Käytätkö ystävä/vihollislistaasi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vaihteeksi kysely ihan vain foorumin uuden ominaisuuden käytöstä - siis ystävä/vihollislista. Tarkoitus ei ole, että listata nikkejä omalta listalta, koska siitä näkyy olevan jo ainakin osittainen oma ketjunsa /1/. Vain ominaisuuden käyttö tai suunnitelmat sen käytöstä tarvitaan äänestyksessä.

Itse olen aivan varmasti hyvinkin monen vihollislistalla ja hyvä niin. Sen sijaan omalla listallani ei ole vihollisia eikä ystäviä, eikä ole tarkoitus sinne ketään sijoittaakaan - poikkeuksena ehkä jokin tilapäinen. kaikkia ketjuja sotkeva täysi häirikkö, jota modet ei ole saaneet vielä kuriin, voisi olla sen hetken vihollislistallani. Oma äänestysvaihtoehtoni on siis 1. Päätellen siitä innosta, jolla kanssakeskustelijoita täällä luokitellaan, listat olisi ahkerassa käytössä.

Äänestys on voimassa rajattoman (tai moden/systeemin määrittelemän) ajan ja valitsemansa vaihtoehdon saa vaihtaa myöhemmin.

1: viewtopic.php?f=5&t=29791

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

mitä listoja.?
nojoo eipä tuo tarkotuksenakaan ole, koha lueskelen/postailen sillo tällön. Jopa ainut nettifoorumi minne kirjottelen, yhtä satunnaista ulkomaista lukuunottamatta.
En mie ketään täällä/missään netissä ainakaan vihaa, liian.. virtuaalista jotenkin

Vierailija

En missään tapauksessa pyri piilottamaan ketään muuta keskustelijaa.
Se on vain pään työntämistä pensaaseen ja tosiasioiden kieltämistä.

Suomessa on laki syrjintää ja kunnianloukkauksia varten ja sitä myös
kannattaa käyttää. Yleensäkään ajattelutapa pois silmistä pois mielestä
ei ole kestävällä pohjalla.

Vierailija
*Mikkis*

Mix helvetissä mä en osannu sanoa tuota! Tuotahan mä kuitenkin vain ja ainoastaan tarkoitan sillä, että listallani ei ole nikin nikkiä!

Vierailija

Tämän hetken tilanne (2008-04-28 klo 12:15) raakakopiona:
[size=85:hdo5bb4y]
1: En käytä listoja 66% 66% [ 8 ] x
2: En käytä nyt, ehkä myöhemmin 8% 8% [ 1 ]
3: Vain ystävälistallani on nikkejä 8% 8% [ 1 ]
4: Vain vihollislistallani on nikkejä 0% 0% [ 0 ]
5. Molemmissa listoissani on nikkejä 16% 16% [ 2 ]
Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Ääniä yhteensä : 12[/size:hdo5bb4y]

Otos on tosi pieni, mutta sen mukaan yllättävän moni kuitenkin "sallii kaikkien kukkien kukkia" - suhteessa (2/3) paljon enemmän kuin odotin. Pienellä harjoittelulla pitäisi kyllä oppia näkemään vastenmielisiäkin kukkia tarttumatta niihin. Joskus niistä voi nimittäin löytyä todellinen elämys.

Tuo "ystävälista" mun on kokeiltava. se ei taida kuitenkaan estää muiden viestejä näkymästä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vastaaja_s24fi
*Mikkis*

Mix helvetissä mä en osannu sanoa tuota! Tuotahan mä kuitenkin vain ja ainoastaan tarkoitan sillä, että listallani ei ole nikin nikkiä!

Näin on.

Tosin ystis listaa yritin kyllä käyttää "kirjanpitona" bussen nikeille, mutta ne katoaa kokonaan rekisteristä, niin ei onnistu.

Vihax-lista on ollut paljon pienemmässä käytössä..itseasiassa siellä on vain yksi nimi, vaikken kyllä halunnut oikein lisätä ketään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Tosin ystis listaa yritin kyllä käyttää "kirjanpitona" bussen nikeille, mutta ne katoaa kokonaan rekisteristä, niin ei onnistu. :(

No mäpä otan sut ekaksi kamukseni, eli ystislistaani kokeeksi. Annoit hyvän vinkin sen käytöstä: siihen voi tallettaa minkä tahansa nikin, jonka vastauksia haluaa katella.

ööö... nyt oot ystävälistalla.... olitko ihan hetki sitten vielä onlinessa?
:)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vastaaja_s24fi
TERÄS NALLEPUH
Tosin ystis listaa yritin kyllä käyttää "kirjanpitona" bussen nikeille, mutta ne katoaa kokonaan rekisteristä, niin ei onnistu.

No mäpä otan sut ekaksi kamukseni, eli ystislistaani kokeeksi. Annoit hyvän vinkin sen käytöstä: siihen voi tallettaa minkä tahansa nikin, jonka vastauksia haluaa katella.

ööö... nyt oot ystävälistalla.... olitko ihan hetki sitten vielä onlinessa?

ai tack. Joo, olin minä. Tosin tämä oli vain taustalla, mutta olin kirjautuneena tänne palstalle.

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Vaihteeksi kysely ihan vain foorumin uuden ominaisuuden käytöstä - siis ystävä/vihollislista.

Kyllä käytän, pääsee lukemasta monta täysin turhaa viestiä.

Vierailija
tyson
Vastaaja_s24fi
Vaihteeksi kysely ihan vain foorumin uuden ominaisuuden käytöstä - siis ystävä/vihollislista.

Kyllä käytän, pääsee lukemasta monta täysin turhaa viestiä.

minulle on kehittynyt taito nähdä teksti lukematta sitä. sitä taitoa tarvitaan joskus erilaisissa tukihommissa. Vaikka täällä tuo taito ei ole ihan samalla lailla tarpeellinen, sitä kannattaa opetella, sellaista "pikalukua", kappaleiden alkua vaikka vain. Nimittäin niissä ohitetuissa teksteissä saattoi olla jotakin, jonka lukeminen olisi ollut tosi tärkeää nolon tilanteen välttämiseksi. Näin muistelen jollekin minut user-hideen täällä laittaneelle käyneen.

TERÄS NALLEPUH:

avattatrsi oli silloin off-line.

En ole vielä katsonut mitä iloa ystävälistasta on. näyttää siltä, että sen hyödyntämiseksi pitäisi avata oma ikkuna, jota ajoittain päivittää nähdäkseen, onko kiinnostava nikki paikalla. viestejä saattoi lukea sitä ikkunaa päivittämättä, muistaakseni, ja jokin hyötyhän siitäkin on.

Muutin myös äänestyksessä vaihtoehdokseni "vain ystävälistalla". Se ei estä viestien näkymistä, joten olkoon vielä käytössä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Vihax-listalle pääsee tällaiset henkilöt:
http://www.tiede.fi/keskustelut/memberlist.php?mode=viewprofile&u=18778
http://www.tiede.fi/keskustelut/memberlist.php?mode=viewprofile&u=18930
Väkivallanmoottori sekä hullunlehmä. Kehotan muitakin laittamaan.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Käytän molempia.

Vihamieslistalleni pääsee kuitenkin harvat ja valitut. Trollit joiden tarkoituksena ei ole sanoa mitään rakentavaa vaan pääasiassa häiritsevät normaalia keskustelua.

Ystävälistalle on päässyt kaikki jotka vähänkään epäilevät sinne joutuneen ja vähän enemmänkin.

Vierailija
Puudeli
Naureskelin sen verran ajatukselle "vihollisten" listaamisesta foorumilla, että täytyi ottaa käyttöön.

Sain idiksen: "eri mieltä" olevat, lähinnä ne, jotka pyynnöstä huolimatta eivät kerro lähdetietojaan, voikin laittaa YSTÄVÄlistalle! Voi paremmin seurata, josko niitä salaisia X-filejä olisi avattu. Pari selvää tapausta tulee heti mieleen.

Tuli probleema: miten äänestän, kun eri mieltä olevat sijoitetaankin kamulistalle? Vihollisia minulla ei kuitenkaan ole. Kyllä ne nyt menee ystävälistalle!

[size=85:1dwfdu1r]Ystävä/vihollislistani käyttö
1: En käytä listoja 35% 35% [ 10 ]
2: En käytä nyt, ehkä myöhemmin 17% 17% [ 5 ]
3: Vain ystävälistallani on nikkejä 7% 7% [ 2 ] x
4: Vain vihollislistallani on nikkejä 14% 14% [ 4 ]
5. Molemmissa listoissani on nikkejä 25% 25% [ 7 ]
Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Ääniä yhteensä : 28[/size:1dwfdu1r]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat