DigiVOX mini II V3.0

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Asentelin DigiVOX mini II V3.0 vehjettä koneelleni.
Kysymyksessä on digiTv:n näkyminen pc:n näytillä.
Asennus tössää aina sarjanumeroon. Ilmoittaa invalideettia. Olen tarjoillut sarjanumeroa, mutta ei kelpaa.
Olisiko kenelläkään tarjota apua!

Kommentit (7)

Vierailija

Onko varma, että on oikea numero, jota tarjoat asennusohjelmalle / Mistä löysit siis sen sarjanumeron?
Entä mistä on ostettu tämä laite,? Sieltä kai voisi saada apua, jos ei täältä löydy...

Vierailija

taleni kosumyn
Olen tarjonnut numeroa kapulasta ja opaskirjasta. Eivät ole kelvanneet.
Valitettavasti en osaa "kieliä", että laitteen intterin keskustelusivusto ei aukene minulle.

Tosiaan, siinä asennuslevyn suojapaperipussissa on kirjaimia ja numeroita.
Yritän tarjota niitä. Kerron kohta miten kävi.

Vierailija

Kyllä te olette kultaisia ihmisiä.
Kuka kehtaa vielä moittia meidän foorumiamme!!!
Erityisen Hehkeä Kiitos taleni kosumynille

J.K.
Ja sitten se SAATANA.
Pakkauksessa ja kapulassa on eri numerosarjat.
Oikeat madonluvut löytyvät asennuslevykkeen suojakotelon alareunaan liimatusta tarrasta. Suojakotelo on muuten ihan valkoinen ja siinä ei ole mitään muuta kirjoitusta.
Missään muuallakaan ei viitata siihen, että tuo tuikitärkeä sarjanumero on haettavissa sieltä.
Että voihan... vihannes noita...ketä kiroais

Loppu hyvin, kaikki hyvin!

Vierailija
markent
Että voihan... vihannes noita...ketä kiroais

Loppu hyvin, kaikki hyvin!

Ikä oppia kaikki.

Laitteen sarjanumerohan on aivan eri asia kuin ohjelmiston asennukseen tarvittava lisenssikoodi (kutsutaan myös lisenssiavaimeksi, cd-avaimeksi, jne.) Ja tuo numero(kirjain)sarja löytyy tosiaan yleensä cd-levyn kotelosta tai ohjekirjasen kannesta.

Noiden kiusankappaleiden perimmäisenä tarkoituksena on kontrolloida kuka ohjelmistoa pääsee käyttämään ja rajoittaa ohjelmistojen laitonta kopiointia.

Vierailija

Eipä kestä...

Joo, näissä on kyllä itselläkin ollut usein hankaluuksia löytää se oikea numerosarja ja tuon DigiVOX mini II v3.0:n kanssa näytti olevan useammalla muullakin sama ongelma.

Vierailija

Kysyisin vielä tuosta digiVoxista.
Mistä johtunee, että eikaupallisten tv-kanavien kuva pätkii?
Onko kyseessä tvlupaongelma vai onko koneessani jotain vialla?

Uusimmat

Suosituimmat