HELSINKI PRIDE 2008

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

[size=150:265d67ec]HELSINKI PRIDE 2008[/size:265d67ec]

HeSeta ry järjestää Helsinki Pride-tapahtuman jälleen kesäkuussa, 23. - 29.6.2008.
Helsinki Pride tuo esille seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen omaa kulttuuria
ja elämää ja tarjoaa monia erilaisia tapahtumia kuten esityksiä, tapaamisia,
keskustelutilaisuuksia sekä puisto- ja pääjuhlan. Viikon huipennus on Pride-kulkue
läpi Helsingin keskustan.

http://www.helsinkipride.fi/site/vapaaehtoiset.html

Vuonna 2007 Helsinki Pride -viikon tapahtumien kokonaiskävijämäärä
oli yli 10 000.
Iloinen ja positiivinen tapahtuma keräsi ihmisiä kaikkialta
Suomesta ja Suomen lähialueilta. Tapahtuma huomioitiin myös lukuisissa
medioissa mm. Helsingin Sanomat, YLE, ja MTV3.

http://www.helsinkipride.fi/

Sivut

Kommentit (93)

Vierailija

Mitä vittua nyt PRIDE ?
Ei PRIDE:lle mitään! Hei, miehet, lopettakaa teidän idioottimainoskampanjat...Vähän niin kuin oksettaa katsella...
En ole homoutta vastan...mitä asialle voi... Pässi on pässi ja näin on hyvä, mutta teillä mainonta kaikkialla, myös mediassa meni jo yli ymmärryksen.
Se on jo hengistä väkivalta teidän puolesta. Itse olen vuodelta 2000 seurannut tilannetta. Silloin ei ollut minkä näköistä mielipidettä, mutta nyt on.
Menkää takaisin kaappeihin, ketään ei kiinnostaa teidän noinkin henkilökohtaisia juttuja. Ymmärrättekö? Se on teidän ikiomija henkilökohtaisia juttuja! Niitä säilytetään sydämessä, eikä terrorisoidaan heteroita... Jättäkää heterot rauhaan! Shit!

Vierailija
Feniks
Mitä vittua nyt PRIDE ?
Ei PRIDE:lle mitään! Hei, miehet, lopettakaa teidän idioottimainoskampanjat...Vähän niin kuin oksettaa katsella...
En ole homoutta vastan...mitä asialle voi... Pässi on pässi ja näin on hyvä, mutta teillä mainonta kaikkialla, myös mediassa meni jo yli ymmärryksen.
Se on jo hengistä väkivalta teidän puolesta. Itse olen vuodelta 2000 seurannut tilannetta. Silloin ei ollut minkä näköistä mielipidettä, mutta nyt on.
Menkää takaisin kaappeihin, ketään ei kiinnostaa teidän noinkin henkilökohtaisia juttuja. Ymmärrättekö? Se on teidän ikiomija henkilökohtaisia juttuja! Niitä säilytetään sydämessä, eikä terrorisoidaan heteroita... Jättäkää heterot rauhaan! Shit!

Jos haluat sulkea pois homot maailmankuvastasi niin ehdotan että sinä menet sinne komeroon. Ei kun hetkinen, siellähän sinä jo olet maailmankuvasi kanssa

Vierailija
babun
Feniks
Mitä vittua nyt PRIDE ?

Jos haluat sulkea pois homot maailmankuvastasi niin ehdotan että sinä menet sinne komeroon. Ei kun hetkinen, siellähän sinä jo olet maailmankuvasi kanssa

Ja sinä, apina, voi että sanoisin rumasti, mutta jarruttaan...
Minun ei tarvitse menemään kaappiin! Ok? Vain homojen ei tarvitse tulla kertomaan kaikkea mitä heidän mielessä pyöri. Se on henk.koht.asia ja ketään ei kiinnostaa!

Vierailija
Groom Lake
Kuukkeli
Jaa, taas on *Mikkis* vauhdissa, kevät ilmeisesti tulossa ja lujaa .
Milläs rahoilla se sinun Setasi mitään järjestelee kun talouden(kin) hoitelija on kavaltanut Homppeleiden kokoamaista varoista 100 000? .

Mikkis on käsitellyt asiaa täällä. Erittäin ikävä tapaus.

On, on. Ikävää kun sivistyneen yhdistyksen taloudenhoito menee päin pyllyä.

Vierailija
Feniks

Minun ei tarvitse menemään kaappiin! Ok? Vain homojen ei tarvitse tulla kertomaan kaikkea mitä heidän mielessä pyöri. Se on henk.koht.asia ja ketään ei kiinnostaa!

Ehdotin että teet kaapin komerosi sisälle, eikö se ole hyvä idea?

Vierailija

Koskahan ensimmäiset HeteroPride-kulkueet ilmestyvät katukuvaan? Eihän katu voi olla pelkästään HomoPride-kulkueiden temmellyskenttä, ihan kuin homous olisi ylpeyden aihe mutta heterous ei olisi.

Vierailija
babun
Feniks

Mitä varten ehdotit sellaista?

Vierailija
Feniks
babun
Feniks

Mitä varten ehdotit sellaista?

Koska se on ratkaisisi ongelmasi

Vierailija
Feniks

Mitä vittua nyt PRIDE ?

Feniks

Ja sinä, apina, voi että sanoisin rumasti, mutta jarruttaan...

Siehä oot vissiin Venäläinen? Mie en sinuna paljoa tätä pride asiajaa
täällä tuomittisi. Sattukkos sie ollenkaan tiethämään millasta touhua
asijan tiimoilta on siellä kotikonnuillasi.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=29546

*Mikkis*
Amnesty osoittaa mieltään Venäjän poliisin väkivaltaa vastaan.
Mielenosoitus pidetään huomenna perjantaina 18.4. kello 17 alkaen
Venäjän suurläehtystön edessä. Koska poliisin väkivalta
kohdistuu myös homojen ja lesbojen mielenosoituksiin, voivat hlbti-
ihmiset liittyä mielenosoitukseen.

Perjantaina 4.4. Moskovan poliisi toimi erittäin väkivaltaisesti
mielenosoittajia kohtaan. Myös jotkut toimittajat saivat tuntea poliisin
väkivallan. Sama uusiutui 11.4. ja viimeksi Pietarissa tällä viikolla. Nyt
on käynnissä toimintaviikko ympäri Eurooppaa poliisin väkivaltaa
vastaan.

Putinin vastustajat ovat saaneet kokea poliisin väkivallan. 15.4. Pietarissa
ja 14.4. Moskovassa. Tuhannet ihmiset lähtivät kaduille ja sadat
pidätettiin. Pietarin mielenosoitukseen osallistui noin 3000 ihmistä.

*Mikkis*
Huhtikuun 4. päivän tapahtumista on tarkkoja kuvauksia netissä.
Seitsemän nuorta miestä oli osoittamasa mieltä Solnikin metroaseman
sisäänkäynnillä. Heidät pidätetiin ja heitä pahoinpideltiin tuntien ajan.

Pahoinpitelyjen kohteiksi joutuneet ovat kertoneet yksityiskohtaisesti
tapahtumista. Heitä vastaan käytettiin mm. sähköshokkeja. Yksi joutui
sairaalaan sydänpysähdyksen vuoksi. Silminnäkijäkuvaus on aika raaka:
sellejä, tuskanhuutoja, naurunröhötystä, hakkaamista, käsirautoja, yms.

Moskovassa oli perjantai-iltana 11.4.2008 mielenosoitus polisiin
väkivaltaako vastaan. Kun poliisi tekee väkivaltaa, kukaan ei ihmettele
mitään. Poliisi saa loukata lakeja ja oikeuksia, tehdä laittomia pidätyksiä
ja tarkastuksia.
======

Homojen mielenosoituksissa esim. vuoden 2007 aikana onglema on ollut
se, että heti kaikki mielenosoittajat on pidätetty.
Aikaisemmin heidän
kimppuunsa käviävt ortodoksi-kansalliset, ja poliisi ei tehnyt mitään
hakkaamisen estämiseksi.

http://www.youtube.com/watch?v=Qv70fu-Ehxw

Vierailija
Dredex
Koskahan ensimmäiset HeteroPride-kulkueet ilmestyvät katukuvaan? Eihän katu voi olla pelkästään HomoPride-kulkueiden temmellyskenttä, ihan kuin homous olisi ylpeyden aihe mutta heterous ei olisi.

Olen sama mieltä! Olen hetero ja on läpsiä ja on suvunjätkäajat (lue:kansani, heimoni, rotuni) ja olen sitä ylpeä. Mutta silti en oikein tee mieli hyppiä muiden ihmisien silmille...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat