Lottoriviin alkulukuja

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko joku tutkinut, että mikä olisi historiassa isoin lottovoitto, jos tekee lottorivin täysin alkuluvuilla. Esim 7, 11, 13, 29 jne.

Nyt olisi 4.7milj jaossa.

Kommentit (15)

Vierailija

Kannattaa muistaa että mikä tahansa tuollainen keksitty systeemi voi olla jo jollakulla käytössä, ts. 7 oikein tuloksella tuskin olet ainoa voittaja.

Vierailija

Voisko joku kertoa tämän kierroksen oikean rivin ? 4 milliä ei oo ihan 200 milliä, mut kyl se kai mulle näin alkuun kelpais. Oikean rivin antajalle luvassa 100euron palkkio. Ja hali. Jos on kyseessä mies, niin sellainen lyhyt ei-kiusallisen-pitkä-buddy-hali.

Paras rivi oli alkuvuonna... 5 putkeen, olikohan 14,15,16,17,18... O_o

Vierailija
Boysen
..jos tekee lottorivin täysin alkuluvuilla. Esim 7, 11, 13, 29 jne.

Tästähän puuttuu 3 ja 5. Siltikään ei saa kuin 6 oikein. Tekee (39-6) riviä, joihin loppuihin lappuihin yksi "loppuluku".

Eiku, onkos 31 alkuluku?
No,olimitenoli. Okea rivi on 3,7,14,21,25,28,39, joka on mun kupongilla.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Raid
Boysen

Tästähän puuttuu 3 ja 5. Siltikään ei saa kuin 6 oikein. Tekee (39-6) riviä, joihin loppuihin lappuihin yksi "loppuluku".

Eiku, onkos 31 alkuluku?
No,olimitenoli. Okea rivi on 3,7,14,21,25,28,39, joka on mun kupongilla.

Voi vittu, melkein sama kuin minulla..toivottavasti ei tule tänään lotossa mitään noista luvuista ettei vahingossakaan tulisi mun vakkarinumerolle lottovoittoa, kun en voinut tehdä lottoa kun ei täällä seudulla toiminu lottokoneet loppuviikosta...mun tuurilla nytten arvatenkin olisi tullut joku jeesusvoitto..

Voiko netistä jostain kattoa niitä numeroita? joo on..huh ei ollu voittoa onneksi..

Oikea rivi
11 18 23 28 30 37 38 Lisänumerot 16 19 36

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Nalle, lotota voit myös http://www.veikkaus.fi . Ei tarvi kärsiä kioskien toimimattomista laitteista.

Mulla oli tällä kertaa yksi oikein.

Ai kappas, niinpäs voikin. Voih..ja mäkun ajattelin että olisi hyvä syy käydä kävelyllä kaupungilla kun joutuisi ostamaan loton, mutta ei tarvikkaan.. No ei se mitään, käteväähän toi on varsinkin kesällä kun ei jaksa käydä kylillä..

Onnea, itse olisin saanut mahtavat 2 oikein. Säästimpähä 80 senttiä! Jippii!

Vierailija
Boysen
Ajattelin jotain semmoista systeemiä, että tuloksen tarkistaminen onnistuisi ilman kuponkia.
Ilman kuponkia voi tietenkin pelata veikkauksen sivuilta http://www.veikkaus.fi kuten tuossa yllä jo mainittiin. Rekisteröityy, ja siirtää omalta tililtään tietyn haluamansa summan (min 10 euroa) pelipankkiin, ja siitä vaan. Eipä tartte lähteä ärrälle ja tarkistus käy näppärästi netin kautta. Voitot tulevat pelipankin tilille ja sieltä sitten voi siirtää omalle tililleen.

JAM
Seuraa 
Viestejä192
Liittynyt5.4.2006
Raid
Boysen

Eiku, onkos 31 alkuluku?

Mihin te kakkosen unohditte. Luku 2 on pienin alkuluku ja lisäksi ainoa parillinen

Vierailija
JAM
Raid
Boysen

Eiku, onkos 31 alkuluku?

Mihin te kakkosen unohditte. Luku 2 on pienin alkuluku ja lisäksi ainoa parillinen

17, 19, 23...

Omasta lottorivistä voi kätevästi laskea MD5 tiivisteen ja sitten verrata oikean rivin MD5 tiivistettä edelliseen. Jos haluaa tietää pienemmät voitot, niin laskee sitten kaikista numeroista erikseen eikä edelleenkään tarvitse tietää omia lottonumeroitaan.

Vierailija

MD5 toimii hyvin tuonne 10kB asti, joten kyllähän sitä voisi käyttää lottoriville.

Tämän MD5 takia jumboframen koko on n. 9k. Jollakin valmistajalla 9014 tavua, toisella 9016 ja muitakin on useita. Jumboframe puolittaa CPU-kuorman:

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Voisipa ihan hyvin lopettaa loton pelaamisen. Ihan turhaa. Jatkuvasti tulee 1-2 oikein vaa. Parin kuukauden päästä pitäisi tilastollisesti tulla pienin 4 oikein voitto. Viimeksi se lähes piti paikkansa, heitti parilla viikolla vain.Täytyy sitä yrittää seuraavaan voittoon asti ainaski.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH: Onnea, itse olisin saanut mahtavat 2 oikein. Säästimpähä 80 senttiä! Jippii!

Ehei ei mene noin. Katsos oletko kuullut perhosilmiöstä, eli kun olisitkin tehnyt sen lottorivin, olisi se hyvinkin mahdollisesti vaikuttanut arvottuihin numeroihin.

Todelliset lottoajathan yrittävät itse koko ajan vaikuttaa numeroihin, esim kun haluavat numeron 6, vetävät syvään henkeä juuri kun palloa arvotaan...

Uusimmat

Suosituimmat