TJT jäi taas kiinni kreationistien valheesta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ben Stein Lies About Sternberg
Category:
Posted on: April 24, 2008 9:23 AM, by Ed Brayton

In an interview with Newsweek:

"There are a number of scientists and academics who've been fired, denied tenure, lost tenure or lost grants because they even suggested the possibility of intelligent design. The most egregious is Richard Sternberg at the Smithsonian, the editor of a magazine that published a peer-reviewed paper about ID. He lost his job."

Except that Sternberg did not lose his job. He didn't even lose his unpaid courtesy position at the Smithsonian. In fact, even after everything that happened, the Smithsonian still extended an invitation after his Research Associate position had expired to remain as a Research Collaborator.

The Smithsonian respond in a letter to Newsweek:

"Sternberg has never been employed by the Smithsonian Institution. Since January 2004, he has been an unpaid research associate in the departments of invertebrate and vertebrate zoology at the Smithsonian's National Museum of Natural History. Dr. Sternberg continues to enjoy full access to research facilities at the museum. Moreover, Stein's assertion that Sternberg was removed from a Smithsonian publication is not true. The Proceedings of the Biological Society of Washington is an independent journal and is not affiliated with the Smithsonian."

He should also have noted that Sternberg had resigned as editor of PBSW 6 months before the controversial Meyer article was published. His leaving as editor had nothing to do with the article. It's rather telling that their "most egregious" example of persecution requires flat out lying, don't you think?

http://scienceblogs.com/dispatches/2008 ... g.php#more

TJT on sinnikkäästi väittänyt samaa kuin Stein. Molemmat ovat taas kerran jääneet suoraan rysänpäältä kiinni. Hävetkää edes.

Kommentit (3)

Vierailija
Damasio

TJT on sinnikkäästi väittänyt samaa kuin Stein. Molemmat ovat taas kerran jääneet suoraan rysänpäältä kiinni. Hävetkää edes.

Häpeä itse tuota valehteluasi tai osoita että olisin väittänyt täsmälleen samaa kun joku Stein. Tuolla sinun kopsaamassa tekstissähän on mm "...who've been fired..." kun taas nimenomaan minä olen todennut että häntä ei erotettu. Minun ja AD:n välisessä kiistasshan oli kyse siitä, että vainottiinko Sternbergiä ollenkaan, minun mielestäni jotain vainoa oli, AD tuntui olevan eri mieltä. Ja takertui siihen CW:n tulkinnanvaraiseen "...kicked out...", jota ei tuolla sinun kopsaamassasi esiinny. Yritin vain opettaa teikäläisille englannin alkeita, mutta ilmeisesti pitäisi ensin opettaa suomea... Fakta kuitenkin edelleenkin, että niissä kolmessa antamassani viitteessä on selkeät todisteet siitä, että Sternbergiä vainottiin. Mutta ymmärrän kyllä että teikäläisten on vaikea tätä tunnustaa, eihän esim koulukiusaajatkaan normaalisti tunnusta kiusanneensa uhriaan. Ja tuossa S:n tapauksessahan nousi kohu, joka sai ne museon evolutionistit ja muutaman muunkin paniikkiin ja sitten keksittiin tekosyitä ja hätävalheita yms selityksiä, ja tuo sinun kopsaamasi tekstin kirjoittaja näyttää uskovan ne sokeasti. Ja AD:kin myönsi, että valehtelusta on kyse vain silloin kun joku tietoisesti esittää perätöntä tietoa, AD ei kyennyt osoittamaan, sinä et kyennyt osoittamaan, eikä kukaan muukaan, että CW tai mikään muukaan kreationistitaho olisi tietoisesti levittänyt väärää tietoa. Sen sijaan esim talk.originsin perättömät väitteet on osoitettu useita kertoja, silti ne ns FAQit toistelevat samoja virheistä. Ja hupaisasti on, tai ainakin oli silloin kun asian viimeksi tarkistin, sisäisesti ristiriitainen esim Humpin oikeassaolon suhteen. Joten teikäläisen on ihan turha aukoa päätänne CW:n yhdestä "kicked out" virheestä kun omat sivustonne ovat pullollaan virheitä ja valheita. Minähän kävin talk.originsin uutisryhmässkin, ja esim Mark Isaak luki viestini, joten hän tiesi faktat jo vuosia ennen kuin lopulta suostui edes jotain päivittämään. Ja sivustoni
http://tjt2.tripod.com/
Kummallista kumousta-osastoilla olen paljastanut useita evolutionistien perättömiä väitteitä jopa useita vuosia sitten, ja ainakin osa niistä on edelleenkin niillä evosivuilla, joten kyseiset evolutionisit levittävät perättämiä väitteitä tietoisesti eli siis VALEHTELEVAT.

Vierailija
Advocatus Diaboli
Hetkinen? TJT siis sanoo, että CreationWiki on väärässä "kicked out" kohdassa?

Uskonsotureiden rivit ovat murtumassa? Omiinkaan ei voi enää luottaa. Eikä varsinkaan lestoihin, jehoviin, körtteihin, helluntailaisiin, katolisiin tai mitä näitä nyt on.

Uusimmat

Suosituimmat