin 70 euroa "homoparaatiin" osallistuville nuorille miehille.

Sekä Toinen Venäjä että Venäjän seksuaalivähemmistöjen asiaa ajava liike LGBT pitävät hanketta loukkaavana.

- Tässä ilmeisesti pyritään saamaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja nöyryyttämään niin homoja kuin poliittisia toisinajattelijoitakin. Meillä ei ole mitään marssia suunnitteilla tuoksi päiväksi, emmekä myöskään koskaan maksa osallistumisesta mihinkään, kertoo LGBT:n edustaja Nikolai Aleksejev Sobkor.ru -uutistoimistolle.

Venäjällä yleiset asenteet homoseksuaalisuutta kohtaan ovat selvästi torjuvampia kuin useimmissa länsimaissa.

Seksuaalivähemmistöjen etujärjestöt ovat esimerkiksi vuosikausia anoneet lupaa järjestää Moskovassa Gay Pride -marsseja, mutta lupaa ei ole koskaan myönnetty - tiettävästi pormestari Juri Luzhkovin ankaran vastustuksen takia.
STT

Vierailija
Kabor

Onhan flunssaakin, ja sen aiheuttaa virus.

Onhan spontaania mielisairauttakin (esim Rovaniemen ammuskelu 2 päivää sitten), ja sen aiheuttaa demoni.

Onhan pahuutta, esim Josef Itävallassa, ja sen aiheuttaa Saatana itse. Tosin tuo oli profetia siitä, että 24 vuoden seksiorjuus odottaa jokaista länsimaista naista. Sen jälkeen heidät tapetaan, koska ovat liian huonohampaisia mullaheille.

Juudas oli opetuslapsi, ja hävisi. Saman testin myös Jeesus itse sai kokea autiomaassa (voitti). Saman testin Aadam sai kokea paratiisissa (hävisi).

Uusimmat

Suosituimmat