Riettaillen...

Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Tämä ketju on tarkotiettu juuri niille palstalaisille, jotka haluavat välttämättä puhua tuhmia. Asioista voidaan puhua suoraan nimeltään, mutta kahdenkeskiset sopimukset jätettäköön ko. henkilöiden yksityiseksi asiaksi. Pyritään pitämään siinä mielessä hyvä maku, ettei ihan palstalla kaikenlaista ehdotella, vaan sitten vaikka yksityisviesteillä asioista sovitaan näitten tyyppien kesken.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Johan Stinger keksit vaikean aiheen.
Aloin miettimään, että mikä on rietasta.
Hävyttömät vitsit!?!
Mies-/naishuoraaminen!?!

Vierailija

Onko tämä rietas kysymys, vai todella asiallinen kysymys:
Oliko jumala vain yhden kerran sukupuoliyhteydessä Maria Madgalenan kanssa?

Vierailija

Tällainen ei kuulu tiedepalstalle, vaikka Vapaassa sanassa ollaankin.

Te voitte irstailla sen rasvaisen Rasputtimenne kanssa ihan yksityisestikin.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
markent

Ai Julle oli Magdalan Marynkin kans sillee? Minä tiesin vain siitä sen toisesta salarakkaasta, siitä Joosefin vaimosta. Vaikka eihän se ihme ole, jos naisia riittää, harva mies pystyy kilpailemaan Jumalan kanssa. Joose-parka taisi kuolemaansa asti uskoa siihen neitsyt-juttuun. On Jumala härski.

Vierailija
markent

Jumala jos kuka tiesi kyllä Marian kuukautiskierrosta kaiken tietämisen arvoisen. Silti markentin kysymys on aiheellinen.

Esitän oman jatkokysymyksen:

Nauttiko jumala Marian kiksauttamisesta vai tekikö hän sen mekaanisesti hänen itsensä asettamasta velvollisuudesta halutessaan pojan työkalukseen palvontaansa varten.. Entä jos olisi tullut tyttö?

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Lasse S. Liittynyt

Koska sitä härskäilyä esiintyy tuolla asiallisemmalla puolella ja keskellä mielenkiintoista asiaketjua, niin parempihan se on saada sitten yhteen sille varattuun omaan ketjuunsa tänne vapaaseen sanaan. Taidat olla ihastunut tuohon Rasputiiniin, kun koko ajan hänestä jauhat, joten voit sitten vaikka yrittää tässä ketjussa ehdotella hänelle kaikenlaista irstaampaa, mikäli siltä tuntuu...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Käyttikö isä ja poika Maria Madgalenaa sukuolisesti hyväkseen.
Mitä minä hassuja kyselen, tottahan isä käytti, mutta että "minä kans', sanoi pikkupässi" siitä haluaisin varmuudella tietoa.

Jatkoa:
Oikeastaan tämä esittämäni kysymys kuuluisi tuonne arvovaltaisemmalle foorumiosioille pohdittavaksi.

Vierailija

markent kirjoitti:
”... Heitit pyyhkeen kehään.”

Lasse S. Liittynyt:
”HÖH
Ei, vaan sinä heitit housusi nilkkoihin ja aiheutit näin inhottavan olon minulle.”

markent:
”Eipä ollut paljon näytettävää. Värkkikin on ajat sitten syötetty ketulle.
Kohdunkaulansyöpä.
Tuliko oksennus?”

Entistä asiallisemmat Lasse S. Liittynyt ja markent keskustelivat.

Vierailija

Olisko riittävän rietasta kansanlaulun aloitus: "Kangasalan kirkon rappusilla panin minä ensi kerran".

Ainakin siinä pannaan kaikki "arvot" järjestykseen?

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
valtiokonttorin elatti
Olisko riittävän rietasta kansanlaulun aloitus: "Kangasalan kirkon rappusilla panin minä ensi kerran".

Ainakin siinä pannaan kaikki "arvot" järjestykseen?

Minäkin panin Kangasalan kirkon rappusilla(tais olla kyllä lähin pöheikkö) ensi kerran. Joskus muinaisella 70- luvulla.

.

tli
Seuraa 
Viestejä1057
Liittynyt11.11.2005

Kyllä minäkin olen joskus nuoruudessani kantanut korteni kekoon näiden kirkollisten panojen alttarille. Se tapahtui yhtenä talvipäivänä koulun jälkeen kirkon vessassa. Enemmänkin se kyllä johtui tyttöystävästäni, joka hieman innostui, kun huomattiin, että vessan ovi ei ollutkaan lukossa ja päästiin siten lämpimään paikkaan pakkasesta.

Kerta ei tosin ollut ensimmäinen.

Vierailija
tli
Kyllä minäkin olen joskus nuoruudessani kantanut korteni kekoon näiden kirkollisten panojen alttarille. Se tapahtui yhtenä talvipäivänä koulun jälkeen kirkon vessassa. Enemmänkin se kyllä johtui tyttöystävästäni, joka hieman innostui, kun huomattiin, että vessan ovi ei ollutkaan lukossa ja päästiin siten lämpimään paikkaan pakkasesta.

Kerta ei tosin ollut ensimmäinen.

Vau. Tämähän edistyy mukavasti. Itse en kyllä ole kirkossa silleen....jne. Siteerasin vain kansanlaulua.

Onkohan kukaan ehtinyt alttarille asti.

Vierailija
Stinger
Lasse S. Liittynyt

Koska sitä härskäilyä esiintyy tuolla asiallisemmalla puolella ja keskellä mielenkiintoista asiaketjua, niin parempihan se on saada sitten yhteen sille varattuun omaan ketjuunsa tänne vapaaseen sanaan. Taidat olla ihastunut tuohon Rasputiiniin, kun koko ajan hänestä jauhat, joten voit sitten vaikka yrittää tässä ketjussa ehdotella hänelle kaikenlaista irstaampaa, mikäli siltä tuntuu...

Katsos Lasse,

En ole kirjoitellut foorumille yli puoleen vuoteen juurikas mitään.
Itsekkin tiedät syyn.
Vedinkö silti syvän haavan aikanaan?
Mitäs jos paiskattais sovinnon kättä ja sä lopetat mun perskarvoissa roikkumisen.
Ei tää oo todellakaan sitä maailman arvokkainta puuhaa.
Sullekkin yks kaveri lisää voi olla kullan arvonen.

Tää tarjous tulee multa vaan kerran.
Tosimies ottaa jos on varaa.
Kato, sillon kun on varaa ja resurseja on myös vara antaa anteeks.
Mieti ite tarkkaan ennen ku vastaat.

Mitäs sanot?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Juu. Lassen viestit ei näy mun koneella. Se on oikein mukavaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat