Diablo 2:sta pelaavat Hervantalaiset

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

On ne tekun epelit aika rottia, 8 vuotta vanhaa Diablo 2:sta pelaa.

Peli on kyllä oivan suunnittelun tulos, on vielä pelattava ja hyvin toteutettu eikä siinä ole edes huonoa grafikkaa.

Ymmärrän Cv-hyväksytyn tuskaa insinöörejä kohtaan jos ne on hakannut sen 1000 ja 100 kertaa Diablo 2:ssa.

Kommentit (9)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Aijaa, en tiennykkää että hervantalaisilla on tietokoneita.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Oikein hyvä peli, se että vieläki jauhavat, kertoo että ollaan kyllä onnistuttu.. ja hyvin.

Ite nyt en jaksakko kerran vuodessa pelata 2vk ja kyllästyn siihen Jotku jaksaa pitempää

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Mandix
Oikein hyvä peli, se että vieläki jauhavat, kertoo että ollaan kyllä onnistuttu.. ja hyvin.

Ite nyt en jaksakko kerran vuodessa pelata 2vk ja kyllästyn siihen Jotku jaksaa pitempää

Onhan siinä oma viehätyksensä, tosin siihen aina kyllästyy nopeasti kun se on sitä samaa hakkaamista alusta loppuun..
Roinien kerääminenhän siinä hauskinta ja koukuttavinta on ja on paljon parempi peli minusta kuin wow. Johtuen muunmuassa siitä, että diablossa roinat eroaa toisistaan selvästi, toisinkuin wowissa jossa saat maksaa kaikilla rahoillasi sellasesta aseesta mikä antaa pari ekstra damagea, kun taas diablossa yleensä voi löytää aseita mitkä tuplaa entisen damagesi vaikka luulitkin ettei enää voi paljoa paremmaksi roinat enää tulla.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs
On ne tekun epelit aika rottia, 8 vuotta vanhaa Diablo 2:sta pelaa.

Peli on kyllä oivan suunnittelun tulos, on vielä pelattava ja hyvin toteutettu eikä siinä ole edes huonoa grafikkaa.

Ymmärrän Cv-hyväksytyn tuskaa insinöörejä kohtaan jos ne on hakannut sen 1000 ja 100 kertaa Diablo 2:ssa.

En mää pelaa niitten kanssa.

Vierailija

Mulla on Enigma ja CTA ja Annihilus ja hyvä Torch sun muut ja niillä mun necromancer pärjää yksin missä vaan.

Pari ladderia sitten mulla oli sorceress, joka veti hellillä Mephiston hengiltä kolmella orbilla.

Nykyään ei oo enää aikaa pelata mutta on kyllä paras tietokonepeli koskaan. Koskakohan kolmonen tulee...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

No juu, itse en saanu taikurilla mitään aikasiksi vaikka oli kaikenmailman yyberitaikoja, niin edes tavis örkeille nightmarella.

Sitten 65-75 levelinen barbaarini ei edes meinaa pärjätä hellillä zombeille, kun ne syövät hengiltä muutamasta iskusta. Ei auta vaikka tekee yli 1000 damagea.

Mutta parasta siinä pelissä olikin tappaa kaikkia paskoja pelaajia sillä barbaarilla, kun eivät pääseet karkuun.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
tuc
Mulla on Enigma ja CTA ja Annihilus ja hyvä Torch sun muut ja niillä mun necromancer pärjää yksin missä vaan.

Pari ladderia sitten mulla oli sorceress, joka veti hellillä Mephiston hengiltä kolmella orbilla.

Nykyään ei oo enää aikaa pelata mutta on kyllä paras tietokonepeli koskaan. Koskakohan kolmonen tulee...

Ei kannata kolmosta, kun voi aina uusinta painoksia painaa kakkosesta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tuc

Satuin löytämään vahingossa kun selainin netistä, että blizzardihan on tehnyt sivut diablo kolmoselle. En tiedä sitten millo tuloo.
Ainakin kaksi hahmoluokkaa on tehty siihen tai paljastettu. Barbaari ja joku noitatohtori.

http://www.blizzard.com/diablo3/characters/barbarian.xml
Tuolla näkyy vähä noita liikkeitäkin mitä tolla on. Ground stompista ainakin tulee ihan kivasti verta raadot lentää.

Sillä toisella noi polttopullotaika vaikutti kanssa aika kivalta.

Uusimmat

Suosituimmat