Viivi tykkää arjalaisista?! Hienoa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Toimittaja Viivi Avellán on herättänyt hämmennystä kummallisilla kommenteillaan. Viime viikolla Viivi kertoi iltapäivälehden haastattelussa, että hän tykkää "arjalaisesta meiningistä", ja tänään hän kertoi Radio Rockin haastattelussa, että "mokkakikkelit" eivät uppoa häneen.

Radio Rockin aamuohjelman juontajat panivat Avellánin tiistaiaamuna tilille viime viikolla Ilta-Sanomille antamasta lausunnostaan, jossa hän kertoi, että hän rakastaa suomalaisia miehiä ja "arjalaista meininkiä".

- Se meni väärin. Mä käytin ehkä väärää termiä "arjalainen meininki". Mä tykkään arjalaishenkisistä miehistä, elikkä muhun ei uppoo mokkakikkelit ja muut tämmöset etelän hetelmät, Viivi möläytti suorassa radiolähetyksessä.

- Mä tykkään suomalaisista… semmosista miehistä, joiden eteläisin paikka vois olla Berliini, että siitä ylöspäin, Viivi selvensi.

Näiden lausahdusten jälkeen juontajat kysyivät, onko Viivi kenties rasisti.

- En, en yhtään. Jotkut miehet tykkää blondeista, jotkut haluaa eksoottisia daameja. Mulla on se, että on oltava tämmöset siniset silmät ja on oltava kotoisin Berliinistä ylöspäin.

Viivi kuitenkin myönsi suorassa lähetyksessä, että arjalainen-sanan käyttö oli virhe.

- Se oli paha lipsahdus. Se tuli jostain sanavarastosta sen kummemmin ajattelematta.

....
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/637982?avellan_viivi[/quote]

Siitä saitte, rasististen blondi-vitsien kertojat!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Hienoa, Viivi! Sanontojen "arjalainen meininki" ja "mokkakikkeli" jälkeen hän vielä kieltää olevansa rasisti.

Vierailija

Tunnustakaa jo tosiasiat, Viivi on ruma ja tyhmä. Oon aina inhonnu tota ämmää, mutta olihan nuo hauskoja vastauksia

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
army_of_darkness
hyvä, että teit tän, ennenku Rauno-Petteri Lapinojat kerkes.. Mitä pahaa siinä on jos kertoo omat mielipiteensä?!?

Ei tietenkaan mitaan pahaa moisessa. Onko sitten mielestasi jotain pahaa kun muodostaa mielipiteensa ao. henkilosta hanen esittamansa mielipiteen vuoksi?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Viivin objektiivista arviointia haittaa tietysti aika raskaasti se että se on niin ihq.

Olen aina digannut arjalaiset piirteet omaavista naisista jotka ei tykkää mokkakikkeleistä

Viivi on fiksu, rohkea ja kauniskin vielä. Mitä muuta voisi mimmiltä vaatia

Vierailija
tietää
Viivistä on miltei mahdoton löytää negatiivista sanottavaa, sanoi hän mitä tahansa.
Sillä on huono nimi.

Vierailija

Vai ei mokkakikkelit uppoa vieläki jaksan revetä tuolle sanalle, mokkakikkeli.

Itseasiassa tämmöset kommentit nyt oli viel iha arkipäivää ennenvanhaa, siis oli aihe mikä tahansa, siitä puhuttiin. En näe tässä mitään erikoista, erikoisempaa on se että tälläsistä ei enää puhuta, kaikki hyssyttelee, oli asia mikätahansa.
Sitten saadaan lukea ko joku akka oli kurkannu timberlaken kikkeliä, woah.. se on sitä glamouria mikä täällä Suomenmaalla on unohettu.

EDIT: + kuinka Viivi vois olla väärässä? jos ei tykkää tummemmasta ihmisestä niin ei tarvi tykätä.

Vierailija
urhoboy

Jos Viivi on mielestäs kaikkee tätä, niin voisin vaatia sitten juuri päinvastaista.

Eikä siinä mitään jos ei jostakin tykkää, se on ihan ok, mutta kysymys ei ookaan siitä.

En minäkään Viivistä erityisesti tykkää, mutta en silti nimittele häntä julkisuudenkipeäksi typeräksi blondihutsuksi julkisesti. Sic.

Vierailija
Riemuidiootti
urhoboy

Jos Viivi on mielestäs kaikkee tätä, niin voisin vaatia sitten juuri päinvastaista.

Eikä siinä mitään jos ei jostakin tykkää, se on ihan ok, mutta kysymys ei ookaan siitä.

En minäkään Viivistä erityisesti tykkää, mutta en silti nimittele häntä julkisuudenkipeäksi typeräksi blondihutsuksi julkisesti. Sic.

Kukin näkee asiat niin kuin tykkää. Minulla on sattumoisin Viivistä hiukan erilainen kuva kuin mitä juorulehdet ovat antaneet ilmi koska kaveripiirini kuuluu eräs hänen ex-poikaystävänsä. Ja se kuva minkä tuota kautta olen saanut on kyllä hyvinkin positiivinen. Huumorintajuinen, fiksu, määrätietoinen ja sanavalmis...

Tämä nyt vain pohjustukseksi.

No ok kyllä mä sen kuvallekin kuolaan

Mennään sitten sitten tähän kohukommenttiin...

Vaikka moni ehkä toisin luulee, niin tässähän ei ole kyse vääristä sanavalinnoista eikä edes rasistisesta ilmaisusta vaan siitä, että Viivi iski kiellettyyn tabuun joka on kehua suomalaista miestä. Siis juurikin siihen tabuun johon kajoamisen telketjufeministilesbot ja muut tiedostajat ovat vuosia yrittäneet väkivalloin saada kriminalisoiduksi.

Nykypäivänä kun kaikki positiivisesti suomalaisuuteen viittaava on määritelty pahaksi nationalismiksi ja rasismiksi, Viivi todellakin räjäytti potin. Toki suvaitsevaisto stalisnististen toimittajien avustuksella yrittää lytätä Viiviä rasistisesta puheesta mutta en usko että se toimii. Moni poliittiseen korrektiuteen, kansallisen itseinhon tuputtamiseen(joka petaa aina suomalaisen miehen pahuuteen), kaikkinaiseen syyllistämiseen ymv. lopen kyllästynyt suomalainen mies näkee Viivin heitossa syvempää merkitystä. Nuori ja kaunis nainen uhmaa ajatuspoliiseja, moraalinvartijoita, telaketjufeministilesboja ja stalisnisteja.

Miten se uskaltaa...miten se voi sanoa tuollaista...miten miten miten...yyyyyhhh...natsi natsi natsi...kiljuu feministilesbo ja sen miespuoliset hännystelijät pilluntoivossa

Mutta hetko, eikös noin puhuttu parikymmentä vuotta sitten ihan yleisesti? Huumorilla. Entä eikö juuri samoin kuin Viivi puhuu suomalaisista miehistä sanota tummahipiäisistä miehistä tämän tästä naistenlehtien palstoilla? Trendikkäästi toki.

Kyllä, minun silmissäni Viivin pisteet nousivat vaikka hyvin tajuan että nuo heitot olivat lapsuksia. Ne kuitenkin kertovat Viivin ajatusmaailmasta aika paljon ja ne kertovat terveen suomalaisen nuoren naisen ajatusmaailmasta jota punavihreät tiedostajat eivät ole päässeet mädättämään. Se, että säilyttää itsenäisen ajattelun ja omat mielipiteet ja näkemykset on lukuisia kertoja tärkeämpää kuin se että osaa olla aina poliittisesti korrekti ja päästämättä suustaan sammakoita.

Tai ehkä ne eivät olleetkaan sammakoita...

Vierailija

Pidän koko muijaa aivan turhana (panisin silti, ulkoiset tekijät on aika kohdallaan), mutta nyt tuli kyllä ns. kärpäsestä härkänen tästä lausunnosta. Jos Viivi olisikin sanonut päinvastaista, eli että 'etelän manolot' olisikin olleet hänen mielestään perus-pohjoiseurooppalaisia parempia, niin koko juttua ei olisi edes huomioitu. Eli mikä tässä on sitten rasismia?

Taitaa olla kyse siitä ainaisesta typerästä ajattelusta, jossa mikä tahansa kritiikki tummaihoista/hiuksista/silmäistä/juutalaista jne. kohtaan on rasismia, mutta mikään kommentti pohjoiseurooppalaista vaaleaa (varsinkin miestä) kohtaan ei ole.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat