!! VAROITUS !! Kaikkien luettava tämä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Palsta tekee taas "sitä".

Eli kuunelkaa nyt tarkkaan.. foorumi tahmailee taas samaan malliin kuin viime viikonloppuna.

Eli Ayla, oletko paikalla? Ayla keksi mainion keinon saada "kellumaan jäävät" viestit menemään perille, jotka eivät siis edes näy tuolla KATSO OMAT VIESTISI -toiminnolla.

Moni painelee LÄHETÄ-nappia yhä uudestaan ja uudestaan tietämättä sitä, että jokainen painallus vie viestin/viestiketjun puskuriin kellumaan, joka johtaa lopulta koko sivuston kaatumiseen.

Aivan koko sivuston (moni muistaa sen valkoisella taustalla olevan virhe-ilmoituksen).

Eli kohta asiasta lisää..

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Älkää hyvät käyttäjät siis painako uudestaan sinä LÄHETÄ-nappia, selaimen jäädessä pörräämään, sillä se johtaa lopulta koko sivuston romahtamiseen..

Pliis, en kestä ilman tiedefoorumia viikonlopun yli.

Ayla! Kuuletko sinä minua? Terävää älyäsi tarvitaan taas..

Vierailija

Juu, tässä se taas nähtiin, että kaikista vakuutteluistaan huolimatta, Lassi puhui täyttä paskaa kaikesta, mitä tähän liittyen sanoi.

Minä tiesin tuon jo alun alkaenkin..

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006
Mr Busse
EI kun ne tietää, että vaikka päivä on toimituksen, ilta on Bussen ja
viikonloppu yhtä juhlaa, siksi ne pistää serverin poikki viikonlopuksi,
katsokaa vain ... !!! Nytkin keksivät, ettei iltaisin
voi rekisteröityä, päivällä sitä voi seurata ja bänniä heti alkuun vanhaan hyvään stasityyliin kaikki porvarit ja heterot ... !!!
Mutta, ihminen on konetta viisaampi ja Busse pääsee aina tänne,
tai sitten ei pääse kukaan ... !!!

- Olen lukenut että pieni penis ja siitä aiheutuva riittämätön olo monesti aiheuttaa tahallista toisten kiusaamista ja tarvetta päsmäröidä ja olla muuten esillä, kun ei oikein muuten ole suurta esiteltävää. Ja homofobia kumpuaa useimmiten omasta kaappihomoudesta.

Kyllä me Busse sinua ymmärrämme.

Jotain nokkelaa.

Vierailija

Jaa, mitäs paskan väliä sillä on, tuleeko viesti perille tai ei. Kun painaa lähetä-nappia yhden kerran, viesti lähtee yhden kerran. Jos painaa lähetä-nappia toisen kerran, sama viesti lähtee ja kopioituu foorumille toisen kerran, jne.

Voihan sitä lähetä-nappia joskus vahingossa painaa kaksikin kertaa, tai useamminkin, jos toinen käsi hamuilee samalla oluttölkin avauskankea, toinen käsi tavoittelee edellisen tölkin mahdollisesti pohjalle jäänyttä vielä yhtä kulausta, ja siinä samalla yrittää näpelöidä näppäimiä ja sekoilla hiiren kanssa.

Ennemminkin niin, että käyttäjä tiedostaa, ettei systeemi/foorumi ole reaaliaikainen. Lähetetty viesti päivettyy foorumille joskus ja likimain saman tunnin tai viimeistään saman päivän aikana. Itse en kiinnitä enää huomiota saman asian multilähetyksiin, enkä jaksa uskoa, että niillä olisi mitään merkitystä palstan toimintaan.

Nykyaikana ohjelmoijien taso on todella surkea. Käytetään kaiken maailman 17-polvessa runnottuja ja puukotettuja valmiskirjastoja, ja sitten ihmetellään, että miksi tämä paska bugittaa. Bugittaahan ne, koska monikaan ei enää viitsi kirjoittaa taatusti toimivilla elementeillä omia vakaasti toimivia kirjastoja. Munkkien syönti ja Coca-Colan juominen kopioi/liitä -toiminnon käyttäminen on paljon helpompaa ja vaivattomampaa, kuin oman päänsä rasittaminen, että mitenkäs tämä nyt oikein pitäisi tehdä noin suunnilleen tyhjältä pöydältä.

Joku viisas kirjoitti jossain, ettei suomalaiset sotilaat jaksaisi enää edes juosta pakoon tositilanteessa. Tähän käsitykseen on melko helppo yhtyä, ja nykyisen munkkipossusukupolven kopioi/liitä tietotaitoon on tyytyminen. Se koskettelee valitettavasti myös tiede.fi teknistä toteutusta siellä ruohonjuuritasolla.

Vierailija

Sillonko foorumi on hias eikä meinaa ladata, laitan toisen selaimen päälle ja menen tälle sivulle, katon sillä että ottiko se sen viestin (vaikka toisessa selaimessa viestin lähettäminen olisi muka vielä käynnissä).

Vierailija

Ayla on hylännyt meidät.

Kaunis tanssijatyttö lähtenyt Sverigen paikalliseen, tai sitten Alli huuppa -yökerhoon miesten vokoteltavaksi.

Voin kuvitella, kuinka arabialaisverta omaava tumma blondattu kaunotar kerää kosiskelijoita ympärilleen.

Olisinpa minä yksi niistä, mutta kun tuo Ruotti on niin kaukana Yli kiiminnistä.

Yritän muistella ulkoa Aylan sanoja, eli KUUNNELKAA!

Älä missään nimessä paina uudestaan LÄHETÄ-nappia, vaan avaa uusi välilehti (Opera/Firefox) tai sitten ikkuna ja mene omiin tietoihisi KÄYTTÄJÄTIEDOT-kohdasta (siis siitä, jonka voi katsoa muiltakin kirjoittajilta)

Sieltä ota toiminto "Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut henkilö -SINÄ-"
ja valitse kyseinen puskurissa oleva viestisi. Tämän jälkeen paina RELOAD-nappia yhdesti ja TA-DAA! Viestisi/viestiketjusi pätkähtää eetteriin.

Vierailija

Ettekös lue palstaa? Kirjoitin jo ketjussa : Kestääkö teillä sivujen avautuminen kauan.

Yrittäkää näin : Kirjoita viestisi/avauksesi. Esikatsele. Lähetä. Odota muutama sekuntti. Kun katsot tämän kirjoitus lokeron yläpuolelle, niin näet että siellä lukee sinisellä, Vapaa sana. Paina, vapaa sana. Niin mene profiilisivullesi ja katso siellä lähettämiäsi viestejä, sieltä huomaat että se viestisi on siellä ylimmäisenä. Avaa se ja huiskis viestisi ilmestyy sinne minne sen pitikin ilmestyä, eikä tule edes tuplaviestejä.

Joskus näkyy viestit ilmestyvän heti. Mutta jos menet viestiisi profiilisi kautta se tulee esille sinne minne sen pitääkin heti ja näkyville.

Ps. olin siis vapaa sa puolella kun tuota kirjoittelin. Mutta tietenkin painaa sitä nimeä foorumin osaa missä on sen vapaa sana'n sijasta. Jos ei mene profiilinsa kautta kirjoitukselleen, niin useimminkaan kirjoitukset ei tule esille näkyviin, siis ketju ei kohoa.

Vierailija

Ayla inhoaa minua. Minä tiedän sen. Mutta minä ihailen Aylaa. Siinä on nainen isolla ännällä, sanokaa Rapen sanoneen näin.

Ayla..

Olen nähnyt untakin sinusta.. kunha ihminen voisi jäädä uneen asumaan. Se olisi paratiisi.

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja
Ayla on hylännyt meidät.

Kaunis tanssijatyttö lähtenyt Sverigen paikalliseen, tai sitten Alli huuppa -yökerhoon miesten vokoteltavaksi.

Voin kuvitella, kuinka arabialaisverta omaava tumma blondattu kaunotar kerää kosiskelijoita ympärilleen.

Olisinpa minä yksi niistä, mutta kun tuo Ruotti on niin kaukana Yli kiiminnistä.

Älä missään nimessä paina uudestaan LÄHETÄ-nappia, vaan avaa uusi välilehti (Opera/Firefox) tai sitten ikkuna ja mene omiin tietoihisi KÄYTTÄJÄTIEDOT-kohdasta (siis siitä, jonka voi katsoa muiltakin kirjoittajilta)

ja valitse kyseinen puskurissa oleva viestisi. Tämän jälkeen paina RELOAD-nappia yhdesti ja TA-DAA! Viestisi/viestiketjusi pätkähtää eetteriin.

Itse asiassa, saman voi tehdä vielä helpommin avaamalla yksinkertaisesti uuteen ikkunaan sen osion, jonne on yrittänyt viestin lähettää. Ja tosiaan, jos ei heti näy, niin reloadia kerta, pari.

Vierailija

Rauno runkkari on saanut yksinäisyydestään aivovamman. Sitä se koulukiusaus teettää.
Mutta jotenkin musta tuntuu, että rauno runkkari on omalla typeryydellään aiheuttanut koulukiusauksensa.

Mitäs julistelee salaliittoteorioitansa ja ylisuvaitsevaista pelle ideologiaansa ruokalassa kaiken kansan kuullen.

Vierailija

Lyö lyötyä. Olet varmasti se Adolf Hitlerin kadonnut poika, jonka se teki jollekin blondille.

Olen varma siitä, kun aloin tutkimaan tietojasi ennen kuin lisäsin nimesi listalle, jonne ei aivan helpolla pääsekään.

Ayla!

Sano minulle jotain. Oletko vielä täällä?

Vierailija

No lol älykääpiöt, kirjottakaa viesti, lähettäkää, venatkaa 30 sekuntia ja painakaa vaikka etusivu tai toista avausta, sen jälkee takas ketjuun mihin kirjotit, siellä se viesti on. Näyttäs kusevan servun paketit clientille, servulle ne ei selvästikään kuse.

Vierailija
250585
Mr Busse
EI kun ne tietää, että vaikka päivä on toimituksen, ilta on Bussen ja
viikonloppu yhtä juhlaa, siksi ne pistää serverin poikki viikonlopuksi,
katsokaa vain ... !!! Nytkin keksivät, ettei iltaisin
voi rekisteröityä, päivällä sitä voi seurata ja bänniä heti alkuun vanhaan hyvään stasityyliin kaikki porvarit ja heterot ... !!!
Mutta, ihminen on konetta viisaampi ja Busse pääsee aina tänne,
tai sitten ei pääse kukaan ... !!!

- Olen lukenut että pieni penis ja siitä aiheutuva riittämätön olo monesti aiheuttaa tahallista toisten kiusaamista ja tarvetta päsmäröidä ja olla muuten esillä, kun ei oikein muuten ole suurta esiteltävää. Ja homofobia kumpuaa useimmiten omasta kaappihomoudesta.

Kyllä me Busse sinua ymmärrämme.

En tiedä kumpi on pahempi häirikkö 25... vai busse. No Bussehan se tietenkin on, mutta Bussen huonotkin jutut ylittävät laadullaan yllä olevan pippeliripellyksen... Mies ei tiedä mitä kirjoittaa, minne menee ja kusta tulee.

Bussen multipersoonaa voi ymmärtää ja jopa naureskella, mutta 25... on jo tapaus sinänsä. Ja tämähän on vain minun kapea näkemykseni, foorumin laadun parantajasta(25...). Jeesus mikä tapaus, näin suoraan sanottuna, ei millään pahalla 25..., muttei ihan hyvälläkään..

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Rauno-Petteri Lapinoja
Ayla on hylännyt meidät.

Tai sitten luota vain siihen, että viestisi tulee palstalle jonkin ajan kuluessa, vaikka ei heti ilmestyisikään.

Itse kopioin nykyään viestini wordiin siltä varalta, että ne eivät lähde ensimmäisellä kerralla, ja sitten vain vilkaisen hetken kuluttua uudelleen. Yleensä ne kyllä ovat ilmestyneet näkyviin.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat