Evoluution / rappeutumisen todiste (TJT)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko sinulla nyt aikaa vastata kysymyksiini? Viimepiipahduksellasi jätit kaikki selittämättä - kiireitä kun ilmeisesti pukkasi silloin. Onko nyt aikaa paljastaa tieteellisen kreationismin viisaudet?

Vai käykö kuten kreationismi-sivustonne kanssa; kun esitin sinne kansojen historiaa koskevan kysymyksen, ei selitystä ole kuulunut. Tiedustelin sen perään tammikuussa jolloin sain viestin että siihen kyllä vastataan, mutta näköjään olisi pitänyt tiedustella vielä vuotta. Tämä tieteellisyytenne ei ole kovin vakuuttavaa.

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija
-theos-

Onko sinulla nyt aikaa vastata kysymyksiini?

Riippuu siitä, onko sinulla aikaa vastata minun kysymyksiini. Aloita vaikkapa siitä, jonka kysyin viime vuonna yksityisviestillä, mutta johon kieltäydyit vastaamasta.

-theos-

Viimepiipahduksellasi jätit kaikki selittämättä - kiireitä kun ilmeisesti pukkasi silloin.

Ai että ihan kaiken

-theos-

Onko nyt aikaa paljastaa tieteellisen kreationismin viisaudet?

Ei juuri nyt ole, kun sitä ministeriäkin pitäisi lähteä tapaamaan...

-theos-

Vai käykö kuten kreationismi-sivustonne kanssa; kun esitin sinne kansojen historiaa koskevan kysymyksen, ei selitystä ole kuulunut.
Tiedustelin sen perään tammikuussa jolloin sain viestin että siihen kyllä vastataan, mutta näköjään olisi pitänyt tiedustella vielä vuotta. Tämä tieteellisyytenne ei ole kovin vakuuttavaa.

Ja valheittesi vastapainoksi faktaa:
1. Lähetit sinulle tyypillisen "kilometrin" pituisen jaarituksen, jossa julistit omaa oppiasi jne, ja kaiken sen tekstimassan seassa muistaaksi oli peräti yksi ainoa kysymysmerkki.
2. Et malttanut odottaa omaa vuoroasi (siellä on muitakin kysymyksiä kuin sinun lähettämäsi, ja osa niistä lähetetty jopa useita kuukausia ennen sinun tekstimassaasi) vaan lähetit tuon "tiedustelusi" suhteellisen lyhyen ajan kuluttua eli "tiedustelusi" oli oikeasti lapsellista vinkumista.
3. Nimenomaan sen, että käytämme aikaa vastaamiseen, kertoo tieteellisyydestä. Kuka tahansa osaa jaaritella koska tahansa jonninjoutavaa hölynpölyä, joten toki mekin olisimme voineet kirjoittaa jotain roskaa vaikka jo samalla viikolla vastaukseksi sinun roskaasi, mutta sehän ei olisi ollut tieteellistä.
4. Jos minä saisin päättää, yhdistys ei vastaisi sinun julistukseesi. Tee omat kotisivut (jos osaat) ja tunge ne "kilometrin" pituiset jaarittelusi ja julistuksesi sinne. Minun omat sivuni ainakin ovat lyhyiden ja ytimekkäiden kysymysten ja vastausten linjalla, yhdistyksen sivuista sen sijaan päättää pj ja hallitus, minä olen vain rivijäsen... mutta vastausten pituudesta on ollut rakentavaa keskustelua.

Btw, missäs sinä olit kun vasta nyt noteerasit minut vaikka olen tässä pitkin kevättalvea postaillut tänne viestejä!? (Siis silloin harvoin kun tämä systeemi on ollut up. Mielenkiintoista nähdä, toimiiko tämä uusi softa vai nolaavatko evolutionistit taas itsensä...)

Btw2, paheksun edelleenkin nimimerkkini käyttämistä viestin otsikkona, täällä Tiedefoorumilla pitäisi, IMBO, käyttää tieteellisiin kysymyksiin liittyvä otsikoita, esim "Nanotimanttien evolutionistinen selitys" (mutta ymmärrän kyllä, että ette halua käyttää otsikkoa jonka alle ette pysty kirjoittamaan mitään otsikkoon liittyvää )

Vierailija

Koska TJT ei edusta minun mielestä mitään tieteellistä tutkimusta, kuin vain raamatun selaamista, niin pääsi mulle ensimäiseksi bannatuksi.

Vierailija
-theos-
Onko sinulla nyt aikaa vastata kysymyksiini? Viimepiipahduksellasi jätit kaikki selittämättä - kiireitä kun ilmeisesti pukkasi silloin. Onko nyt aikaa paljastaa tieteellisen kreationismin viisaudet?

Vai käykö kuten kreationismi-sivustonne kanssa; kun esitin sinne kansojen historiaa koskevan kysymyksen, ei selitystä ole kuulunut. Tiedustelin sen perään tammikuussa jolloin sain viestin että siihen kyllä vastataan, mutta näköjään olisi pitänyt tiedustella vielä vuotta. Tämä tieteellisyytenne ei ole kovin vakuuttavaa.

Eikös asia selviäisi kätevästi yksityisviestillä, täällä on jo ihan riittävästi kressu/evo-väittelyitä, jotka eivät johda mihinkään.
Uskovaisille on turha selittää mitään, eivät he asioista kertomalla muutu ihmisiksi. jotka ymmärtävät jostain jotain.

Vierailija

TJT

Riippuu siitä, onko sinulla aikaa vastata minun kysymyksiini. Aloita vaikkapa siitä, jonka kysyin viime vuonna yksityisviestillä, mutta johon kieltäydyit vastaamasta.

Yksityisviestillä koitit tiedustella henkilöllisyyttäni ja toinen asiasi oli kun uhkailit laittavasi lakimiehesi perääni. Olet säälittävä.

Ai että ihan kaiken

Totta - julistithan sinä itsesi väittelyn voittajaksi vastaamatta yhteenkään kysymykseen.

Ei juuri nyt ole, kun sitä ministeriäkin pitäisi lähteä tapaamaan...

Onko tämä taas jokin juttu jossa yhdistät minut jonkun toisen keskustelupalstan henkilöön?

Ja valheittesi vastapainoksi faktaa:

Milloinkas sinun kynästäsi on faktaa tullut?
Mitä tulee 'kilometrin pituiseen jaaritukseen', niin julkaisin sen kysymykseni myös täällä tiede-foorumilla. Ei se siis kovin pitkä ollut - ellei se sitten vastaamisvaikeuksien vuoksi TUNNU siltä.

Btw, missäs sinä olit kun vasta nyt noteerasit minut vaikka olen tässä pitkin kevättalvea postaillut tänne viestejä!?

Talvi on ollut kiireinen enkä ole huomannut soopaasi täällä.

Btw2, paheksun edelleenkin nimimerkkini käyttämistä viestin otsikkona, täällä Tiedefoorumilla pitäisi, IMBO, käyttää tieteellisiin kysymyksiin liittyvä otsikoita, esim "Nanotimanttien evolutionistinen selitys" (mutta ymmärrän kyllä, että ette halua käyttää otsikkoa jonka alle ette pysty kirjoittamaan mitään otsikkoon liittyvää)

Ole hyvä ja jatka vain paheksuntaasi. Mitä sitten tulee otsikkoon liittyvänä asiana, niin sehän on nimimerkki TJT:n levittämä tietämättömyys ja henkinen pimeys. Osoituksena siitä säilytät edelleen sivuillasi sitä idioottimaista ja ala-asteen tasoista (ala-asteella ei osata yläasteen matematiikkaa) Nooan arkin puutavaralaskelmaasi.
Etkö todellakaan kehtaa tunnustaa edustavasi tiedollista pimeyttä edes NOIN näkyvässä ja paljastetussa hölmöilyssäsi?

Vierailija

En ymmärrä. Et vastaa lainkaan esitettyihin kysymyksiin, ja silti väität jatkuvasti että olet vastannut niihin. Mikä sinua vaivaa, TJT?

Etkö usko itsekään itseesi?

EDIT: Vastaapa vaikka kysymykseen, että mikä Jumala luulee oikein olevansa, kun antaa luomiensa lapsiolentojen nääntyä nälkään päivittäin?

Miksi Jumala on luonut jotain sellaista, ja jos kerta on kykenevä sellaisen luomiseen, niin miksi ei hyvyyttänsä korjaa virhettään?

Kaiken maan päällä tapahtuvan skeidan ja sen ylemmältä taholta tulevan ignoroinnin perusteella voi päätellä tämmöisen Raamatun luoja-jumalan olevan sadistinen kusipää. Osaatko selittää miksi Jumala on sellainen? Ja miksi sellaista pitäisi arvostaa?

Jos itse tekisit elämää, ja näkisit sen kärsivän, etkö yrittäisi korjata luomustasi siten, ettei se kärsisi?

Ja jos Jumala on hyvä ja luonut kaiken, miksi Saatana on olemassa?

Vai onko Jumala Saatana, kun maailma nyt on tämmöinen kun on? Ja miksi ei, jos ei?

Vastaisitko TJT ylläoleviin kysymyksiin, jotta voisin paremmin ymmärtää sinun maailmankatsomustasi? Nämä kysymykset ovat mielestäni esteenä sille, että voi uskoa maailmankaikkeuden olevan yhden Raamatun kuvauksen kaltaisen olennon luoma.

Kaikki ylläoleva siis kirjoitettu kaikella kunnioituksella oman maailmankatsomukseni Jumaluutta kohtaan, joka on ristiriidassa Raamatun ja kreationistisen ajattelun kanssa. Oma Jumaluuteni ei ole ristiriidassa tieteellisen maailmankatsomuksen kanssa, päinvastoin. Siksi minun on helpompi uskoa siihen kuin kreationismiin. Autatko minua "vääräuskoista", TJT, ymmärtämään sinun maailmankatsomusta, vastaamalla kysymyksiini?

Vierailija

Ja mitäpä muutakaan voi odottaa taholta joka omien nettisivujensa otsikossa jo valehtelee. Kas kun eräässä otsikossa mainostetaan kreationismin todisteista. Ja mitä sieltä sivulta löytyykään - aivan, ei ensimmäistäkään todistetta mistään. Ja jos joku luuli että tuo sivu käsittelee kreationismia, luulkaa uudestaan, sivuilla vain yritetään epätoivoisesti mitätöidä evoluutioteoria ikään kuin kuvitellen että sillä todistettaisiin kreationismi. Ja 'todisteina' käytetään toisten kreationististen nettisivujen juttuja jotka eivät millään asteella ole läpäisseet mitään tieteellistä kriteeriä.

TJT siis tulee häviämään kaikki väittelynsä aivan kuten hävisi aikanaan Peipolle 6-0 vaikka Peippo ei ollut edes kirjoittanut yhtään kommentia. Ja tämä johtuu puhtaasti siitä että hän ei itse kykene todistamaan yhtään mitään vaan joutuu hyökkäämään vastapuolen esityksiä kohtaan toivoen että niillä yritelmillä peiteltäisiin omien argumettien olemttomuus.

Niin, siinä syy miksi kukaan ei halua väitellä TJT:n kanssa, eli TJT:lla ei ole mitään asiaa josta keskustella joten asiallista keskustelua ei hänen kanssaan nyt vain voi käydä.

Vierailija

TJT

Olet aika turha ihminen. Sinulla on kieroutunut tarve saada selville minun yhteystietoni ja veikkaat milloin miksikin. Jos theos nimimerkkiä on käyttänyt joku toinenkin nettikirjoittaja, niin syytön minä siihen olen.
Kun et asiallisessa debatissa pärjää, alat herjaamaan keskustelukumppaneitasi ja sitten kun saat samaa 'lääkettä' takaisin, alat vinkumaan kuin piesty sika ja huutamaan lakimiestäsi apuun.
Missä se lakimiehesi viipyy? Vai nauraako hänkin sinulle - onko Timo Tarvonen yleisesti Mikkelissä tunnettu hihhulihäirikkö?

Surkea nettisivustosikin, jota hyvin voi sanoa henkiseksi sontatunkioksi ja valheen sikolätiksi, vetoaa vain tietämättömiin herkkäuskoisiin ihmisiin. Valitettavasti vain heitäkin on liiankin paljon joten uhreja edustamasi helluntailaisuus kyllä kerää.

Kielsit muuten aikaisemmin osallisuutesi kreationismi-sivustoon, mutta nyt tunnustit olevasi osa sen toteuttajia. TässäKIN jäit taas kiinni valheesta ja paskapuheista. Tosin se ei ole uutta tai ihmeellistä - se on paremminkin tapa hihhuleilla.

Vierailija

TJT

Milloin muuten olet ajatellut korjata sen nolon ja hölmöyden huippua edustavan laskutoimituksesi (Nooan arkin puutavara) nettisivultasi?

Vai uskotko että sekin muuttuu joskus todeksi, kun vain riittävän sitkeästi ja pitkään itse uskot tuohon tollouden tuotteeseesi?

Vierailija
Armitage
En ymmärrä.

No siinähän ei mitään uutta että evolutionisti ei ymmärrä.

Et vastaa lainkaan esitettyihin kysymyksiin, ja silti väität jatkuvasti että olet vastannut niihin.

Niin, en vastaa enää nyt vuonna 2008 koska olen vastannut jo viime vuosituhannella ja uudestaan vuosina 2001 - 2007 ja edelleenkin fakta, että sivustollani on vastauksia jo kaksitoista sivua
http://tjt2.tripod.com/evppmain.html

Mikä sinua vaivaa, TJT?

Nuha ja syylä varpaassa.

Etkö usko itsekään itseesi?

Tottakai uskon.

EDIT: Vastaapa vaikka kysymykseen, että mikä Jumala luulee oikein olevansa, kun antaa luomiensa lapsiolentojen nääntyä nälkään päivittäin?

Jumala ei luule, Jumala tietää.

Miksi Jumala on luonut jotain sellaista, ja jos kerta on kykenevä sellaisen luomiseen, niin miksi ei hyvyyttänsä korjaa virhettään?

Jumala ei luonut nälkäännääntyviä lapsia. Ei korjaa kiistakysymyksen ratkaisemiseksi. (kuten olen n+11 kertaa eri foorumeilla selittänyt).

Kaiken maan päällä tapahtuvan skeidan ja sen ylemmältä taholta tulevan ignoroinnin perusteella voi päätellä tämmöisen Raamatun luoja-jumalan olevan sadistinen kusipää. Osaatko selittää miksi Jumala on sellainen? Ja miksi sellaista pitäisi arvostaa?

Päättelet väärin.

Jos itse tekisit elämää, ja näkisit sen kärsivän, etkö yrittäisi korjata luomustasi siten, ettei se kärsisi?

Koskaan kuullut termiä vapaa tahto?

Ja jos Jumala on hyvä ja luonut kaiken, miksi Saatana on olemassa?

Koska eräs enkeli päätti ruveta Saatanaksi.

Vai onko Jumala Saatana, kun maailma nyt on tämmöinen kun on? Ja miksi ei, jos ei?

Maailma on tällainen koska Aadan ja Eeva tekivät syntiä.

Vastaisitko TJT ylläoleviin kysymyksiin, jotta voisin paremmin ymmärtää sinun maailmankatsomustasi?

Miksi nimenomaan minun pitäisi vastata teologisiin kysymyksiin? Miksi jonkin teologiaan minua paljon paremmin perehtyneen asiantuntijan vastaukset eivät kelpaa sinulle?

Nämä kysymykset ovat mielestäni esteenä sille, että voi uskoa maailmankaikkeuden olevan yhden Raamatun kuvauksen kaltaisen olennon luoma.

No entäs Koraanin tms?

Kaikki ylläoleva siis kirjoitettu kaikella kunnioituksella oman maailmankatsomukseni Jumaluutta kohtaan, joka on ristiriidassa Raamatun ja kreationistisen ajattelun kanssa.

Kerro toki lisää maailmankatsomuksestasi ja sen "Jumaluudesta". Perustuuko se ollenkaan Raamattuun? Missä, milloin ja miksi omaksuit nykyisen maailmankatsomuksesi ja sen "Jumaluude"? Jne.

Oma Jumaluuteni ei ole ristiriidassa tieteellisen maailmankatsomuksen kanssa, päinvastoin. Siksi minun on helpompi uskoa siihen kuin kreationismiin. Autatko minua "vääräuskoista", TJT, ymmärtämään sinun maailmankatsomusta, vastaamalla kysymyksiini?

Vastasin, vaikka jotenkin arvelen, että vastaukseni eivät tälläkään kertaa kelpaa, vaan jatkatte vinkumista että en muka ole vastannut, jne jne.

Vierailija
-theos-
TJT
Milloin muuten olet ajatellut korjata sen nolon ja hölmöyden huippua edustavan laskutoimituksesi (Nooan arkin puutavara) nettisivultasi?
Vai uskotko että sekin muuttuu joskus todeksi, kun vain riittävän sitkeästi ja pitkään itse uskot tuohon tollouden tuotteeseesi?
Ei hän usko itekään siihen. Taitaa olla Vastaaja_s24fi sivupersoona. Ainakin jankuttaminen vaikuttaa samalta

Vierailija
TJT

Koskaan kuullut termiä vapaa tahto?

Koskaan kuullut termiä terve järki ja skeptismi?

Uskominen mielikuvitusolentoihin on meinaan sellainen asia, mitä voi odottaa ainoastaan lapselta tiettyyn pisteeseen asti. Siitä etenpäin kyseessä on mielenvikaisuus.

Vierailija
-theos-

Kielsit muuten aikaisemmin osallisuutesi kreationismi-sivustoon, mutta nyt tunnustit olevasi osa sen toteuttajia. TässäKIN jäit taas kiinni valheesta ja paskapuheista. Tosin se ei ole uutta tai ihmeellistä - se on paremminkin tapa hihhuleilla.

Niin minkä osallisuuteni muka kielsin missä milloin? Ja mitä tarkoitat toteuttajalla? Edelleenkin fakta että minulla ei ole mitään tekemistä yhdistyksen sivuston teknisen toteutuksen kanssa. Siis jos esim lähetän puheenjohtajalle kommenttia sähköpostin välityksellä jostain sisältöön liittyvästä asiasta, niin tekeekö se minut muka joksikin toteuttajaksi
Ja toiseksi, etkö todellakaan tajua edes sitä, että tilanteet voivat muuttua nopeastikin, eli jos joskus aikaisemmin jokin asia on ollut jollain tavalla, ja nyt se asia on eri tavalla, niin eihän se ole mitään valehtelua että silloin aikaisemmin on kertonut totuuden senhetkisestä tilanteesta.

Täälläkin on kuulemma nykyään jonkinlainen "kill file", pitänee kai opetella sen käyttö jotta ei tarvitse lukea sinun idioottimaisia solvausviestejäsi. Sinä itse nolasit itsesi siinä Arkkilaskelmassakin
http://tjt2.tripod.com/evpalpal12.html
mutta et kyennyt myöntämään väärässäoloasi, vaan vingut edelleenkin että laskelmassani muka olisi virhe jne, mutta et näköjään yritäkään osoittaa sitä väittämääsi virhettä puhumattakaan että tekisit itse paremmat laskelmat.

Vierailija
[size=85:3myz18wx]Tämän viestin lähetti TJT, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.[/size:3myz18wx]
Vai niin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat