Ruoho aiheuttaa häiriöitä aivoissa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ei kannata poltella ruohoo se turmelee aivot, olen kuntoutuksessa ja siellä muutapa veitikka millä naksahtanut päässä. nykyään ihan normeja, mutta työkyvyttömiksi tuleet ruohon polttelun takia sairastettua.

Ittellä on vaan perinnöllisistä syistä varmasti naksahtanut, en ole itse aiheuttanut.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Joo lähetään nyt trollin messiin kun ei muutakaan.
Viinaan voi kuolla kertalaakilla. Kannabikseen ei.
Kannabis ei voi laukaista piilevää skitsofreniaa kerralla, kannabis ei myöskään aiheiuta skitsofreniaa.
Onkohan nää joskus ennen käyty läpi?
Dont feed the troll!! But im drunk!!

Vierailija

Kyllä sitä on jo pääs iliman ruohoa naksahtanu jos sitä niin paljo pitää poltella että työkykykin menee.

Vierailija

Tosimie*** mitään "ruohoa" polttele !, vaan Pitkässäniemessä ihan oikeata nurmikosta saatavaa RUOHOA ! ja kyllä menee päähän ...

Vierailija

Yllättäen taas sosialistit on täällä rääkymässä päihteiden puolesta. En voi käsittää. Wtf ?! Päihteet on haitarista, miksi viherkomut on aina kaikkien kimpussa jotka puolellakin sanalla kritisoivat??

Vierailija
tiäremiäs
Ei kannata poltella ruohoo se turmelee aivot, olen kuntoutuksessa ja siellä muutapa veitikka millä naksahtanut päässä. nykyään ihan normeja, mutta työkyvyttömiksi tuleet ruohon polttelun takia sairastettua.

Ittellä on vaan perinnöllisistä syistä varmasti naksahtanut, en ole itse aiheuttanut.

Oisit sanonut, että vodkan takia nax niin palstan komuhomot eivät olisi käyneet kimppuusi. Ihmettelen miten täälläkin on ihme päihdemafia...ainiin isäntälehti HS on täysin anarkistien hallussa ja kaikki äärifeminismistä huumeisiin on hyvä. Noh, kunhan et syö täyslihaa!1

Äemänkäki
Seuraa 
Viestejä1161
Liittynyt20.11.2006

Joo evot ja ruoho saa voorumissa maleksijoiden näppikset sauhuaan. En nyt jaksais rueta lässyttää, mut on ne lääkkeetkin "huumeita" ellei reseptiä lekurilta ole... Kuinka moni suomalainen heiluukaan "huumepäissään" vaikka autonratissa tai töissä, tai unille menoa varten... Voin vain kuvitella. Suomi on Holhouksen ygös-maa!

Vierailija
re
tiäremiäs

Oisit sanonut, että vodkan takia nax niin palstan komuhomot eivät olisi käyneet kimppuusi. Ihmettelen miten täälläkin on ihme päihdemafia...ainiin isäntälehti HS on täysin anarkistien hallussa ja kaikki äärifeminismistä huumeisiin on hyvä. Noh, kunhan et syö täyslihaa!1

Hei juntti. Kukaan täällä ei ole tosissaan lähtenyt tiedemiehen provoon. Joten relaa.
Ja viherkommunistia musta ei tekemälläkään saa.
Niin ne ennakkoluulot jyllää. Vittu mä teen teitin elämästänne kapitalistisessa firmassa parempaa ja silti vedän 2kk:n välein ganjaa. Ja en valtaa taloja. Ja olen ollu armeijassa ja pelannu SM-tasolla lajia X.

Vierailija
Äemänkäki
J Suomi on Holhouksen ygös-maa!

Joo kalja on kohta 1,9 volttista ja kebua ei saa syödä kello kahen jälkeen kebulassa. Ja suomessa on maailman eniten ministereitä vaikka ihmisiä on pauttiarallaa vähiten. Kai niitten ministereiden tarvii keksiä tällasia prkl:een holhouslakeja ja ehdotuksia pitkin ja poikin. Ah oh myh god´h!!

Vierailija
thuga101
re
tiäremiäs

Hei juntti. Kukaan täällä ei ole tosissaan lähtenyt tiedemiehen provoon. Joten relaa.
Ja viherkommunistia musta ei tekemälläkään saa.
Niin ne ennakkoluulot jyllää. ***** mä teen teitin elämästänne kapitalistisessa firmassa parempaa ja silti vedän 2kk:n välein ganjaa. Ja en valtaa taloja. Ja olen ollu armeijassa ja pelannu SM-tasolla lajia X.

Uh oh! No konservatismi iskee kuule iän myötä, älä siinä raaku. Lajia x? No sano nyt vielä laji, josko saamme siitä homo-assosiaation. Kuitenkin äänestät vihreitä, etkö äänestäkin?

Vierailija
re

Uh oh! No konservatismi iskee kuule iän myötä, älä siinä raaku. Lajia x? No sano nyt vielä laji, josko saamme siitä homo-assosiaation. Kuitenkin äänestät vihreitä, etkö äänestäkin?

En. Siis en äänestänyt vihreitä.
Se siitä nettipsykologiastasi.
Itseasiassa en ole koskaan äänestänyt ketään. Revi siitäkin nyt joku syväanalyysi. Tony halmeen ja jonkun muun risteytys olis ollut lähinnä sydäntä. Himppu ( hamppu ) Velttoakin mukana kenties olisi tehnyt gutaa.

Lajia en sano, koska iskee tunnistamisenpelko.

Revi siitä nyt sitten joku syväanalyysi. Ja juu, on ollut kyllä aikaa äänestää yli kaksinumeroinen luku eli nou teini.
Ja nykyharrastuksellani ruuvaan pääs irti kun tuut kadulla vastaan

Vierailija
thuga101

Revi siitä nyt sitten joku syväanalyysi. Ja juu, on ollut kyllä aikaa äänestää yli kaksinumeroinen luku eli nou teini.

Lupaat vaan

En ole väittänyt osaavani tehdä "analyysejä", mutta tietty ajatusklusteri ja siihen kuuluminen näkyy palstalla pähdemielipieiden suhteen.

Vierailija
re
thuga101

Lupaat vaan

En ole väittänyt osaavani tehdä "analyysejä", mutta tietty ajatusklusteri ja siihen kuuluminen näkyy palstalla pähdemielipieiden suhteen.

Joo. Suurin osa polttamisen tunnustajista tuntuvat olevan hampputukkajneheeboja?
Mutta oikeasti KVG ja mitä ihmisiä tulee vastaan. Kannabista käyttää NIIIIN iso osa ihmisistä.
Kuitenkin näyttelijäpiireissä sen tunnustaminen on "helpompaa". Miksi? Koska he eivät voi menetää uskottavuuttaan...

Jim Carrey, Conan O´Brien, Muusikot...Jokaisen stand Up-keikan lavan takana jenkeissä ( ja suomessa ). Kaikkialla. Se on se iso hush hush. Ei puhuta, mutta kaikki tekee, paitsi "ne".
Poliitikot eivät voi sitä tunnustaa, koska menettävät kasvonsa ja uskottavuutensa. Vai onko näin?= Onko?
Nykyään ovat vähemmistössä ne, jotka vielä demonisoivat aineen. Koko ruohosta on tullut populaarikultturin vitsi. "Kaikki" käyttää, harva tunnustaa.
Itse omakohtaisella kokemuksella voin kertoa, että viinalla on pää mennyt blackouttiin (delirium). Kannabiksen kanssa olen katsellut leffoja ja lukenut kirjoja ja NAUTTINUT niistä. Ja OLEN töissä. Ja en ole viherhippikommunisti jne..
Miksi sinä RE haluat minulta sen kieltää? Rikonko sinun tai jonkun muun oikuksia? TÄH?
Vai haluatko, että vedän pääni sekaisin viinasta ja teen kuten tuhannet suomalaiset idiootit tekevät kännispäissään ( tähän voi sitten arpoa mitä haluat, murha, raiskaus,pahoinpitely jne...)

Ja kun tietäisit ne oikkiksen bileet kannabiksen kans.oijoijoi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat