Palstan hauskimmat kuittaukset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Kuukkeli
Edward P. Sinkola
Jatkuva suihukussakäynti vieraannuttaa Äitimaa Gaijasta ja luomusta. Ihmiset käyvät liikaa suikussa ja siksi he eivät saa yhteytä Äitimaa Gaijaan!

Minä käyn suihkussa vain vuoden vaihtuessa, muuten en peseydy talvella ollenkaan.

Kesällä käyn muutoman kerran uimassa ja aina sateella juoksen ulkona alasti! Näin itse Äitimaa Gaija puhdistaa minut!

Kun olen ottanut hassista ja juoksen alasti sateessa pitkin maita ja mantuja tunnen todella yhtyväni Äitimaa Gaijaan!

Voi jösses, juoksentelepa golf-kentällä kaatosateessa ja toivo liukastuvasi.
Saatat säkällä yhtyä siihen Äiti Ganjasi (golf)reikään mutta varo myyränpuremia.

viewtopic.php?t=27246

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

"Voi jösses, juoksentelepa golf-kentällä kaatosateessa ja toivo liukastuvasi. Saatat säkällä yhtyä siihen Äiti Ganjasi (golf)reikään mutta varo myyränpuremia."

Jos tuollainen tsägä kävisi, silloinhan klassinen golftermi "hole in one"
muuttuisi termiksi "one in hole"!

Vierailija

Jos on sitä mieltä että nämä helvetin kuivat jutut on hauskimpia pitää olla 2 promillea veressä tai synnynnäinen vastaava ominaisuus.

Vierailija

viewtopic.php?f=10&t=29386

En oikein osaa päättää onko tuossa mikään loputtoman ratkihauskaa tai syvänstupidoa, ehkä ketjussa on sopivia kombinaatioita. Ja lukiessa toiseen kertaan pointit menee aivan toiseen suuntaan.

Koko ajan historiastamme paljastuu kammottavuuksia, saksalaisia keskitysleirejä, outoja joukkohautoja. Milloinkahan paljastuu sotienvälinen eugeniikkakeskus Ruotsin malliin meidän maaperällämme?

Otsake voisi olla: TÄMÄ EI OLE TOTTA!?=??!

Kiitokset aiemmasta golf/myyränkolomiksauksesta!

Vierailija
Puolihullu
Kuukkeli
Edward P. Sinkola
Jatkuva suihukussakäynti vieraannuttaa Äitimaa Gaijasta ja luomusta. Ihmiset käyvät liikaa suikussa ja siksi he eivät saa yhteytä Äitimaa Gaijaan!

Minä käyn suihkussa vain vuoden vaihtuessa, muuten en peseydy talvella ollenkaan.

Kesällä käyn muutoman kerran uimassa ja aina sateella juoksen ulkona alasti! Näin itse Äitimaa Gaija puhdistaa minut!

Kun olen ottanut hassista ja juoksen alasti sateessa pitkin maita ja mantuja tunnen todella yhtyväni Äitimaa Gaijaan!

Voi jösses, juoksentelepa golf-kentällä kaatosateessa ja toivo liukastuvasi.
Saatat säkällä yhtyä siihen Äiti Ganjasi (golf)reikään mutta varo myyränpuremia.

viewtopic.php?t=27246

Kiitos! Meinasin kuola nauruun! Tosi hauska!

Vierailija

Keskustelusta "Siemensyöksy ilo eturauhaselle"

peke
Homo Superior
Pitääkin ottaa itseään nyt niskasta kiinni ja alkaa runkkaamaan oikein kunnolla.

Suosittelen otetta jonkin verran alempaa.

En ole kertaakaan aikaisemmin joutunut vastaavan nöyryytyksen kohteeksi!

Vierailija
Homo Superior

peke
Homo Superior
Pitääkin ottaa itseään nyt niskasta kiinni ja alkaa runkkaamaan oikein kunnolla.

'
Minä muistan sen...silloin myös nauroin ja ihmettelin, että...on teillä poikien juttuja...Heh!
Muista, että vastasit: Kiitos, että ihmettelitkin jo ettei tapahtu mitään...

Vierailija
Homo Superior

peke
Homo Superior

Tää pelasti tämän päivän..
Kiitos!

Vierailija
Boysen
Ilkka Luoma
professori, TkT Eero Paloheimo kirjoitti kirjan syntymättömistä eurooppalaisista.

Sama jos olisi kirjoittanut kirjan muumeista. Kumpiakaan ei ole tiettävästi olemassa.
Hymiö puuttuu. Se lisättäköön.

Vierailija

Pitäisi mainostaa myös parasta tarkennusta, joka löytyy jo POISTETUSTA ketjustani.

Tiede.fi • katso viestiketjua - Härskit pomot
Joo, me ei oltu myymässä persettä. ... Olli V kirjoitti:. Joo, me ei oltu myymässä persettä.. Kaikkien aikojen paras tarkennus ! ...
tiede.net/keskustelut/viewtopic.php?f=5&t=2337&view=previous - 40k -

Vierailija

Internetin Kuningas-nimimerkki kirjoitti aikoinaan:

"Olen käynyt niin rajut ja korkeatasoiset koulut että teistä yksikään ei kelpaisi niihin edes vessaharjoiksi. Niin tyhmiä olette. Ei ihme että minua sanotaan Internetin Kuninkaaksi jo vähän joka puolella. Pressakin kutsui kylään ja autan sen miestä opinnoissa ja pihan hiekotuksessa. Loppupäivän soitan pianoa ja rakastelen."
Vierailija

tsiissus..

Palstan hauskin tyyppi on ollut bushman.
Niihin aikoihin forumia tuli luettua päivällä tuntitolkukka duunissa ja naurettua hyvät naurut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat