Sivut

Kommentit (17556)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12399

Ab Surd Oy kirjoitti:
Rypyt ovat suoristuneet. Sykkyräiset säikeet oienneet. Gordionin solmu purki sopimuksensa. Pimeyden telttaan syttyi spottivalo, jota valonheitintä operoi itse kohtalo. Selvyys. Vanhan loppu ja uusi alku. Vapaus ja mahdollisuus. Hyvä sieni, hauska pilleri. Ei, vaan elämä. 

Toi on hyvä, pidä toi linja, nyt sä oot asian ytimessä!

... ei sul olis 70 heittää, meinattiin Koposen kanssa että ikiliikkuja pitäis huomiseks väsätä...

Vierailija

Äh. Oli kakut ja ilmapallot ja sen verran ystävällistä porukkaa etten viittiny tehdä sun perseilystä muiden ongelmaa. Kaiken lisäksi Deimos oli niin myrtsinä että saattoi jopa olla tietoinen omasta typeryydestään.

Mutta pidä se saatanan turpas kii yksityisasioista. Ne ei kuulu meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ahkera kalat
Seuraa 
Viestejä1794

JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Äh. Oli kakut ja ilmapallot ja sen verran ystävällistä porukkaa etten viittiny tehdä sun perseilystä muiden ongelmaa. Kaiken lisäksi Deimos oli niin myrtsinä että saattoi jopa olla tietoinen omasta typeryydestään.

Selkäranka lähti kakkupalan ja ilmapallon hinnalla. Ei huono.

Situation: You're in danger of living a life so soft and comfortable, that you will die without ever realizing your true potential.
-David Goggins

Vierailija

ahkera kalat kirjoitti:

Selkäranka lähti kakkupalan ja ilmapallon hinnalla. Ei huono.

Sä oot patologinen narsisti, ellet jopa psykopaatti, joten sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija

Mutta eipä Deimos ollut kertonut "naiselleen" mitä puuhaa hänen selkänsä takana. Mutta eipä se Deimoksen nainen edes ole. Hän ei katsonut Deimosta kertaakaan, eikä he jutelleet lainkaan koko sinä aikana kun tarkkailin heitä parin metrin päästä.

Sanoin vielä Deimos, älä mökötä, mutta oli niin huolissaan selvästi jostain *krhömustaköhköh* ettei edes huomannut.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7484

Tämä oli hänen päivänsä ja minulla ei ollut roolia siinä. Tein kuvaushommat ja tuin häntä. Tiedoksi vain että olen aina myrtsin näköinen. Elämä you know. Voin olla hyvin iloinen ja näyttää hapanta naamaa. Nyt ei ollut kyse minusta vaan hänestä. Mielenosoitus meni hyvin, siis loistavasti. Hän on tyytyväinen, se on tärkeintä. Juhlimme Kurvissa yhdessä baarissa ja vielä Korsoon yksille. Sitten vähän blazingia hänen luonaan.

Ihmettelen kun pääsit noin pitkälle et voinut tulla moikkaan. No joku toinen kerta.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Tämä oli hänen päivänsä ja minulla ei ollut roolia siinä. Tein kuvaushommat ja tuin häntä. Tiedoksi vain että olen aina myrtsin näköinen. Elämä you know. Voin olla hyvin iloinen ja näyttää hapanta naamaa. Nyt ei ollut kyse minusta vaan hänestä. Mielenosoitus meni hyvin, siis loistavasti. Hän on tyytyväinen, se on tärkeintä. Juhlimme Kurvissa yhdessä baarissa ja vielä Korsoon yksille. Sitten vähän blazingia hänen luonaan.

Ihmettelen kun pääsit noin pitkälle et voinut tulla moikkaan. No joku toinen kerta.

Kyllä mä moikkasinkin, muttet kuullut, mutta mitään keskusteltavaa meillä ei ole, sillä mulla ei ole tollaselle pikkutyttöjä pokailevalle, kyrpäkuvia lähettelevälle ja läheisensä yksityisasioita julkisesti huutavalle narsistille mitään sanottavaa.

MooM
Seuraa 
Viestejä9020

Deimos kirjoitti:

Kyllä mä moikkasinkin, muttet kuullut

Just joo. Dr Lecter olisi kyllä tullut kuulluksi.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11765

MooM kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Viiltävä sivallus. Ai niin joo, sinäkin taisit olla psykopaatti. Jännä, että kaikki ovat. No narskuja nyt ainakin.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Ai säkin tulet kylvämään riitaa? Noh. Kerro pitäiskö mun kertoa Lovelle ton Jyrkin tempuista?

MooM
Seuraa 
Viestejä9020

Ab Surd Oy kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Viiltävä sivallus. Ai niin joo, sinäkin taisit olla psykopaatti. Jännä, että kaikki ovat. No narskuja nyt ainakin.

Eikun mä oon narsku ja huomiohuora. Nuo ainakin tuli nyt Mieleen.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Vierailija

Okei. Käy mulle. Tässä siis Deimoksen mukaan skitsofreeninen ja kaksisuuntainen muslimityttöystävä joka on kuulema raiskattu.

Onko nyt hyvä, vai paljastanko lisää kasvoista?

Terveellä järjellä varustettu sanoisi että okei, mutta katsotaan mitä te sanotte.

MooM
Seuraa 
Viestejä9020

MooM kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Ai säkin tulet kylvämään riitaa? Noh. Kerro pitäiskö mun kertoa Lovelle ton Jyrkin tempuista?

Jos samalla kertaa palstahistoriasi, kuten luulisin jo tehdyn, niin varmaan ihan sama.

Vierailija

MooM kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Jos samalla kertaa palstahistoriasi, kuten luulisin jo tehdyn, niin varmaan ihan sama.

En nyt ihan ymmärrä miten se siihen liittyy. "Mutku toi on ihan mulkku netissä, ni mä menin kertomaan sille kaikki meidän käymät luottamukselliset keskustelut."

Narsistihan sä olet.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12399

Okei. Käy mulle. Tässä siis Deimoksen mukaan skitsofreeninen ja kaksisuuntainen muslimityttöystävä joka on kuulema raiskattu.

Onko nyt hyvä, vai paljastanko lisää kasvoista?

Terveellä järjellä varustettu sanoisi että okei, mutta katsotaan mitä te sanotte.

Okei...

... jotain Arja Saionmaata noissa silmissä...

Vierailija

Okei. En ota kyseiseen neitoon yhteyttä, enkä paljasta hänestä enempää.

Ensi kerralla tosin kannattaa miettiä bluffin todennäköisyyden sijaan onko sitä mitään järkeä katsoa. Muuten tulee aika "narsku" vaikutelma.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6764

Kova nälkä muttei millään jaksais kokata. Eilen kokkasin huolella ja nautin siitä... Kohta joudun varmaan jotain ruokaa laittamaan, koska ei nälkäisenä voi nukkua.

Neutroni kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Riippuu kyllä ihmisistä. Mä kerran vietin päivän tanskalaisen tytön kanssa, joka ei osannut englantia. Oltiin varhaisteinejä. Keksin ruveta kommunikoimaan käsillä ja piirtäen, hänkin innostui. Se oli kivaa!

Tietenkin kaikkea voi tapahtua, kn on ihmisistä kyse. Mutta en minä silti haluaisi mennä mökille siinä toivossa että kahden satunnaisesti valitun ihmisen välille syntyy jotain tuollaista. Se on vähän kun jättäisi lottokupongin ja marssisi varmana rikastumisesta sanomaan pomolleen suorat sanat.

Muutenkin ajatus siitä, että 15 vuotta täyttänyt menee tutustumisvaiheessa olevan naisen kanssa mökille niin että vanhemmat ovat mukana, on hyvin erikoinen.

Nyt en ymmärtänyt kirjoitustasi. Puhuminen on yliarvostettua, seurasta voi nauttia pitkälti myös yhteisen puuhastelun kautta.

Sinua en tosin osaa kuvitella käsiä huitomassa kommunikoinnin nimissä, ja siitä nauttien. Ellet hyttysiä huido. No mahdatko sitäkään tehdä.

Kenties Deimos ajatteli vanhempiaan tueksi: ruuanlaitto ja muut käytännön asiat, seura ja ajanvietteen monipuolisuus? Ideaaliset odotukset siitä, että nainen saa nauttia mökkeilystä JA ystävystyä äidin kanssa? Pyrkimys lisätä yhteenkuuluvuuden tunnetta koko perheeseen? En tiedä, koska Deimos ei tietääkseni perustellut ideaa mitenkään. Onhan se kieltämät erikoista, mutta niin on suhdekin... Tosin tuskin yhteisen mökkeilyn eduksi.

Ilmeisesti tarkoitit 15-vuotiaalla ikää yleisesti ottaen, mut Deimoshan on "forever young" koska ei vaimon tai lapsen aikuiseksi kasvattama. Ehkä äitinsä oli liian dominoiva tai liian lässy, jotain mikä ei sallinut pojalle riittävästi tilaa kasvaa omilla ehdoilla... niin että poika jäi pojaksi, jonka pitäisi nyt itse kasvattaa itsensä, ellei joku muu sitä tee? Siihen asti saattaapi olla, että äippä yhä dominoi. Puhdas arvaus! Aattele, jos näin olisikin, että itsepäinen äippä ja komenteluun taipuvainen naisystävä... aika helppoa olisi kuvitella kitkaa väleissä, jopa isompaaki törmäyskurssia. Ideaa vanhempien kanssa mökkeilystä ei kerta kaikkiaan voi kannattaa.

Lainaus:
Olen kuitenkin miettinyt samaa: Deimoksen kompastuskivi saattaa olla liika miellyttäminen. Se alkaisi taatusti vituttamaan ennen pitkää, ja antaisi entistä huonomman vaikutelman. Kaikki huomio olisikin teeskenneltyä? Se kyllä vesittäisi vaivannäön, ja veisi luottamuksen. Siksi kaiken olisi lähdettävä vilpittömästi sydämestä....

Niin, kyllä miehen pitää olla suhteen alussa jonkin verran mielin kielin. Naiset odottavat hemmottelua ja ovat armottomia raakkaamaan pienestäkin ärsyttävyydestä tai epäilyn aiheesta (pl. ne hyvin harvinaiset tapaukset, joissa nainen haluaa suhdetta enemmän ja on itse aloitteellinen). Mutta mitään sellaista, mikä ei ole vähäinen vaiva, ei pitäisi tehdä, ainakaan jatkuvasti. Se kostautuu sitten suhteen arkistumisvaiheessa.[/quote]

Jos taipumus vaivannäköön tulee sydämestä,tuskin se mihinkään katoaa suhteessakaan. Sellaista ei voisi laskelmoida. Mutta jos kovasti vain tavoittelee jotain, olkoot että uhkuu tahtoa vaivannäköön, muutos voi olla suuri kun tavoite päivittyy. Ei voi liikaa korostaa, että mitä tahansa tekee, se pitäisi kokea omakseen "instant".

Apua meinaan nukahtaa... on ollut päivä täynnä menoja.

yhtää luontoasiaa joudun vielä kyselemään, kaipaan neuvoa, mut kysyn eri ketjussa

Deimos
Seuraa 
Viestejä7484

Julkaise vain kuva. Hän on julkisuuden henkilö. Ei haittaa häntä. Hänen mukaansa mainosta hänelle. Lähellä on psykopaatti käynyt.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat