Rumat ja lihavat naiset masentuu

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Rumat ja lihavat naiset masentuu.

Olen huomannut että rumat ja lihavat naiset sairastaa enempi mielenterveysongelmia kun taas kauniit ja laihat.

aina tietenkin on poikkeuksia.

Mutta selvä raja on mahdollista vetää.

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Lihavuus/laihuus akselista minulla ei ole tietoa, mutta kauniit ovat vähemmän masentuneita. Tosin johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että hymy kaunistaa. Ainakin itseni kohdalla hymy on melkein määräävin tekijä kauneudelle.

En tunne kuin yhden diagnosoidun masentuneen, joten oikeasta masennuksesta on vähänlaisesti kokemuksia.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Ai onko mansessa enemmän rumia ja lihavia naisia vai? Ei ihmekään jos ei tiäremiästä oikein naiset innosta, jos ko. tapaukset otsikon mukaisesti mansentuvat.

Vierailija

Olipas taas terävästi huomattu. Totta helvetissä se masentaa että on ruma ja lihava eikä kukaan tykkää, ja sit vielä ku näkee että on niitä sellaisia jotka on kauniita ja kaikkee muutaki hyvää. Helppohan se on saatana hymyillä ku on kivaa.

Vierailija

Lihavuus laskee ainakin itseluottamusta ja itsetuntoa. Vaikuttaahan fyysinen vointi myös psyykkeeseen ja jopa toisinpäin. Itse en ole nainen, mutta jos en kahteen viikkoon käy lenkillä tai liiku niin ei mikään maistu miltään. Liikunta, ruoka, huumeet, seksi kaikki nuo vaikuttavat suoraan aivojen dopamiinin ja serotoniinin vapautumiseen jne...

Vierailija

Ulkonäköni on ollut mukiinmenevä (huom. Aweb ). Pikkuisen pullukka koko ikäni.
Ikääntymisen myötä painoni nousi hiljalleen. Olen saanut sitä pudotettua minua tyydyttävälle tasolle. Kyllä täytyy myöntää, että itsetuntoni on kohentunut tuon seurauksena. Olooni on tullut enemmän rempseyttä. No, masennuksesta en osaa sanoa mitään, sillä en ole koskaan tiedostanut tuollaista tunnetilaa.
Masentaako rumuus ja lihavuus miehiä?
I

Vierailija

Kyllä meitsi ainakin osaa arvostaa enemmän sellaista oman elämänsä sankaria, joka elintapojaan muuttamalla ja kovalla treenillä on muokannut itselleen miellyttävän kropan (ja todennäköisesti sitämyöten myös rautaisen itsetunnon) vaikka lähtökohdat aluksi olivatkin huonot, kuin jotain anoreksian rajamailla häilynyttä läpipaskoa teinityttöä, joka varastaa itselleen kunnian hyvistä geeneistään, vaikka suurin haaste mitä hän on joutunut ulkonäkönsä puolesta kohtaamaan, on puuterin loppuminen kesken liikuntatunnin.

Ihon venymisjäljet laihalla ihmisellä ovat kuin taisteluarvet sotaveteraanilla. Ne eivät ehkä näytä esteettisesti hyviltä, mutta kertovat omaa tarinaansa kantajansa voittamasta sodasta ylivoimaista vihollista vastaan.

Kerta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Homo Superior
Kyllä meitsi ainakin osaa arvostaa enemmän sellaista oman elämänsä sankaria, joka elintapojaan muuttamalla ja kovalla treenillä on muokannut itselleen miellyttävän kropan (ja todennäköisesti sitämyöten myös rautaisen itsetunnon) vaikka lähtökohdat aluksi olivatkin huonot, kuin jotain anoreksian rajamailla häilynyttä läpipaskoa teinityttöä, joka varastaa itselleen kunnian hyvistä geeneistään, vaikka suurin haaste mitä hän on joutunut ulkonäkönsä puolesta kohtaamaan, on puuterin loppuminen kesken liikuntatunnin.

Ihon venymisjäljet laihalla ihmisellä ovat kuin taisteluarvet sotaveteraanilla. Ne eivät ehkä näytä esteettisesti hyviltä, mutta kertovat omaa tarinaansa kantajansa voittamasta sodasta ylivoimaista vihollista vastaan.

Kerta.

Juust joo. Taas tätä hoikkien naisten dissausta ja läskien naisten ylistystä. Oletko kenties nainen? Silloin sinun tekstisi oli ymmärrettävää, koska pitäähän sitä naisena haukkua muita naisia. Se kuuluu naisen luonteeseen mustamaalata paremminmenestyviä naisia.
Ainoat ylimieliset naiset jotka olen tavannut niin on ollut jokakerta läskejä, kun taas hoikat ja normit ovat olleet hyvinkin kilttejä minulle. Mitä tästä voimme todeta? Aivan, että hoikat naiset ovat itsevarmempia ja persoonallisesti ihanempia.

Laihalla naisella ihon venymisjäljet? Ei kuule siitä mitään jälkiä näy, ellei ny liho kauheeksi mursutraktoriksi, mutta se nyt on aivan eriasia. Sekö sitten on kaunista kun läski laihduttaa ja kummankinpuolen kylkeä on letut jotka lötköttää maatapitkin?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Selvää pässinlihaa. Mikäli ei pidä kuoresta jossa elää, niin nauttii väkisinkin vähän vähemmän elämästään.

Vierailija
Oletko kenties nainen? Silloin sinun tekstisi oli ymmärrettävää, koska pitäähän sitä naisena haukkua muita naisia. Se kuuluu naisen luonteeseen mustamaalata paremminmenestyviä naisia.
Ainoat ylimieliset naiset jotka olen tavannut niin on ollut jokakerta läskejä, kun taas hoikat ja normit ovat olleet hyvinkin kilttejä minulle. Mitä tästä voimme todeta? Aivan, että hoikat naiset ovat itsevarmempia ja persoonallisesti ihanempia.

Kokemuksesi ovat ristiriidassa omieni kanssa. Useimmiten kauneimmat ja hyväkroppaisimmat naiset ovat kohdallani olleet juuri näitä mustamaalaajia ja pinnallisia panettelijoita. Usein myös tarpeettoman päällekäyviä miesten suhteen, vaikka olisivatkin varattuja. (Tästä voi johtua sekin, että ovat miehille mukavempia.) Ylimielisyys on yksi ällöttävimmistä ominaisuuksista mitä ihmisellä voi olla, ja näitä ylimielisiä en ole kohdannut kuin niiden kauniimpien tyttöjen joukosta. Toki poikkeuksiakin on.

Täytyy vielä lisätä, että itse viihdyn enemmän miesten seurassa, sillä heillä ei ole näitä rasittavia kilpailuongelmia läheskään niin usein.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

No ,ei ne neuroottisen laihatkaan taida kovin hyvin voida . Tietenkiin heissä on niitä ,jotka voivat syödä mitä vaan , lihomatta . Bulimiaa yms. alkaa olla jo 8-vuotiailla tytöillä . Ääripäät kohtaavat , tässäkin asiassa .

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Oletko kenties nainen?

TERÄS NALLEPUH
Sekö sitten on kaunista kun läski laihduttaa ja kummankinpuolen kylkeä on letut jotka lötköttää maatapitkin?

Mmmmmmm..... letut......

Vierailija
tiäremiäs
Rumat ja lihavat naiset masentuu.

Olen huomannut että rumat ja lihavat naiset sairastaa enempi mielenterveysongelmia kun taas kauniit ja laihat.

aina tietenkin on poikkeuksia.

Mutta selvä raja on mahdollista vetää.

Laihat sairastaa enempi anoreksiaa, ja se on pahimmasta päästä.

Vierailija

Naiset, joilla on huono itsetuntemus ja minäkuva, masentuvat. Se on aivan sama kuinka paljon painaa.
Yhtälailla kovin laiha voi kokea ulkonäkönsä rasitteeksi, kuin lihavakin. En uskaltaisi yleistää, että "rumat ja lihavat" olisivat masentuneempia. Heillä voi jopa olla paremmat coping-mekanismit kuin ulkonäkönsä avulla pärjäämällä.

Kovin ulkonäkönsä pauloissa oleva on varmasti haavoittuvaisempi kuin terveesti itseensä suhtautuva. Painolla ja "kauneuskäsitteellä" en usko siinä olevan mitään merkitystä.

Ehkä asian voisi jälleen kääntää toisin päin; masentuneet ja mielenterveysongelmaiset eivät jaksa pitä huolta ulkonäöstään ja näinollen "rumentuvat". Samoin masennus ja ahdistuneisuus voi vaikuttaa ruokailuun.
Ehkä asia onkin niin, että syvästi masentuneet muuttuvat silmissämme "rumiksi".

Vierailija

en tiedä, masentuvatko itse, mutta ainakin minä "masennun" itseni ja heidän puolestaan, kun sellaisia näen.
Viimeistään luulisi siinä vaiheessa masennuksen tulevan, kun ketään komeampaa miestä ei tunnu kiinnostavan.

Pahinta rumuudessa on varmaankin sen, että osa on rumia luonnostaan, eikä silloin mitkään kikat auta.

Miehellä on käsittääkseni vähän enemmän korjata synnynnäisiä ongelmia, kun naisilla (esim. vartalonmuoto, ihon laatu)

mutta minulle riittää se, että on yhä kauniitakin naisia. Vaikka itse en erityisen komea olekaan, niin vastakkaisen sukupuolen ulkonäöstä en tingi.
mieluummin elän sinkkuna, kuin ruman naisen kanssa...(toki tämä on vain yksi mielipide)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat