Asunnontarvitsijan kannalta ihanteellisin kaupunki/kylä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täytyy lähteä pois täältä, mutta minne? Missä on se paikkakunta, jossa on eniten vuokra-asuntoja vapaana? Stadiin olen jonottanut jo jonkun aikaa. Googlea selaessa huomasin, ettei sinne ihan heti pääse kun asunnottomia on siellä noin watusti ja he joutuvat jopa puoli vuotta odottamaan

Onko jossakin Jyväskylä - Stadigrad vyöhykkeellä mitään järkevää vaihtoehtoa? Että pääsisi heti vuokralle? Kenties joku pikkukylä?

Kommentit (12)

Vierailija
mallas
Tule lahteen

Ne jotka ovat asuneet muuallakin, tietävät että lahti on huonoin kaupunki, missä he ovat asuneet.

Vierailija
fenomenologi
mallas
Tule lahteen

Ne jotka ovat asuneet muuallakin, tietävät että lahti on huonoin kaupunki, missä he ovat asuneet.

Kenties sinä olet oikeassa? Olen paljasjalkainen stadilainen ja kyllä minä olen asunut myös muualla kuin stadissa ja lahdessa. Lahti palvelee ainakin minun tarkoitusperiäni näillä näkymin hienosti.

Vierailija

Kemijärvellä varmasti on tyhjiä asuntoja riittämiin ja kohta vielä enemmän. En tietenkään suosittele sitä paikkakuntaa, jos haluat säilyttää mielenterveytesi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Tuu tampereelle. Täältä saa kämpän jos on valmis tinkimään laadusta tai omistaa rahoja.

Hahaa. Joo, tampereella on hyviä asuntoja. Kuten tässä esmes..kas kummaa 270 euron hinta ja ollu jo 2 viikkoa myynnissä eikä kukaan osta..ihmettelen kyllä..

Hieno ja iso keittiö:

Aika säälitävä oikeesti..ainakin tohon hintaan..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

ai 2 huoneesta ja 12,0m(2) ? Ei ole. Minä en ainakaan haluaisi moisesta koirankopista maksaa sellasta hintaa. Olen minä löytänyt joitakin ihan hyviäkin asuntoja tampereelta jotka on ollut ton hintasia, mutta ne myydään tosi nopeasti, itseasiassa ne pitäisi jo ostaa(varata) ennenkuin edes käy kattomassa niitä kun menevät niin nopeasti.

Tossa asunnossa ole edes kiinteätä vesimaksua..Eikä tuossa asunnossa pysty tekemään pitsojakaan.

Mikä on muuten henkikirjoituspaikka?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Mä oon kattellu että ne on muutamia kymmeniä tuhansia euroja tuommoiset.

Just. Edes äänekoskella ei ole niin kalliita asuntoja..joo ihankuin täällä oiskin kalliita asuntoja. Helsingissäkin saa samanhintasia asuntoja ihan jokapaikasta mitkä on parempilaatusia.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
TERÄS NALLEPUH

Mikä on muuten henkikirjoituspaikka?

Se on paikka, joka on sun virallinen kotikunta. Syntymäkunta, jos et ole vaihtanut kirjojasi muualle. (joka ei siis ole pakollista, vaikka fyysisesti muuttaisitkin muualle)

Uusimmat

Suosituimmat