AWG (ei se kaasufirma)

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tämä american wire gauge systeemi on ihan kurtusta. Vielä kun jotkut eurooppalaisetkin haluaa sillä sotkea hommansa. Tuli vaan taas mieleen
kun tein välillä töitäkin. Mä en ainakaan käytä sitä vaikka olis pakko. Vaikka onhan se simppeli sinänsä ja kaikin puolin hyvä. Että ei se huono ole. Käytän mä jos käsketään. Ja muutenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
CE-hyväksytty
Tämä american wire gauge systeemi on ihan kurtusta. Vielä kun jotkut eurooppalaisetkin haluaa sillä sotkea hommansa. Tuli vaan taas mieleen
kun tein välillä töitäkin. Mä en ainakaan käytä sitä vaikka olis pakko. Vaikka onhan se simppeli sinänsä ja kaikin puolin hyvä. Että ei se huono ole. Käytän mä jos käsketään. Ja muutenkin.

kaikki muukin ameriikkalaisuus on perseestä.. tuuma, jalka, naula..? mitä kaikkee paskee lieneekään..

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ei siinä muuta kun että kun menee millit ja tuumat sekaisin kun johtajia ei kiinnosta työntekijöidensä hyvinvointi kun ne ei tajua. Että pakkoko mun on amerikkalaisten kaapeleita niille tilailla saati asentaa. Antaisivat mun tehdä speksit, niin olis tehtaallakin lepposampi meininki. En mä oo tehtaalla, mutta sympatisoin niitä. Siis ei millit ja tuumat sekaisin mene, mutta erilaisilla mitoituksilla tehdyt kaapelit. Se teettää turhaa työtä eli vie energiaa oleellisuuksista. Ja on muutenkin hölmöä.

Vierailija

Paras olisi, kun ne jenkit, britit ja ketkäs muutkin käyttäisivät SI-järjestelmää mittasuureiden osalta, niin ei tulisi A) sekaannuksia, B) ylimääräisiä kuluja ja C) muunnokset olisi helpompia ilman taulukoita, kun olisi SI-järjestelmän mukaiset kerrannaiset esimerkiksi mitoissa, eikä mitään tuuma, jalka, jaardi, maili jne....

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
JaakkoFagerlund
Paras olisi, kun ne jenkit, britit ja ketkäs muutkin käyttäisivät SI-järjestelmää mittasuureiden osalta, niin ei tulisi A) sekaannuksia, B) ylimääräisiä kuluja ja C) muunnokset olisi helpompia ilman taulukoita, kun olisi SI-järjestelmän mukaiset kerrannaiset esimerkiksi mitoissa, eikä mitään tuuma, jalka, jaardi, maili jne....

Eikohan se tuosta - olisiko sadan vuoden kuluttua - mahtaisi jo onnistua?
Ei varmaankaan kannata pidattaa hengitysta...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Uusimmat

Suosituimmat