Siitä vaan.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin tässä pistää pienen pähkinän rouskuteltavaksi, kun kaikki ovat nyt virkeimmillään. Ne jotka ovat aikeissa lähettää viestin "wanha", niin älkööt suotta vaivautuko.

Eli miten tämä voi olla mahdollista:

Oikea ratkaisu:
http://www.seed.slb.com/en/scictr/lab/m ... lution.htm

Kommentit (12)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog
Ajattelin tässä pistää pienen pähkinän rouskuteltavaksi, kun kaikki ovat nyt virkeimmillään. Ne jotka ovat aikeissa lähettää viestin "wanha", niin älkööt suotta vaivautuko.

Eli miten tämä voi olla mahdollista:

Oikea ratkaisu:
http://www.seed.slb.com/en/scictr/lab/m ... lution.htm

Tossahan näkyy jo oikea vastaus.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Niinhän siinä näkyy, mutta kysymys onkin että näkeekö katsoja sitä.

Vai näkyyköhän vastauslinkki jostakin syystä kuvana muille, vaikka itse asetin pelkän linkin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog
Niinhän siinä näkyy, mutta kysymys onkin että näkeekö katsoja sitä.

Vai näkyyköhän vastauslinkki jostakin syystä kuvana muille, vaikka itse asetin pelkän linkin.

Siis ei se alempi linkki näy, mutta siis tossa kuvassahan on kaksi tollaista kolmiota ja alapuolella oleva kolmio on yhden palikan vajaa, mutta sen yläpuolella näkyy se kokonainen eli se oikea vastaus.

Vierailija

Kyllä ne molemmat objektit ovat "ehjiä" ja sisäpalikat myös saman kokoisia. Järjestys vain on eri. Mieti lisää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog
Kyllä ne molemmat objektit ovat "ehjiä" ja sisäpalikat myös saman kokoisia. Järjestys vain on eri. Mieti lisää.

Joo, järjestys on eri, mutta mitä tossa ratkaisemista muka on?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog
Jos olet varma että tiedät vastauksen, niin tarkasta oikea vastaus linkistä. Kerro sitten olitko oikeassa.

Joo, hyvinhan tosta tiesi että mitä tossa tehtävässä piti tehdä.
Mä luulin että tossa piti saada toi yläkuvan kaltainen kolmio.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Vanha juttu, ollut varmaan parikin kertaa täällä. Alkuperäinen kolmio ei ole kolmio, koska hypotenuusa ei ole suora, vaan kovera.

Same shit, different day...

Vierailija
IsoJussi
Vanha juttu, ollut varmaan parikin kertaa täällä. Alkuperäinen kolmio ei ole kolmio, koska hypotenuusa ei ole suora, vaan kovera.

Juurikin näin. Pöljälle tämä on paha paikka, mutta ratkaisu on hypotenuusassa. Näkeehän tuon heti

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1557
Liittynyt12.4.2005

Tämä on jännä tehtävä, sillä se palaa kerran pari vuodessa uudelleen ihmeteltäväksi.

Ehkä siinä on sama juju kuin television Pikku kakkosessa: aina löytyy uusi sukupolvi, jolle asia on uusi.

Vanha jäärä

Vierailija
Vanha jäärä
Tämä on jännä tehtävä, sillä se palaa kerran pari vuodessa uudelleen ihmeteltäväksi.

Ehkä siinä on sama juju kuin television Pikku kakkosessa: aina löytyy uusi sukupolvi, jolle asia on uusi.

Sama juttu niiden ällöttävien ulostevideoiden kanssa.

Ovat aivan täpinöissään siitä 2 girls 1 cup -pätkästä,
vaikka samantapaisia scheissen kanssa sotkemisia ollut jo iät ja ajat eetterissä.

Vierailija

Joo on tuo kyllä mielenkiintoinen "illuusio" . Harmi vaan että oli yläasteen matikan kirjan kannessa kyseinen tehtänä ja sieltä on sitte jäänyy päähän. Joskus toivoisi että joitakin asioita voisi unohtaa jotta ne saisai miettiä uudestaan "ensimmäisen" kerran .

Uusimmat

Suosituimmat