Sivut

Kommentit (19201)

Deimos
Seuraa 
Viestejä11209

250 mg ja normaali annokseni on 25-50 mg. Voin ottaa huoletta 1000-2000 mg. Se on nyt testattu. Siis selvin pain. Kannissa saattaa lahtea henki.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Jäärä
Seuraa 
Viestejä3767

+3 ja vesisadetta. Loppu se auton fönäreiden hankaaminen. Lasinpesunesteen ja uuden sulan ostamisen mahdollisuus tosin uhkaa. Lasinpesuneste on aina loppu kun sitä tarttis. Luovutin, joten ainoa mikä muuttui on se, että nyt se on loppu silloinkin, kun sitä ei tarvitse. En ole tainnut tänä vuonna käyttää pisaraakaan. Arki näyttäytyy anyways harmaan kalvon läpi, joten kristallinkirkas autonlasi olisi lähinnä sarkastista huumoria ja vastaantulijat näkisivät paremmin nenänkaivuuni ja yksinpuhumiseni.
Tarvitseeko sellaisessa itseajavassa etulasia lainkaan, muuta kuin uteliaisuutta tyydyttääkseen?
Kehuvat, että nykyajan vangeilla on hyvät oltavat, kun on pleikka. Voin sanoa, että eipä se paljon helpota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
JeeSe
Seuraa 
Viestejä44

Jäärä kirjoitti:
+3 ja vesisadetta. Loppu se auton fönäreiden hankaaminen. Lasinpesunesteen ja uuden sulan ostamisen mahdollisuus tosin uhkaa. Lasinpesuneste on aina loppu kun sitä tarttis. Luovutin, joten ainoa mikä muuttui on se, että nyt se on loppu silloinkin, kun sitä ei tarvitse. En ole tainnut tänä vuonna käyttää pisaraakaan. Arki näyttäytyy anyways harmaan kalvon läpi, joten kristallinkirkas autonlasi olisi lähinnä sarkastista huumoria ja vastaantulijat näkisivät paremmin nenänkaivuuni ja yksinpuhumiseni.
Tarvitseeko sellaisessa itseajavassa etulasia lainkaan, muuta kuin uteliaisuutta tyydyttääkseen?
Kehuvat, että nykyajan vangeilla on hyvät oltavat, kun on pleikka. Voin sanoa, että eipä se paljon helpota.

Juu parempi kun ei ole liikaa laseja.

Sillä itseajelevalla liikkuessa kun ei kuitenkaan ole mitään muuta tekemistä kuin tyydyttää.. uteliaisuuttaan, niin ei sitten tule niin helposti sanomista, kuten eräälle shortsien vaihtajalle tässä äskettäin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä54505

Brainwashed kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Onko se uhkailua kun laki sanoo että turvavyötä pitää käyttää ajettaessa?

En käytä yleensä turvavyötä, minusta se tuntuu turvattomalta.
Poliisit pysäyttivät taannoin ”muuten vain” ja huomauttivat mm. että en käyttänyt turvävyötä, en kieltänyt vaan myönsin suoraan että en yleensä käytä kun ajelen yksin. Kun kysyivät syytä siihen niin vastasin että haluan mahdollisuuksien mukaan pystyä menemään kojelaudan alle suojaan jos suinkin ehdin mikäli tilanne vaatisi, johon sanoivat ettet ehdi kummiskaan, johon että haluan kuitenkin kokeilla, sillä en takuuvarmasti pysty siihen jos olen valjaissa kiinnitettynä.
Sain sakot, en koskaan maksa, päätän itse tuollaisista kun kyse ei ole toisen turvallisuudesta vaan pelkästään omastani, jolloin haluan itse päättää miten toimin. Motarilla pidän vyötä vaikka ajelisin yksin, mutten taajamissa tai metsäteillä.

Ei minusta olisi poliisiksikaan, kuunnella ammatikseen tuollaisia.

Se on hyvä, olisit kirjoittelusi perusteella niin maan perusteellisen vittumainen poliisi.

Juuri siksi. 

jussipussi
Seuraa 
Viestejä54505

S.Kuratov kirjoitti:
On vähän sellainen kutina että jussipussilta olisi tulossa lausuntoa edellisiin liittyen, yllättäen ja pyytämättä.
Täälläkö jo kaivataan vittumaisia lausuntoja, enhän minä ollut kauaakaan pois?

Paskahatun paluu...

Deimos
Seuraa 
Viestejä11209

Annoin kenkää FB:stä äidille, veljelle ja tädille. Äidille sanoin ettei tarvitse tän elämän aikana enää ottaa yhteyttä. Sama koskee noita kahta. Uitun kaksinaamaista meinikiä. Kukaan noista ei ole edes yrittänyt pitää yhteyttä. Minä olen yrittänyt korjata välejä, mutta en enää jaksa. Se on toivotonta. Vanhempani saavat luvan mädäntyä nesteissään ja toivon heille hyvin nopeaa poistumista helvettiin. Taivaaseen eivät pääse. Ei elettäkään tukea minua missään vaan kapuloita pistetään rattaisiin senkun keretään. Oletan että heillä on osuutta aika moneen hankaluuteen elämässäni. Viranomaisten kanssa on vähän outoja yhteensattumia.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä7462

Jäärä kirjoitti:

Täällä päin on ollut aurinkoista, tuulilasin reunoilla harmaa kuiva kerros muistona roiskeista.  Arvaa, mitä tein? Kyllä! Pesin tuulilasin kuumalla vedellä ja vedin lastakuivaksi . Ei siihen mennyt kuin pari minuuttia, ja sain kristallinkirkkaan lasin - ainakin vähäksi aikaa. Muutamaksi päiväksi. Oli melkoinen ero katsella aurinkoisia maisemia puhtaan lasin läpi... oikea elämys, kun kalvo ei enää rajoittanut näköaluetta. Aivan kuin lasia ei olisikaan!

Monesti vedän  ennen ajoon lähtöä vesipisaratkin tuulilastin vasemmalta reunalta, koska se on niin KIVAA. 

Ei tässä mitään tuulilasinesteitä enää  tarvita,  pian sulka on  kuitenkin taas rikki. Säästyy se vitonen muualle tuhlattavaksi. Vaikkapa välipalaan... jonka voi syödä autossa, vaikka onhan se sikamaista. Ohi kulkevat voi  syömisen ohessa paremmin bongata sen kirkkaan lasin läpi, yleensä siinä kohtaa kun on juuri täyttänyt suunsa ruualla ja "akvaariopossu"-efekti maksimoituu.  Mut hei, tuulilasi on siisti!

Deimos
Seuraa 
Viestejä11209

Leppoisaa illanviettoa. A, J ja minä. Kahvia ja viimeiset tupakat. Vielä vähän vääntöä A:n kanssa addiktioista ennen J:n tuloa. Selväksi tuli että minulla on kolme addiktiota: Kahvi, tupakka ja alkoholi. A pisti sellaiset ukaasit että ainakin alko ja tupakka jäävät. Koska Dm ei myöskään tykkää polttamisestani (Haisen hirveälle kun tulen töihin. Yleensä vedän työmatkalla vikan röökin koska töissä en saa polttaa). B:tä polttamiseni ei haittaa, sanoi että on tottunut koska Pietarissa hänen äitinsä polttaa kuin korsteeni.

Katsomme Peter Gabrielin konserttia Youtubesta ja chillailemme. Nuo kaksi ovat kyllä addiktoituneen puhelimiinsa. Keskustelua 1/3 ja 2/3 nuo kaksi ovat nenä kiinni puhelimissaan. No rauha on palautunut ja A:n kanssa asiat sovittu. Todettu myös että mies on yleensä aina väärässä. No, ei minulla ole vaikeuksia sitä myöntää. A on oikeassa 95 % analyysesisaan minusta. Lopuissakin 5 % saatan olla väärässä. Yleensä aivot pistävät kampoihin aluksi ennenkuin oivallan A:n ajatuksen juoksun. Käytän yleensä addiktin denialismia vastahyökkäyksissä mikä saa A:n raivoihinsa. MJ sanoi että päihteet olisi syytä jättää ennen S:n tapaamista joten tilanne on WIN/WIN. Alko on helpoin pudottaa koska entisen 24-40 tölkin sijaan nykyään yleensä meni kaksi tuoppia siideriä. Sitäpaitsi ylilyönti Maltaisessa Metsossa noin pari kuukautta sitten on jättänyt jälkensä. Pari kunnon arpea lisää. Se ilta oli täysosuma. Kuset housuun ennen liikenneympyrää ja siihen filmi katkesi. Aamulla herätys omasta sängystä ihmetellen mitä helvettiä siellä teen. Pelottava kokemus. Yksinäisyys saa miehen käyttäytymään omituisesti.

Kuten olen tuonut kai esille, A ja minä olemme todella hyviä ystäviä. Ei mitään seksuaalista tai romanttista. Sisar/Veli kuvaa suhdetta parhaiten. S hyväksyy täysin sen että otin A:n turvaan tänne. S:n kanssa suhde kukoistaa. Lähetin vähän rahaa koska pian on hänen tyttärensä syntymäpäivä. Tilasivat kunnon kakun ja saattaa jättikokoisella pehmonallelakin olla jotain tekemistä kanssani. Filippiineilla on/oli taifuuni. S sanoi ettei huolta. Vettä taisi tulla aika rankasti. S:ssää olen hieman laiminlyönyt. Täytyy korvata se nyt.

Olemme perustaneet pienen kerhon (Abused Human Beings, AHB). Kaikilla meillä on omat syvät traumamme ja oikeastaan kerhomme voittaa kaiken, mitä olen nähnyt erikois sairaanhoidossa ja osastoilla. Vertaistuki hyvien ystävien kesken voittaa kaikki lääkkeet, terapiat ja keskustelut hoitajien, lääkärien, psykiatrien ja psykologien kanssa. Rakkauden parantava voima on todellinen. Itse näen maailman ensimmäisen kerran toiveekkaan ja valoisana paikkana koko 50 vuoden aikana. Vain elämäni kuusi ensimmäistä vuotta olivat edes vähän siedettävät. Sitten helvetti pääsi valloillen ja vei kaiken. Tuen A:ta ja J:tä heidän traumoissaan myös. Olen nyt vahva ja itsenäinen. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Seikkailut odottavat...

Deimos
Seuraa 
Viestejä11209

elämäntapakeksijä kirjoitti:
Heräsin juuri ja luulin että on aamu.

Huomenta... On jo aamu. Lasken ainakin itse tämän jo aamuksi. Ei kai enää kannata nukkua?

JeeSe
Seuraa 
Viestejä44

Deimos kirjoitti:

Huomenta... On jo aamu. Lasken ainakin itse tämän jo aamuksi. Ei kai enää kannata nukkua?

Jostain joskus opin sellaisen viisauden, että kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin.

Ja jos tuohon aikaan on hereillä niin ei hyvin nukkumisesta taida enää mitään tulla, joten ei ehkä kannata sitten.

Deimos
Seuraa 
Viestejä11209

TE-toimisto... Saan palkkatukea 50 % joten voin nostaa palkkani lahelle tonnia. Tyonantajalle tulen siten halvemmaksi kuin nykyaan. WIN/WIN.

Vierailija

JeeSe kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Jostain joskus opin sellaisen viisauden, että kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin.

Ja jos tuohon aikaan on hereillä niin ei hyvin nukkumisesta taida enää mitään tulla, joten ei ehkä kannata sitten.

Mä nukuin 12 tuntii. Aivan puhki seittemän päivän mopoilusta.

Vierailija

S.Kuratov kirjoitti:
Että taisi tulla ostettua vahingossa sellaisia nuudeleita missä ei ole sitä maustepussia mukana. Pitäisi tehdä uusi kauppareissu mutta just nyt en saa aikaiseksi.

Lykkää sekaan pari raakaa munaa, suolaa ja pippuria. Myös soijakastike toimii.
Tulee ihan syötävää.

Ivan The Terrible
Seuraa 
Viestejä2164

Kanssa sellaiset ikävät aavistukset että pitkästä aikaa rupeaa kaikenlaiset valopäät soittelemaan. Kysymään että oonko tehny työkseni java-hommia ja jos en ole ni lyödään luuri korvaan.

Hei pässit, ensinnäkin voisiko kysyä sen oikean kysymyksen mikä on se OSAANKO tai PYSTYNKÖ OPETTELEMAAN niitä java-hommia.

Mut Ei. Mutkia suoriksi vain kun ei osamäärät muuhun riitä.

Ja siksi toisekseen vieläkin on vähän fifty-sixty että löisinkö sittenkin itseäni kirveellä polveen mieluummin kun lähden tekemään kuraa mikä EI KIINNOSTA.

Mistä päästään siihen kolmanteen pointtiin että eihän se nyt 10 vuotta softan nysväämistä sitä tarkoita että lopun ikääni sitä samaa haluan tehdä. Joidenkin mielestä vaan tarkoittaa. Joo tota saiskohan tota työhistoriaa vähän muokattua? Ai niin yhden toimiston tädit mukana kuvioissa ni kyllä siitä taas sirkus saadaan aikaiseksi.

Nyt jos tällä kertaa a) alkoon ja kunnon satsi tällä kertaa b) nettipiuha irti c) ränni päälle. Tai en tiijjä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat