Kretiinien elokuva floppasi täysin teattereissa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Expelled Flops at Box Office

The film made $1.2 million on Friday in 1,052 theaters. By comparison, Michael Moore's 'Sicko' raken in $23.9 million its opening weekend from just 441 theaters, and Fahrenheit 9/11 did $23.9 million from only 868 slots.

http://scienceblogs.com/dispatches/

Jenkeistä löytyy viisautta.

Kommentit (14)

Vierailija

Expelled Flops at Box Office

The film made $1.2 million on Friday in 1,052 theaters. By comparison, Michael Moore's 'Sicko' raken in $23.9 million its opening weekend from just 441 theaters, and Fahrenheit 9/11 did $23.9 million from only 868 slots.

http://scienceblogs.com/dispatches/

Jenkeistä löytyy viisautta.

Vierailija

New York Times Review By JEANNETTE CATSOULIS:

One of the sleaziest documentaries to arrive in a very long time, “Expelled: No Intelligence Allowed” is a conspiracy-theory rant masquerading as investigative inquiry.

Every few minutes familiar — and ideologically unrelated — images interrupt the talking heads: a fist-shaking Nikita S. Khrushchev; Charlton Heston being subdued by a water hose in “Planet of the Apes.” This is not argument, it’s circus, a distraction from the film’s contempt for precision and intellectual rigor. This goes further than a willful misunderstanding of the scientific method. The film suggests, for example, that Dr. Sternberg lost his job at the Smithsonian’s National Museum of Natural History because of intellectual discrimination but neglects to inform us that he was actually not an employee but rather an unpaid research associate who had completed his three-year term.

Mixing physical apples and metaphysical oranges at every turn “Expelled” is an unprincipled propaganda piece that insults believers and nonbelievers alike. In its fudging, eliding and refusal to define terms, the movie proves that the only expulsion here is of reason itself.

Eikö tuosta boldatusta kohdasta ole ollut jotain kränää täällä aikaisemminkin? Olikos se TJT vs Diaboli?

Ilmeisesti New York Timesilla on oikeus haukkua jopa omiaan jos syitä löytyy. Samasta jutusta:

(Mr. Stein is also a freelance columnist who writes Everybody’s Business for The New York Times.)

Jutun lopussa oli hauskasti:
“Expelled” is rated PG (Parental guidance suggested). It has smoking guns and drunken logic.

Vierailija
gargoyle
Eikö tuosta boldatusta kohdasta ole ollut jotain kränää täällä aikaisemminkin? Olikos se TJT vs Diaboli?

On vieläkin kränää. Kun kreationisti seuraavan kerran väittää Sterbergin olleen vainon uhri, niin kannattaa kysyä mitä hänelle oikein tapahtui. Sitä seuraava hiljaisuus on kokemisen arvoinen.

Vierailija
Advocatus Diaboli
gargoyle

On vieläkin kränää. Kun kreationisti seuraavan kerran väittää Sterbergin olleen vainon uhri, niin kannattaa kysyä mitä hänelle oikein tapahtui. Sitä seuraava hiljaisuus on kokemisen arvoinen.

[size=200:3is1ybti]Lopeta jo tuo valehtelu[/size:3is1ybti]. Annoin sinulle peräti [size=150:3is1ybti]kolme[/size:3is1ybti] viitettä, jossa oli perusteellisesti selostettu mitä hänelle tapahtui.

1. S:n omat sivut
2. vainoa tutkineen järjestön lakimiehen raportti
3. eräälle senaattorille tehty raportti

vaikka jo yksikin viite olisi riittänyt, joten tuo väitteesi että kysymystäsi olisi seurannut vain hiljaisuus, on todella härski valhe.

Mutta mitäpä muuta evolutionisteilta voikaan odottaa kuin valheita, valheita ja lisää valheita.

Vierailija
TJT
Advocatus Diaboli
gargoyle

[size=200:3o1m4uh2]Lopeta jo tuo valehtelu[/size:3o1m4uh2]. Annoin sinulle peräti [size=150:3o1m4uh2]kolme[/size:3o1m4uh2] viitettä, jossa oli perusteellisesti selostettu mitä hänelle tapahtui.

vaikka jo yksikin viite olisi riittänyt, joten tuo väitteesi että kysymystäsi olisi seurannut vain hiljaisuus, on todella härski valhe.

Mutta mitäpä muuta evolutionisteilta voikaan odottaa kuin valheita, valheita ja lisää valheita.

Vastaatko seuraaviin kysymyksiin kyllä tai ei (jos kanttisi riittää, mitä suuresti epäilen)

Oliko Stenberg työsuhteessa Smithsoniaan?
Saiko hän palkkaa työstään?
Oliko hän itse ilmoittanut avustajatyönsä loppumisesti?

Kyllä tai ei riittää, vai pelottaako, että valheesi räjähtää silmille.

Vierailija
TJT
[size=200:toebrif9]Lopeta jo tuo valehtelu[/size:toebrif9]. Annoin sinulle peräti [size=150:toebrif9]kolme[/size:toebrif9] viitettä, jossa oli perusteellisesti selostettu mitä hänelle tapahtui.

Eli mitä Sternbergille tapahtui? Hän sai pitää paikkansa Smithsonian Institutessa. Hän sai pitää työpaikkansa NIH:ssä. Hän sai pitää toimiston Smithsonian Institutessa. Mitä ratkaisevaa minä en ole huomioinut?

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Miten son tähän tultu, että koko evoluutio ketju on muovostunu
kretiinien haukkumaketjuksi ?
Eikö evoluutiosta ennää voi asiallisesti keskustella ?

Olisko se mahoton asia jos näille "evolisteille ja kreationisteille"
perustettas kokonhan oma osastonsa ?

Siellä saatas tingata rauhassa tyhjänpäiväsyyksiäns.
Tuskin sinne moni eksys .
Jäis varsinaiset evoluutiota käsittelevät asiat erilhens tuosta paskasta.
Ny jos jotaki keskustelua seuraa se puolin ja toisin auothan niin paljon uusia ketjuja , että ei niitä kykene seuraamhan.

Vai pitäskö nuo pahimmat panna vähäksiaikaa jäähylle ?
Advocatus Diaboli,Damasio,TJT ja kumppanit , vetäkää ny käsijarru päälle,
johan teille kaikille nauraa koko maa, olettako pikkukararat hiekkalaatikolla.

Ylläpivolle vielä, keksikää näille penskoille oma leikkikehänsä.

Ja ylhensä uskonnoille , sillä onhan uskontoki uskonnon tiedettä niin
että sillekki pitäs olla oma kehäns missä tinkaavat.
En kannata rajoitusta keskustelulle, mutta pois tuommoset tyhjänpäiväsyyvet oikeitten tieteellisten aiheitten seasta.
Evoluutio sinänsä on hyvin mielenkiintoinen asia seurata, mutta
sen seuraamisesta on maku poissa, jos jokainen tieteellinen uutuus tuuvhan palstalla julki tyyliin: Haa mitä kretiinit tähän sanovat ?
Tai mitä evot nyt sanovat , näitten tosiasioitten eessä ?

Minua on koko aihe alkanu tuollaisen keskustelutason ollessa vallalla ällöttämhän , ja tuskin olen ainoa.

Toivon että tuollaisesta keskustelu tyylistä itsestään tulee fossiili.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Barbaari

Aslak, ehkä kreationistit ei vain kuulu tälle foorumille

>Tarkoitin tätä samaa asiaa kun kirjoitin ;"Olisko se mahoton asia jos näille "evolisteille ja kreationisteille"
perustettas kokonhan oma osastonsa ?"<

Emmehän suinkaan ( ainakaan minun mielestä) voi sulkea uskonnollisesti asioihin suhtaintuvia , keskustelujen ulkopuolelle.
Heille pitäisi perustaa kokonaan oma keskustelu-osastonsa.
Kuten myöskin heihin kriittisesti suhtaintuville.
Olis se mielenkiintoista nähhä kuinka moni, tätä hedelmätöntä väittelyä jaksaisi seurata.

Vierailija
Damasio

Vastaatko seuraaviin kysymyksiin kyllä tai ei (jos kanttisi riittää, mitä suuresti epäilen)

Epäile mitä epäilet, EVVK.
Ei ollut.
Ei saanut.
Ilmoittanut kenelle ja missä vaiheessa? En minä vaan tiedä levisikö se uutinen niin että S. itse kertoi vai kertoiko joku muu havainnoistaan. Vai yrititkö kenties kysyä, että sanoutuiko S. itse irti avustajatyöstään? Suosittelen edelleenkin suomen opiskelua. Vertailun vuoksi, jos esim paperitehtaassa töissäoleva duunari saa potkut ja ilmoittaa työvoimatoimistoon niistä potkuista, niin ei se todellakaan tarkoita että kyseinen duunari olisi itse irtisanoutunut.

Niin mikä valhe? Minä en ole koskaan väittänyt, että S. olisi "fired" eikä myöskään CreationWiki niin väitä. Ilmaisua "kicked out" voidaan käyttää esim silloin kun johonkin yritykseen tunkeutunut Michael Moore heitetään pellolle yrityksen turvamiesten toimesta. Ei todellakaan tarkoita että MM olisi (ollut) töissä ko yrityksessä. Joten suosittelen suomen lisäksi opiskelemaan myös englantia.

Vierailija
TJT
Damasio

Epäile mitä epäilet, EVVK.
Ei ollut.
Ei saanut.
Ilmoittanut kenelle ja missä vaiheessa? En minä vaan tiedä levisikö se uutinen niin että S. itse kertoi vai kertoiko joku muu havainnoistaan. Vai yrititkö kenties kysyä, että sanoutuiko S. itse irti avustajatyöstään? Suosittelen edelleenkin suomen opiskelua. Vertailun vuoksi, jos esim paperitehtaassa töissäoleva duunari saa potkut ja ilmoittaa työvoimatoimistoon niistä potkuista, niin ei se todellakaan tarkoita että kyseinen duunari olisi itse irtisanoutunut.

Niin mikä valhe? Minä en ole koskaan väittänyt, että S. olisi "fired" eikä myöskään CreationWiki niin väitä. Ilmaisua "kicked out" voidaan käyttää esim silloin kun johonkin yritykseen tunkeutunut Michael Moore heitetään pellolle yrityksen turvamiesten toimesta. Ei todellakaan tarkoita että MM olisi (ollut) töissä ko yrityksessä. Joten suosittelen suomen lisäksi opiskelemaan myös englantia.

Pyristelet kuin mato koukussa: totaalisen epätoivoista. Muut lukijat ovat jo tajunneet tilanteen - koko episodi on totaalisen vääristelty tavalliseen kretiinitapaan eikä kyseiselle tyypille siis todellisuudessa edes tapahtunut mitään.

Case closed - TJT jäi kiinni pöksyt kintuissa.

D

Ps. "Kicked out", kuten muutkin sanat, voivat tarkoittaa eri ilmaisuja. Tuo ilmaisu voi myös tarkoittaa potkuja, lähtemään pakottamista. Mielenkiintoista, että ainoa puolustelusi on sanoilla keikarointia. Jos sinä ja kumppanisi (vähän lavea ilmaisu) olisivat tavoitelleet totuutta, olisitte käyttäneet yksiselitteisiä ilmaisuja. Koko erottaminen on täysin pannukakkutarina ja kuvaa hyvin teidän valheellista toimintaanne.

Uusimmat

Suosituimmat