Mitä täällä on tapahtunut?

Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Muutaman päivän kun olin poissa, niin täällä on pantu paikat uuteen uskoon. Saa nähdä joko nyt saadaan kaivattua ryhtiä palstalle, kun on moderaattorit ja kaikki. Tähänkö se viime aikojen hillitön takkuilu viestejä lähetettäessä on liittynyt?

Kommentit (4)

Vierailija
Neutroni
Muutaman päivän kun olin poissa, niin täällä on pantu paikat uuteen uskoon. Saa nähdä joko nyt saadaan kaivattua ryhtiä palstalle, kun on moderaattorit ja kaikki. Tähänkö se viime aikojen hillitön takkuilu viestejä lähetettäessä on liittynyt?

Urpojen riehunta on lähes poissa, tarvittaessa mene häirikön profiiliin ja klikkaa vihamiesnappulaa niin viestit eivät näy ollessasi kirjautuneena.
Aika rauhalliselta näyttää kun ei näe hihhuleiden/lapsen tasolle jääneiden viestejä.

Vierailija
fenomenologi
mene häirikön profiiliin ja klikkaa vihamiesnappulaa niin viestit eivät näy ollessasi kirjautuneena.
Aika rauhalliselta näyttää kun ei näe hihhuleiden/lapsen tasolle jääneiden viestejä.

Vihax-lista by Rauno-Petteri

Meikä keksi tuon nimityksen.

PALVOKAA MINUA!

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja
fenomenologi
mene häirikön profiiliin ja klikkaa vihamiesnappulaa niin viestit eivät näy ollessasi kirjautuneena.

Vihax-lista by Rauno-Petteri

Meikä keksi tuon nimityksen.

PALVOKAA MINUA!

Palvon sinua sen verran että laitan vasta nyt estolistalle, siellä on jo muut, joilla ei ole koskaan mitään järkevää asiaa.

Vierailija
Neutroni

Foorumista on tullut hieno. Mutta valittavasti uudistus tulee tuottamaan minulle vaikeuksia. Minun etnisiteetti ei ole hyväksytty tällä palstalla ja näin ollen modella on oikeus radeerata mielipiteitäni, koska ne ei ole hänen mielipiteitään ja jopa bannata minut. Jotta alkaa tuntua siltä että on ehkä aika lähiaikoina jättää palsta vain teidän suomalaisten käyttöön. Sillä minä olen minä, en voi muuttua suomalaiseksi, enkä myöskään ole lipoja joka alkaisi lipoa ja hioa mielipiteitään siihen muotoon että alkaisin leikkiä jotain muuta mitä en ole. Olen ollut palstalla omalla persoonallisuudellani ja en aio alkaa teeskennellä olevani jotain muuta mitä olen. Mutta katsotaan.

Uusimmat

Suosituimmat