Milloin koit elämäsi voimakkaimman tunnekuohun?

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Milloin koit elämäsi voimakkaimman tunnekuohun? Onnesta tai surusta, tai mistä vaan. Oma voimakkain kokemus oli illalla sängyssäni, kun sattumalta löysin ja kuulin ensimmäistä kertaa melkein 10 vuoteen biisin, jota olin etsinyt epätoivoisesti koko tuon ajan. Ajan kuluessa tuo biisi ei ollut minulle enää vain biisi, vaan symboloi jotain.. ikuista etsintää, sateenkaaren päässä olevaa aarretta jota ei koskaan tavoittaisi tai jotain. Kaipasin sitä niin saatanasti. Hyräilin varmaan päivittäin sen melodiaa jotten ikinä sitä unohtaisi. Ehkä vielä joskus.. kuulisin sen.. ja sitten lopulta.. niin, en ole koskaan aiemmin itkenyt onnesta. Tuijotin kattoa sängyssäni ainakin puoli tuntia kykenemättä liikkumaan, olin niin adrenaliinissa ja sekaisin, ei sitä voi oikein edes kuvailla. Mikään kokemus ei ole vetänyt tuolle vertoja.

Tuosta lienee jo puolisen vuotta tai ylikin, mutta edelleen se vaikuttaa minuun, olo on jotenkin helpottunut, pitkä etsintä päättynyt ja tuntuu että olisin saavuttanut päämääräni, tyydytys.

くそっ!

Kommentit (7)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Milloin koit elämäsi voimakkaimman tunnekuohun? Onnesta tai surusta, tai mistä vaan. Oma voimakkain kokemus oli illalla sängyssäni, kun sattumalta löysin ja kuulin ensimmäistä kertaa melkein 10 vuoteen biisin, jota olin etsinyt epätoivoisesti koko tuon ajan. Ajan kuluessa tuo biisi ei ollut minulle enää vain biisi, vaan symboloi jotain.. ikuista etsintää, sateenkaaren päässä olevaa aarretta jota ei koskaan tavoittaisi tai jotain. Kaipasin sitä niin saatanasti. Hyräilin varmaan päivittäin sen melodiaa jotten ikinä sitä unohtaisi. Ehkä vielä joskus.. kuulisin sen.. ja sitten lopulta.. niin, en ole koskaan aiemmin itkenyt onnesta. Tuijotin kattoa sängyssäni ainakin puoli tuntia kykenemättä liikkumaan, olin niin adrenaliinissa ja sekaisin, ei sitä voi oikein edes kuvailla. Mikään kokemus ei ole vetänyt tuolle vertoja.

Tuosta lienee jo puolisen vuotta tai ylikin, mutta edelleen se vaikuttaa minuun, olo on jotenkin helpottunut, pitkä etsintä päättynyt ja tuntuu että olisin saavuttanut päämääräni, tyydytys.

くそっ!

Vierailija

Kun ensimmäistä kertaa sain pitää ainokaistani sylissäni.

Arkipäivän tapahtumista.
Olen likinäköinen. Sain ensimmäiset silmälasini yli parikymppisenä. Näin maailman aivan uudessa valossa, kirjaimellisesti.
Tunne oli voimakas.
Kait vastantulevat ihmiset kummeksuivat tuota ihmeellistä pään heiluttajaa.

Vierailija

Ronron, mikä biisi oli kyseessä? Ihan vaan mielenkiinnosta...

Vaikea sanoa, mikä on ollut voimakkain tunnekuohu elämässäni. Kyllä ne kai valitettavasti ovat olleet negatiivisia fiiliksiä (joutuminen jonkun negatiivisen tunteen kohteeksi, yksinäisyys ym). Positiivisista tuntemuksista minullakin hyvin moni liittyy musiikkiin tavalla tai toisella.

Täytyy sanoa, että pidän enemmän tasaisen hyvästä elämästä kuin tunnekuohuista. Voimakkaat tunteet ovat aina vähän "vaarallisia", koska niillä on tapana muuttaa vallitsevaa tilannetta tai saattaa se uuteen valoon.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Ronron, mikä biisi oli kyseessä? Ihan vaan mielenkiinnosta...

Tälläinen trance-biisi vaan, Armin Van Buuren - The Quest lienee nimi. Tuo vaan mielestäni niin kaunis.. mutta ei pelkästään se, sitä vaan tulee pakkomielle jostain minkä on päättänyt löytää muttei löydäkään.. on sellaisia muitakin biisejä joita en ole ikinä löytänyt, mutta tuo oli ehdottomasti se suurin pakkomielle, se tärkein.

Okei en tiedä oliko sitten Armin Van Buurenin versio vai kenen, mutta tuo The Quest kuitenkin jonkun versiona.

くそっ!

Vierailija

Noita kuohuja on niin erilaisia:
Oman vastasyntyneen lapsen ihastelu on varmaankin kuitenkin se suurin tunne.
Se, kun kuulin, että minusta tulee isä sekä se, kun ensi kertaa huomasin olevani rakastunut ovat varmaankin jaetulla kakkostilalla.
Lisäksi kerran fillarimaratonin jälkeinen endorfiinitokkura on ollut melkein jalat alta vievä tunnetila.

Vierailija

voimakkain tunnekuohu tuli, kun sanan "tahdon" jälkeen istuimme isännän kanssa pappilan takahuoneessa. Menasin ottaa ja pyörtyä siihen paikkaan. Toisaalta, alttarilta käveleminen oli jo niin voimakastunteista touhua.
Toim.huom. tunnepuuska johtui ihan onnellisuudesta.

Uusimmat

Suosituimmat