Erään potilaan tarina (taas)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En nyt tiedä onko tää tän palstan aihe, mutta ainakin läheltä liippaa...

Luin jutun. Tapahtuukohan tätä paljonkin? Luultavasti, kun kerran yhdistyskin perustettiin...
Tapaturmalautakunta väärentää todistajanlausunnon...
http://www.oikeusturvanperikato.info/kukkonen.htm

Jutun loppupuolella on Haanpään rikosromaanit mennen tullen peseviä käänteitä!

Vastaavanlaista yhdistystä ollaan mekin perustamassa. Tuósta saa hyviä vinkkejä tulevan varalle:

"Huvittavin ja myös törkein yritys oli, kun Kärhä (vakuutusoikeuden ylituomari) vaati poliisia takavarikoimaan Vakuutusongelmaisten liiton jäsenrekisterin, jotta hän voisi siihen itse tutustua. Tämän vaatimuksen Kärhä oli alleviivannut. "

Vaarallista puuhaa olla potilas...

Kommentit (5)

Vierailija

Joo, tiedän valitettavasti todella monia tapauksia, missä potilaat,jotka eivät edes pääse pystyyn/ tai joutuvat käyttämään liikkumiseen invataksia, työeläkevakuutusyhtiöt hylkäävät kuntuoutustukihakemukset, vaikka olisi
9 erikoislääkärin lausunnut, että potilas ei ole työkykyinen.

Silloin kipeä tippuu rakoon, mistä ei saa mistään rahaa. Ja näitä tapauksia on paljon!!!
Oikeus ei toteudu ja sairaat joutuvat kärsimään. Useimmiten tällaisissa tapauksissa sairastuneella menee työkyky, toimeentulo, mahdollisesti asunto......ei riitä että on kipeä.

Mimmosen yhdistyksen olet perustamassa?

Vierailija
kujakatti

Mimmosen yhdistyksen olet perustamassa?

Katsotaan nyt. Moni potilas vain on pyytänyt, että olis joku yhdistys joka tiedottaisi näistä lantion virheasennoista ja voisi tehdä enemmänkin. Apua niihin ongelmiin on todella hankala saada vaikka kyseinen ongelma koskettaa monia. Osa OMT-maailmasta tahi kiropraktikoistakaan ei siihen edes usko. Osa "uskoo" ja kuvittelee osaavansa, vaan totuus on toinen.

Maailmallakin on olemassa hoitomuoto nimeltä proloterapia, mutta Suomessa siitä ei puhuta lainkaan. Hitto, tästä pitääkin avata uusi ketju.

Eli yhdistys tekisi paljolti samaa mitä olen tähän mennessä tehnyt: Tiedottanut ja järjestänyt koulutusta, siis potilaille. Useimmat asiantuntijat kun vain kuvittelevat osaavansa. Koulutamme potilaita tunnistamaan osaavan asiantuntijan ja jopa korjaamaan/hoitamaan itse itsensä tai lähimmäisensä.

On meillä toki jo laaja jäsenistö ja johtokuntakin valmiina joilla kaikilla on oma kokemuksensa ja käsityksensä tästä lääketieteen surkeasta touhusta, mutta kun kaikki odottaa mun pistävän sen pystyyn. Se on rankka homma. Katsotaan nyt. Pakko jonkun on se kuitenkin tehdä.

Mutta suahan tämä ei kiinnosta, vastasin nyt kuitenkin koska kysyit.

Vierailija

Kiinnostaa kyllä, olen nimittäin yhden potilasyhdistyksen perustajajäsen.
Ja nyt saimme ekan kerran rahiksen avustuksenkin . Kannattaa vain ottaa tarkasti selvää, josko ehkä sinun toimalasi olisi jo jossain yhdistyksessä mukana yhtenä osana.
Rahaa perutajalla pitää olla, ihan tyhjätaskuna ei siinä pärjää.

Sorry kun nyt poiketaan tämän ketjun aiheesta.

Vierailija
kujakatti
Kannattaa vain ottaa tarkasti selvää, josko ehkä sinun toimalasi olisi jo jossain yhdistyksessä mukana yhtenä osana.

Onhan noita useampiakin, mutta ei ihan just samanlaisia. Suomi on tuhansien yhdistysten maa...
Mun "toimialani" ei tähän yhdistykseen mitenkään kuulu.

Vierailija

Minulta leikattiin oikea olkapää maaliskuussa 2006. Se meni vaan pahemmaksi. Viiden kuukauden kuluttua vaadin uutta leikkausta, koska olkapää ja käsivarsi iolivat kipeämpiä, kuin ennen leikkausta.
lopulta suostuivat uuteen leikkaukseen ja 2,5 kk sen jälkeen olin taas töissä.

Kun laitoin hakemuksen potilasvahingosta, sanoivat, ettei mitään voi tehdä, koska ei ole tehty sellaista virhettä, mitä sormella voisi osoittaa, eli jäin ilman korvauksia.. Kuitenkin, käsi ei enää vaivaa ja olen ihan terve!!

Uusimmat

Suosituimmat