Flirttaillen...

Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Tämä ketju on tarkoitettu nille ihmisille, jotka haluavat hieman flirttailumielessä jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta eivät ole toisaalta kiinnotuneita selväsanaiseen härskäilyyn. Ketju, joka on tarkoitettu kaikille keikistelijöille ja keimailijoille ilman vastuuta keimailun suhteen. Härskäilyistä pidättäytymistä suositellaan ja niille eri ketju varataan. Hienostunutta flirttailua etenkin odotetaan, mutta käyhän se vähemmän hienokin sitten näin alkuun...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Kommentit (150)

Vierailija

Tällainen ei kuulu tiedepalstalle, vaikka Vapaassa sanassa ollaankin.

Sinä voit sen rasvaisen Rasputtimesi kanssa irstailla ihan yksityisestikin.

Vierailija
Lasse S. Liittynyt

Jos sinä kuulut tiedepalstalle, niin voinemme sallia monenmoista. Ja tämä ei ollut flirttailua, suotakoon anteeksi offtopic.

Vierailija
nuori_urho
Lasse S. Liittynyt

Jos sinä kuulut tiedepalstalle, niin voinemme sallia monenmoista. Ja tämä ei ollut flirttailua, suotakoon anteeksi offtopic.

Historia, kulttuurit ja yhteiskunta.

Missä näet osion: Irstailu, flirttailu ja mauttomat munajutut?

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Lasse S. Liittynyt
nuori_urho
Lasse S. Liittynyt

Historia, kulttuurit ja yhteiskunta.

Missä näet osion: Irstailu, flirttailu ja mauttomat munajutut?

Tein pari tähän asiaan liittyvää ketjua, koska esim. tuolla psykologian osastolla oli muuten mielenkiintoisessa ketjussa väliin tullut pitkä liuta erään mies ja naiskirjoittajan välistä kujertelua. Parempihan se sitten on tehdä homma sille varatussa ketjussa vapaassa sanassa kuin asiallista ketjua häiritä niillä jutuilla, vai mitä?

-George Eliot

Vierailija

Yritin saada kontaktia meirän Bussukkaan, mutta busse alkoikin perääntymään, eikä häntä sen koomin ole näkynyt.

Mr Busse
NO, itsepähän kärsitte virukset ... "runon" homokoneesta ... mää
en sinne enää eksy, joten älä runo ihmettele ... !!!

hmmm..

Onko tämä jotain koodi-kieltä, jota käytetään uimahallien yleisissä WC:issä miesten puolella?

Tule tähän maanantaina klo 14.15 ja ota aimo annos seikkailumieltä ja kokeilun halua mukaan.. Terveisin Mr. B ?

Et sitten tullut.

Vierailija
Mr Busse
TJAAH .. kerro sinä ... ???

Mun nimimerkki on Ryppy-Rane.

Yleensä en itse tee ehdotuksia, vaan kirjoitan ainoastaan vastauksia. Ollaan varmasti joskus kohdattukin, Mr. B?

Laitan yleensä että: Ryppy-Rane kuittaa, mutta pelkkä läheisyys mielessä.
-Eli homma saa mennä ainoastaan korkeintaan masturboinniksi, mutta ei mitään sen syvempää kontaktia, vaikka toki iholla saatetaan olla tiiviistikin.

Eli poskien välissä kovallakin paineella, mutta ei sen syvemmälle.

Vierailija
Mr Busse
TAISIT käsittää vähän väärin .. !!!

Ei sen pidemmälle, minä sanon!

Se on aina ehtoni ja luulen että hyvin monen muunkin tapauksessa. Painetta kyllä saa pistää vaikka tukea ottaen, mutta ei mitään "SPLIT"-hommia kuitenkaan. Tajusitko?

Yleensä se ei onnistukaan ilman apurasvoja, vaikka itse Newton olisi asialla.

-TÄSSÄ KOHDEN BUSSE NOSTI KYTKINTÄ, eikä häntä sen koomin ole näkynyt-

Vierailija
Stinger

Tein pari tähän asiaan liittyvää ketjua, koska esim. tuolla psykologian osastolla oli muuten mielenkiintoisessa ketjussa väliin tullut pitkä liuta erään mies ja naiskirjoittajan välistä kujertelua. Parempihan se sitten on tehdä homma sille varatussa ketjussa vapaassa sanassa kuin asiallista ketjua häiritä niillä jutuilla, vai mitä?

Jonkun tulisi hieroa sinun päänahkaasi hellästi siirtyen hitaasti niskaasi pitkin alemmaksi aina varpaisiin asti avaten sormille tietä suudelmin, kevyin puraisuin ja kielen kosketuksin... Vaihtuisiko napaisuutesi silloin negatiivisesta positiiviseksi?

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
mallas
Stinger

Jonkun tulisi hieroa sinun päänahkaasi hellästi siirtyen hitaasti niskaasi pitkin alemmaksi aina varpaisiin asti avaten sormille tietä suudelmin, kevyin puraisuin ja kielen kosketuksin... Vaihtuisiko napaisuutesi silloin negatiivisesta positiiviseksi?

Jos olet todella toisista ihmisistä ja heidän tunteistaan välittävä ihminen, niin otat toiset ihmiset huomioon, eikö totta? Onko mielestäsi liikaa vaadittu, että esim. siellä psykologian puolella olevassa ketjussa varsinaisesta keskustelunaiheesta voisivat lukea ketjua ilman, että täytyy aiheeseen liittyviä kirjoituksia etsiä sitten parin tyypin kujertelujen keskeltä. En ole kieltämässä sitä kujertelua itsessään, vaan toisaalta antamassa paikan kujerteluun.

Negatiivisuuteen ja positiivisuuteen liittyen, kuka jaksaa aina olla positiivisella päällä ja miksi pitäisi? Itse olen huomannut, että päällisin puolin aina aurinkoista ihmistä esittävät ovat toisinaan niitä ensimmäisiä tuomitsijoita mitä tulee muitten ihmisten panetteluun. Normaalisti ihmisellä on sekä iloisia että vähemmän iloisia päiviä elämässään ja mielialatkin vaihtelevat elämän tilanteesta ja monista muista syistä johtuen.

-George Eliot

Vierailija
Stinger
mallas
Stinger

Jos olet todella toisista ihmisistä ja heidän tunteistaan välittävä ihminen, niin otat toiset ihmiset huomioon, eikö totta? Onko mielestäsi liikaa vaadittu, että esim. siellä psykologian puolella olevassa ketjussa varsinaisesta keskustelunaiheesta voisivat lukea ketjua ilman, että täytyy aiheeseen liittyviä kirjoituksia etsiä sitten parin tyypin kujertelujen keskeltä. En ole kieltämässä sitä kujertelua itsessään, vaan toisaalta antamassa paikan kujerteluun.

Negatiivisuuteen ja positiivisuuteen liittyen, kuka jaksaa aina olla positiivisella päällä ja miksi pitäisi? Itse olen huomannut, että päällisin puolin aina aurinkoista ihmistä esittävät ovat toisinaan niitä ensimmäisiä tuomitsijoita mitä tulee muitten ihmisten panetteluun. Normaalisti ihmisellä on sekä iloisia että vähemmän iloisia päiviä elämässään ja mielialatkin vaihtelevat elämän tilanteesta ja monista muista syistä johtuen.

Ei minun kannata välittää ihan kaikkien toisten ihmisten tunteista, kuten sinäkään et välitä minun tunteistani, sillä kaikilla niillä toisilla ihmisillä on hyvin erilainen arvomaailma. Jos minä tietäisin, miten minä voin miellyttää aivan kaikkia, niin silloin sinä keskustelisit nyt vähintään Suomen presidentin kanssa.
Sinä taas Stinger olet hyvin negatiivinen ihminen, jolla on paha olla ja joka tuntuu suorastaan nauttivan riitelystä purkaessaan pahaa oloaan ja siksi minä en tahdo sinun kanssasi väitellä näin tyhjänpäiväisestä asiasta.
Väitellään vain, mutta valitaan jokin järkevämpi aihe.
Sinä availet tänne riitelemistä varten oikein omia ketjuja, vaikka riitelet kyllä muissakin ketjuissa. Sinun tehtäväsi ei ole määrätä sääntöjä täällä. Laskehan kuinka monessa ketjussa ja kuinka monta flirttiä psykologian puolella on. Tekisitkö sinä sen ihan niinkuin vastataksesi omaan huutoosi. Jos sinä et noita muutamaa viestiä kestä ja kykene niitä ohittamaan, niin suosittelen sinulle lääkäriin menoa ja itseäsi tyydyttävän elämän hankkimista.

Mieti pikkuinen stinger tarkemmin miksi sinä avasit tämän ketjun ja mitä annettavaa sinulla on ollut tälle ketjulle? Sinulla on erikoinen käsitys flirtistä.

Se mitä sinä olet pannut merkille aurinkoisista ihmisistä vaikuttaa enemmänkin siltä, että sinä annat näille ihmisille merkityksen omista negatiivisista lähtökohdistasi. Kyllä minulla on aivan päinvastaisia kokemuksia aurinkoisista ihmisistä. Tietenkin aurinkoinen ihminenkin käy läpi erilaisia tunteita. Kysehän on keskiarvosta ja etenkin siitä, millaisia merkityksiä asioille lähtökohtaisesti annetaan. Tunnetilat myös vaikuttavat siihen, millaisia merkityksiä asioille annetaan. Ymmärrätkö sinä?

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Ei minun kannata välittää ihan kaikkien toisten ihmisten tunteista, kuten sinäkään et välitä minun tunteistani, sillä kaikilla niillä toisilla ihmisillä on hyvin erilainen arvomaailma. Jos minä tietäisin, miten minä voin miellyttää aivan kaikkia, niin silloin sinä keskustelisit nyt vähintään Suomen presidentin kanssa.
Sinä taas Stinger olet hyvin negatiivinen ihminen, jolla on paha olla ja joka tuntuu suorastaan nauttivan riitelystä purkaessaan pahaa oloaan ja siksi minä en tahdo sinun kanssasi väitellä näin tyhjänpäiväisestä asiasta.
Väitellään vain, mutta valitaan jokin järkevämpi aihe.
Sinä availet tänne riitelemistä varten oikein omia ketjuja, vaikka riitelet kyllä muissakin ketjuissa. Sinun tehtäväsi ei ole määrätä sääntöjä täällä. Laskehan kuinka monessa ketjussa ja kuinka monta flirttiä psykologian puolella on. Tekisitkö sinä sen ihan niinkuin vastataksesi omaan huutoosi. Jos sinä et noita muutamaa viestiä kestä ja kykene niitä ohittamaan, niin suosittelen sinulle lääkäriin menoa ja itseäsi tyydyttävän elämän hankkimista.

Mieti pikkuinen stinger tarkemmin miksi sinä avasit tämän ketjun ja mitä annettavaa sinulla on ollut tälle ketjulle? Sinulla on erikoinen käsitys flirtistä.

Se mitä sinä olet pannut merkille aurinkoisista ihmisistä vaikuttaa enemmänkin siltä, että sinä annat näille ihmisille merkityksen omista negatiivisista lähtökohdistasi. Kyllä minulla on aivan päinvastaisia kokemuksia aurinkoisista ihmisistä. Tietenkin aurinkoinen ihminenkin käy läpi erilaisia tunteita. Kysehän on keskiarvosta ja etenkin siitä, millaisia merkityksiä asioille lähtökohtaisesti annetaan. Tunnetilat myös vaikuttavat siihen, millaisia merkityksiä asioille annetaan. Ymmärrätkö sinä?

Ensinnäkin ne ketjut suorien sanojen suhteen avasin sen vuoksi, että näytti olevan joillakin kirjoittajilla ihan tapana sitten asiaan kuulumattomasti ketjuissa alkaa arvostelemaan välillä muita kirjoittajia, joten ajattelin, että mikäli on valittamisen aihetta, niin tehkööt sen jossain sille varatussa paikassa eivätkä hiäiritse keskusteluketjua sitten toisten kirjoittajien panettelulla. Nähtävästi kuitenkin joillekin on se "selän takana" puhuminen ja oman inhon jotain toista kirjoittajaa kohtaan levittäminen sellaista herkkua, että sitä jatketaan sitten kuitenkin ja pidetään turvat tukossa sellaisessa paikassa, missä olisi mahdollisuus silmästä silmään ja reilusti sanoa mitä toisesta ajattelee. Minusta tällainen käytös on negatiivisempaa kuin asialle varta vasten varatun ketjun perustaminen.

Toisekseen on totta, etten määrää sääntöjä tällä palstalla, mutta mikään ei estä minua ajattelemasta sitä miltä muista tuntuu ja mitä muut saattavat tuntea epämiellyttävänä. On sosiaalista sokeutta itseltäsi olla välittämättä muitten tunteista ja silti odottaa, että muut ajattelisivat juuri sillä tavoin toimivaa itseäsi ja asettaisivat sinut erityisasemaan erityisoikeuksineen. Tämä on yhteisö ja yhteisöt koostuvat yksilöistä, kuten varmaan tiedätkin eikä yksittäisen ihminen sinään ole muuta kuin osa kokonaisuutta. Parhaiten yhteisö toimii, kun jokainen yhteisön jäsen ottaa huomioon myös muita yhteisön jäseniä ja käyttäytyy sen mukaan, ettei aiheuta epämiellyttävyyksiä ainakaan pahemmin muille ympäristön yksilöille.

Toisaalta jopa hieman varttuneeseen ikään ehtineissäkin tapaa näitä ihmisiä, jotka jotenkin olettavat maailman pyörivän heidän napansa ympärillä ja itsellään olevan eri oikeudet muihin nähden. Samat tyypit myös näyttävät olettavan, että ympäristön ihmisten älykkyys on automaattisesti heitä alemmalla tasolla ja ko. henkiköiden tekemisiä ja sanomisia ei saa missään nimessä arvostella. Ihan teinix-meininki aikuisilla ihmisillä, ettei tiedä itkeäkö vaiko nauraa...

Mistähän muuten johtuu, että tuosta kirjoituksestasi minulle tulee väliin mieleen sellainen ajatus, että olisitkin nainen etkä mies, kuten olet toisaalta antanut olettaa? Sinun oletan olevan kaikkein vähiten sopivin arvostelemaan sitä, että minkälainen on positiivinen ihminen ja minkälainen on negatiivinen. Miksikö? No, ehkä siksi, että omaa käyttymisesi oikeuttamiseksi olet valmis tuomitsemaan toisen ihmisen negatiiviseksi vain siitä syystä, ettet pysty kestämään asiallisesti esitettyä arvostelua. Olet kykenemätön ajattemaan myös sitä, miltä niistä lukijoista siinä psykologia osaston ketjussa saattoi tuntua, koska haluat hyväksyttää muilla sen, että sotket ketjun toisen kirjoittajan kanssa kujertelullasi. Toisaalta siinähän on saattanut olla kyseessä jonkin tyyppinen show, eli haluat muille antaa näytteen "miehekkyydestäsi" ja sukupuolisesta aktiivisuudestasi.

Olet aika nuori palstan jäsenenä, joten suosittelen vanhempien ketjujen lukemista. Meinaan vaan, että siinä on saattanut olla nauru herkässä monella sinun kutsuessasi itseäni pikkuiseksi Stingeriksi...

-George Eliot

Vierailija

Stinger vaikuttaa yksinkertaisesti viehättävältä. teksteistään päätellen ja siitä miten hän kerran kuvasi olemustaan.

Tuollaista tyttöä- siis nuorta naista pitäis lähestyä suoraan ja reippaasti, ja hurmata rennon fiksulla herrasmiestyylillä. Se ei ole minun hommani, olen jo aviossakin! mutta Stinger on kunniallisen ja suloisen oloinen naisihminen. Tällaiset freesit offtopicikit piristää palstaa.

Vierailija
Stinger
Tämä ketju on tarkoitettu nille ihmisille, jotka haluavat hieman flirttailumielessä jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta eivät ole toisaalta kiinnotuneita selväsanaiseen härskäilyyn. Ketju, joka on tarkoitettu kaikille keikistelijöille ja keimailijoille ilman vastuuta keimailun suhteen. Härskäilyistä pidättäytymistä suositellaan ja niille eri ketju varataan. Hienostunutta flirttailua etenkin odotetaan, mutta käyhän se vähemmän hienokin sitten näin alkuun...

Kato, sä avasit sen.
Mä kopsasin sun idean ennen kun kerkesin lukea aiheen loppuun.

No, ne härskimmät osuudet voi laittaa sit sinne.

Siellä on jo "patukkaa" tarjolla.

Vierailija

Nyt tuo köyhän naisen virtuaali-uros aivan täpinöissään, kun saa puhua tuhmia tiedefoorumilla.

Mutta onneksi tänä päivänä kuitenkin kaikki Rasputtimen rasvaiset munajutut lakaistaan tänne älyvapaa-osastolle. Tai no, en mä nyt tierä voiko höyryävää ulostetta lakaista, mutta kumminkin..

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
taiteilijatyyppi
Stinger vaikuttaa yksinkertaisesti viehättävältä. teksteistään päätellen ja siitä miten hän kerran kuvasi olemustaan.

Tuollaista tyttöä- siis nuorta naista pitäis lähestyä suoraan ja reippaasti, ja hurmata rennon fiksulla herrasmiestyylillä. Se ei ole minun hommani, olen jo aviossakin! mutta Stinger on kunniallisen ja suloisen oloinen naisihminen. Tällaiset freesit offtopicikit piristää palstaa.

Voinko kysyä mistä olet saanut tuollaisen vaikutelman?

Minun mielipiteeni Stingeristä on kovin samankaltainen kun sinulla. En ajattele Stingeristä mitään pahaa. Ei kannata ottaa tosissaan tai masentua noista trolleistaa jotka aina vidduilee ja arvostelee toisten persoonia.

Ihan vain uteliaisuuttani kyselen.

Ja miksi kummassa Stingeriä pitäisi lähestyä ja hurmata?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat