Sivut

Kommentit (17556)

Vierailija

Mitäs Deimos jos mä tulisin tänään Senaatintorille kertomaan kuinka levittelet netissä hänen yksityiselämäänsä koskevaa tietoa. Mitä mieltä hän olisi siitä että tiedän hänen tulleen raiskatuksi? Onko hän ihan sinut asian kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä7449

Ja lakkaa puuttumasta asioihin. Sinun ällisi ei riitä käsittämään minua.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Ja lakkaa puuttumasta asioihin. Sinun ällisi ei riitä käsittämään minua.

Selvä. Tulen tänään Senaatintorille kertomaan mitä teet hänen selkänsä takana.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7449

Jospa sinä jälkeenjäänyt laukkaisit ahdistelemasta minua.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Ei kun tulen Senaatintorille keskustelemaan sinusta hänen kanssaan, kun sinulle on turha yrittää sanoa asiasta. Kerron hänelle että tarvittaessa hän voi olla yhteydessä poliisiin juoruamisestasi, sillä tosiaan raiskareiden mielestä raiskattu ansaitsee tulla raiskatuksi.

Vierailija

Kertomasi perusteella kyseisellä naisella vaikuttaa olevan sopeutumishäiriö ja ehkä jopa PTSD. Hän ei todellakaan tarvitse ihmistä lähelleen joka väittää hänen olevan kaksisuuntainen skitsofreenikko ja johdattelee hirviöt kotipihalle.

Tosin sinä olet hirviö, mutta siitä hän saa päättää ihan itse. Sille en voi mitään jos hän ei ymmärrä omaa asemaansa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Riippuu kyllä ihmisistä. Mä kerran vietin päivän tanskalaisen tytön kanssa, joka ei osannut englantia. Oltiin varhaisteinejä. Keksin ruveta kommunikoimaan käsillä ja piirtäen, hänkin innostui. Se oli kivaa!

Tietenkin kaikkea voi tapahtua, kn on ihmisistä kyse. Mutta en minä silti haluaisi mennä mökille siinä toivossa että kahden satunnaisesti valitun ihmisen välille syntyy jotain tuollaista. Se on vähän kun jättäisi lottokupongin ja marssisi varmana rikastumisesta sanomaan pomolleen suorat sanat.

Muutenkin ajatus siitä, että 15 vuotta täyttänyt menee tutustumisvaiheessa olevan naisen kanssa mökille niin että vanhemmat ovat mukana, on hyvin erikoinen.

Lainaus:
Olen kuitenkin miettinyt samaa: Deimoksen kompastuskivi saattaa olla liika miellyttäminen. Se alkaisi taatusti vituttamaan ennen pitkää, ja antaisi entistä huonomman vaikutelman. Kaikki huomio olisikin teeskenneltyä? Se kyllä vesittäisi vaivannäön, ja veisi luottamuksen. Siksi kaiken olisi lähdettävä vilpittömästi sydämestä....

Niin, kyllä miehen pitää olla suhteen alussa jonkin verran mielin kielin. Naiset odottavat hemmottelua ja ovat armottomia raakkaamaan pienestäkin ärsyttävyydestä tai epäilyn aiheesta (pl. ne hyvin harvinaiset tapaukset, joissa nainen haluaa suhdetta enemmän ja on itse aloitteellinen). Mutta mitään sellaista, mikä ei ole vähäinen vaiva, ei pitäisi tehdä, ainakaan jatkuvasti. Se kostautuu sitten suhteen arkistumisvaiheessa.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7449

Valmistaudu sitten elämäsi selkäsaunaan. Turpaan tulee niin ettet kävele Paikalta pois.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7449

JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Valmistaudu sitten elämäsi selkäsaunaan. Turpaan tulee niin ettet kävele Paikalta pois.

Haha. Torilla tavataan.

Mukava nähdä sinut. Tosin sinähän et tapaile kaltaisiani. Täytyy kertoa hänelle että tulet. Saat sitten luvan myös osallistua mielenilmaukseen. Täytyy näyttää hänelle mitä olen kirjoittanut. Googletranslator tekee ihmeitä.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13634

Eihän se mitään tule.

Js et huomannut, niin piirtoaika osui tässä kuussa ihan kuun vaihteeseen ja sossun tarjoamat huumeet on tällä erää tuhottu. Nyt on loppukuuksi ainoa tehtävä kalenterissa piinata deimosta.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Haha. Torilla tavataan.

Mukava nähdä sinut. Tosin sinähän et tapaile kaltaisiani. Täytyy kertoa hänelle että tulet. Saat sitten luvan myös osallistua mielenilmaukseen. Täytyy näyttää hänelle mitä olen kirjoittanut. Googletranslator tekee ihmeitä.

Kerro ihmeessä.

Minä aion kertoa hänelle että olet kertonut koko maailmalle hänen tulleen raiskatuksi ja että se on Suomen rikoslaissa rangaistava teko.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Eihän se mitään tule.

Js et huomannut, niin piirtoaika osui tässä kuussa ihan kuun vaihteeseen ja sossun tarjoamat huumeet on tällä erää tuhottu. Nyt on loppukuuksi ainoa tehtävä kalenterissa piinata deimosta.

Kyllä menen. Ilmoitan vielä poliiseille mahdollisesta törkeästä pahoinpitelystä etukäteen.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13634

Deimos kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Haha. Torilla tavataan.

Kerro ihmeessä.

Minä aion kertoa hänelle että olet kertonut koko maailmalle hänen tulleen raiskatuksi ja että se on Suomen rikoslaissa rangaistava teko.

Siksikö täällä mölyät, kun poloinen luulet koko maailman kuuntelevan?

=D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13634

Minijehova kirjoitti:
Eihän se mitään tule.

Kyllä menen. Ilmoitan vielä poliiseille mahdollisesta törkeästä pahoinpitelystä etukäteen.

Ensinnäkin se kuulosti tavalliselta, ei törkeältä, ja toisekseen kummankaan suunnittelu ei ole rangaistava.

Olisi kiva kuulla mitä ne sanovat kun soitat että aiot mennä ärsyttämään jonkun lyömiseen asti.  Saattavat sanoa että turha tulla meille itkemään kohtaloaan.  =D

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Eihän se mitään tule.

Ensinnäkin se kuulosti tavalliselta, ei törkeältä, ja toisekseen kummankaan suunnittelu ei ole rangaistava.

Olisi kiva kuulla mitä ne sanovat kun soitat että aiot mennä ärsyttämään jonkun lyömiseen asti.  Saattavat sanoa että turha tulla meille itkemään kohtaloaan.  =D

Turhahan se on psykopaatille selittää mitään laintulkinnasta.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Haha. Torilla tavataan.

Kerro ihmeessä.

Siksikö täällä mölyät, kun poloinen luulet koko maailman kuuntelevan?

=D

Sinähän se luulet koko maailman pyörivän ympärilläsi. Olet niin ihan itse sanonut.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat