Sivut

Kommentit (17054)

John Carter
Seuraa 
Viestejä11956

Aika mukavalta, kolme oravaa terassilla kaverina, kun katselen järvimaisemaa ja suunnittelen, että mitä pihahommia seuraavaksi tekisin. Annoin tyypeille pähkinöitä, niin ovat aika pähkinöinä:)

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

MooM
Seuraa 
Viestejä8324

Raspu kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Lupasin tehdä yhden ylimääräisen sivuduunihomman ja nyt vituttaa, kun pitäisi ryhtyä. No, eika se kuin fillarin selkään ja paperipinoa kaupungilta noutamaan. Torstai-iltana pitää olla valmista ja perjantaina show.

Mä voin jeesata.

Kiitos :D

No joo, puolet tehty. Kyse on siis kokeiden korjauksesta + tehtävien ja niissä näkyvien yleisten hankaluuksien läpi käymisestä porukalle perjantaina.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
MooM
Seuraa 
Viestejä8324

John Carter kirjoitti:
Aika mukavalta, kolme oravaa terassilla kaverina, kun katselen järvimaisemaa ja suunnittelen, että mitä pihahommia seuraavaksi tekisin. Annoin tyypeille pähkinöitä, niin ovat aika pähkinöinä:)

Lumi tosiaan häipyi aika tehokkaasti parissa päivässä. En ole vielä katsonut, tuoliko tuhoa mm. marjapensaiden silmuille. Tuskin, kun ei sitä pakkasta suuremmin ollut.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

John Carter
Seuraa 
Viestejä11956

MooM kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Lumi tosiaan häipyi aika tehokkaasti parissa päivässä. En ole vielä katsonut, tuoliko tuhoa mm. marjapensaiden silmuille. Tuskin, kun ei sitä pakkasta suuremmin ollut.

Niin teki. Ei noita tuhoja pahemmin ole tullut ainakaan mustaherukkapensaisiin, eikä tyrnipensaisiin.

asdf
Seuraa 
Viestejä12254

MooM kirjoitti:
Lupasin tehdä yhden ylimääräisen sivuduunihomman ja nyt vituttaa, kun pitäisi ryhtyä. No, eika se kuin fillarin selkään ja paperipinoa kaupungilta noutamaan. Torstai-iltana pitää olla valmista ja perjantaina show.

Kohtalotoveri. Mun pitäis pitää torstaina ptesentaatio englanniksi aiheesta, josta en tiedä hevon vittua! Ja vielä yritykseen, joka saattaisi olla tulevaisuudessa työnantaja. Mutta siihen asti on aikaa harjoitella.

Goswell
Seuraa 
Viestejä13103

asdf kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Kohtalotoveri. Mun pitäis pitää torstaina ptesentaatio englanniksi aiheesta, josta en tiedä hevon vittua! Ja vielä yritykseen, joka saattaisi olla tulevaisuudessa työnantaja. Mutta siihen asti on aikaa harjoitella.

Tuossa se onkin nykymenon koko kuva.

Minun mielestä noin.

Vierailija

asdf kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Mistä aiheesta?

asdf
Seuraa 
Viestejä12254

Goswell kirjoitti:
asdf kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Tuossa se onkin nykymenon koko kuva.

Tai sit voit suksia himaan onanoimaan. Sekin on vaihtoehto.

John Carter
Seuraa 
Viestejä11956

asdf kirjoitti:
Yritysverotuksesta ja työsopimuslaista painottaen isoja firmoja Euroopassa.

Tuo työsopimuslaki on huomattavasti helpompi nakki, kuin tuo yritysverotus Euroopassa, joten suosittelen aloittamaan jälkimmäisestä.

asdf
Seuraa 
Viestejä12254

John Carter kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Yritysverotuksesta ja työsopimuslaista painottaen isoja firmoja Euroopassa.

Tuo työsopimuslaki on huomattavasti helpompi nakki, kuin tuo yritysverotus Euroopassa, joten suosittelen aloittamaan jälkimmäisestä.

Joo, yritysverotus vaihtelee yllättävän paljon maittain. Eikä työsopimuslakikaan ihan samanlainen ole kuin Suomessa, jos vertaa Etelä-Euroopan maihin. Mut toi mun esitelmä on vaan puoli tuntia, joten se tekee siitä vaikeemman, kuin jos olisi saanut vaikka tunnin höpöttää. Pitäisi osata aika hyvin kiteyttää oleellinen ja melko varmaan kuulijat haluavat tietää myös laillisista tavoista, joilla veroja maksetaan mahdollisimman vähän.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat