Sivut

Kommentit (18628)

John Carter
Seuraa 
Viestejä13436

Fiilis on suorastaan voittoisa tänään, sillä PS:n ja Kokoomuksen yhteiskannatus on jo yli 40%. PS ansaitusti kärkipaikalla yli 23% kannatuksellaan. Enää odotellaan, että missä vaiheessa Keskusta päättää hypätä pois Antin kipparoimasta uppoavasta laivasta.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11879

John Carter kirjoitti:
Fiilis on suorastaan voittoisa tänään, sillä PS:n ja Kokoomuksen yhteiskannatus on jo yli 40%. PS ansaitusti kärkipaikalla yli 23% kannatuksellaan. Enää odotellaan, että missä vaiheessa Keskusta päättää hypätä pois Antin kipparoimasta uppoavasta laivasta.

Vaaleihin on yli kolme vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11879

Major_Breakthrough kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
En tiedä mitä Majuri keksi, mutta jotenkin aina huolissaan. Ehkä WAWT muuttui neutronipommiksi.

Moderni asunto..koska kylmenee..ja talvi.

--

Join kahvin ja söin aamupalaa...2 munaa scrabled and a rösti potato..hash browns.

Tuntuu kuin olisin herännyt.

Kylmenee... jääkausi... *facepalm*

Antarktis... *facepalm*

Onneksi sulla on noita puuhia niin pysyt poissa pahanteosta.

Ps. Antarktiksen rajut myrskytuulet siirtävät ensi kohtaamisella tuon himmelin kappaleina kymmenen neliökilometrin alle ja hautaavat asukkaasi ikiajoiksi sargofagiinsa kymmenmetrisen hangen alle. Antarktiksella ei tehdä heiveröisiä irtorakennelmia vaan kaikki on pientä, painavaa ja ankkuroitua, ja kiinteät rakennelmat tehdään pikemminkin jalkojen varaan korkealle. Säästää selkää.

John Carter
Seuraa 
Viestejä13436

Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Luulen, että vaalit ovat tällä kertaa jo normaalia aikaisemmin kun nykyinen hallitus hajoaa. Keskustan pelastaa enää lähteminen porvarihallitukseen PS:n ja Kokoomuksen kelkkaan.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15483

John Carter kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Luulen, että vaalit ovat tällä kertaa jo normaalia aikaisemmin kun nykyinen hallitus hajoaa. Keskustan pelastaa enää lähteminen porvarihallitukseen PS:n ja Kokoomuksen kelkkaan.

Lyötkö vetoa asiasta?

Yhtään syytä hallituksen hajoamiselle ei ole nähtävissä.

MJ

John Carter
Seuraa 
Viestejä13436

Minijehova kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Lyötkö vetoa asiasta?

Yhtään syytä hallituksen hajoamiselle ei ole nähtävissä.

Petettyjen lupausten ja ongelmien kasvu on ollut nousujohteista nykyisellä hallituksellamme ja sitä mukaa muuttuvat myös kannatusluvut, jotka YLE:n tämän aamuisesta gallupista on nähtävissä. En usko, että Keskusta jää odottelemaan galluppia, jossa sen kannatus on jo alle 10%.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11879

John Carter kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

No, kausi on vasta aluillaan. Parin vuoden päästä aletaan nähdä, onnistuiko mikään vai ei, ja sitten voi ehkä tehdä taktisia temppuja jos näyttää että loppuun asti sinnittelemällä ei enää mitään saavuta.

John Carter
Seuraa 
Viestejä13436

Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

No, kausi on vasta aluillaan. Parin vuoden päästä aletaan nähdä, onnistuiko mikään vai ei, ja sitten voi ehkä tehdä taktisia temppuja jos näyttää että loppuun asti sinnittelemällä ei enää mitään saavuta.

Itse veikkaan ajankohdaksi ensi kevään kehysriittä.

Goswell
Seuraa 
Viestejä14124

John Carter kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Maalaiset on pitkävihaisia, petä ne kerran, luottamuksen palauttaminen on hyvin hyvin hankalaa jos ei mahdotonta.

Sipilä oli sekoomuksen myyrä ja jälki oli sen mukaista..Mistä helvetin hullujenhuoneelta se sen pernerinkin sai vapaaksi. SDP on vitsi, myrkkyä suomelle tässä tilanteessa, sekoomus pitäisi lukita latoon ja hukata avain, keskusta on pilalla, ei jää kuin persut, pitäkää te järki päässä.

Minun mielestä noin.

Goswell
Seuraa 
Viestejä14124

S.Kuratov kirjoitti:
Toisaalta siinä ainoassakin puolueessa on enemmistö täysiä pellejä.

Saa olla kunhan tehty työ on asiallista. Minkä sille mahtaa jos suomi on pellejä täynnä.

Minun mielestä noin.

John Carter
Seuraa 
Viestejä13436

Goswell kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Maalaiset on pitkävihaisia, petä ne kerran, luottamuksen palauttaminen on hyvin hyvin hankalaa jos ei mahdotonta.

Sipilä oli sekoomuksen myyrä ja jälki oli sen mukaista..Mistä helvetin hullujenhuoneelta se sen pernerinkin sai vapaaksi. SDP on vitsi, myrkkyä suomelle tässä tilanteessa, sekoomus pitäisi lukita latoon ja hukata avain, keskusta on pilalla, ei jää kuin persut, pitäkää te järki päässä.

Näin on. Olen hieman kysellyt täällä maaseudulla tapaamiltani ihmisiltä heidän kannattamastaan politiikasta ja olen huomannut, että ylivoimaisesti eniten täällä vihataan Vihreitä ja hyvänä kakkosena heidän poliittisella vihakartallaan tuleekin sitten Keskusta, eli puolue, jota he ovat aiemmin vuosikymmeniä äänestäneet. Olen kehottanut seuraavaksi äänestämään poliittinen puolue Perussuomalaisia, joka on yrittäjien ja maalaisten puolella.

Perussuomalaisilta jälleen yrittäjiä ja pienyrittäjyyttä tukeva ehdotus

https://oikeamedia.com/o1-124209

Suomalainen naudanliha ja lehmänmaito on maailman vähäpäästöisintä – soijamaidon jalanjälki samaa luokkaa

https://www.suomenuutiset.fi/suomalainen-naudanliha-lehmanmaito-maailman...

Goswell
Seuraa 
Viestejä14124

John Carter kirjoitti:
Goswell kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Näin on. Olen hieman kysellyt täällä maaseudulla tapaamiltani ihmisiltä heidän kannattamastaan politiikasta ja olen huomannut, että ylivoimaisesti eniten täällä vihataan Vihreitä ja hyvänä kakkosena heidän poliittisella vihakartallaan tuleekin sitten Keskusta, eli puolue, jota he ovat aiemmin vuosikymmeniä äänestäneet. Olen kehottanut seuraavaksi äänestämään poliittinen puolue Perussuomalaisia, joka on yrittäjien ja maalaisten puolella.

Perussuomalaisilta jälleen yrittäjiä ja pienyrittäjyyttä tukeva ehdotus

https://oikeamedia.com/o1-124209

Suomalainen naudanliha ja lehmänmaito on maailman vähäpäästöisintä – soijamaidon jalanjälki samaa luokkaa

https://www.suomenuutiset.fi/suomalainen-naudanliha-lehmanmaito-maailman...

Sama havainto on mullakin, ikänsä keskustaa äänestäneet on muuttaneet puoluekantaa, kuka minnekin mutta valtaosa luultavasti juuri Perussuomalisiin. Se muutos oli hyvin vaikea hyväksyä mutta kun se on tehty se on tehty.

Vihreillä olisi ollut markkinarako, mutta mokasivat sen hihhulismillään. Ei tuollaista puoluetta kukaan täysjärkinen voi äänestää. Joku ikänsä kaupungissa elänyt täysin oikeasta elämästä vieraantunut nuori löytää sieltä henkisen kodin helposti.

Minun mielestä noin.

S.Kuratov
Seuraa 
Viestejä1650

Goswell kirjoitti:
S.Kuratov kirjoitti:
Toisaalta siinä ainoassakin puolueessa on enemmistö täysiä pellejä.

Saa olla kunhan tehty työ on asiallista. Minkä sille mahtaa jos suomi on pellejä täynnä.

Niiden työ on lähinnä työllistää poliisia ja oikeuslaitosta.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

MooM
Seuraa 
Viestejä9665

Päällimmäisin tunne on nälkä. Mikä on tässä kohdassa oikein hyvä olotila. Valikoima tänään

Härkäpapu-kasvissosekeittoa

Falafel-pihvejä ja porkkana-tsatsikia

Aitoja, pitkiä nakkeja, perunamuusia

Voissa paistettua puna-ahventa ja rapu-aiolia 

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15483

MooM kirjoitti:
Päällimmäisin tunne on nälkä. Mikä on tässä kohdassa oikein hyvä olotila. Valikoima tänään

Härkäpapu-kasvissosekeittoa

Falafel-pihvejä ja porkkana-tsatsikia

Aitoja, pitkiä nakkeja, perunamuusia

Voissa paistettua puna-ahventa ja rapu-aiolia 

Samat on tunnelmat, koska alkaa taas olemaan 36h edellisestä ateriasta. 

Ruokalistalla on yksi ullan ruis, johon ajattelin pilkkoa paprikan lisukkeeksi - siis juuston ja voin lisäksi. Jos ei riitä, vedän perään purkin hernaria runsaalla sipulilla ja sinapilla.

MJ

Deimos
Seuraa 
Viestejä10483

Pyhä kolminaisuus vetää minua perseeseen. Sosiaalitoimi, KELA ja valtio. Taas uhkauskirje KELAlta ja en ymmärrä edes mistä on kyse. Vetäköön käteen koko systeemi. Se päivä kun pääsen noista paskiaisista eroon.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Deimos
Seuraa 
Viestejä10483

.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Deimos
Seuraa 
Viestejä10483

.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat