Ollaanpas myö suomalaiset rasisteja!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko halventavaa kutsua romania mustalaiseksi?
Kyllä
26.97%
Ei
73.03%

Voivoi.

Kommentit (12)

Vierailija

Onko halventavaa kutsua valtaväestön edustajaa "kaaleeksi"? Onko halventavaa tummaihoisen kutsua vaaleaihoista kalkkinahaksi ym.? Perustuuko meidän käsityksemme rasismista yksisuuntaisesti että vain "valkoinen" on rasisti ja "tumma" on uhri? Olemmeko yliherkkiä ylipäätään asian suhteen? Miksi Fazerin lakukääre piti muuttaa?

Typeryyttä sanon minä.

Vierailija
Ahmedi
Onko halventavaa kutsua romania mustalaiseksi?
Kyllä
26.97%
Ei
73.03%

Voivoi.

On toki.

Romanit ovat oikeasti varsin veikeätä kansaa. 80 prosentin työttömyys on teidän suvaitsemattomien valkolaisten sortoa tätä jaloa kansaa kohtaan, kun ette viitsi antaa Rainerille edes mahdollisuutta.

Paskiaiset.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26996
Liittynyt13.5.2005
jpv
Onko halventavaa kutsua valtaväestön edustajaa "kaaleeksi"? Onko halventavaa tummaihoisen kutsua vaaleaihoista kalkkinahaksi ym.? Perustuuko meidän käsityksemme rasismista yksisuuntaisesti että vain "valkoinen" on rasisti ja "tumma" on uhri? Olemmeko yliherkkiä ylipäätään asian suhteen? Miksi Fazerin lakukääre piti muuttaa?

Typeryyttä sanon minä.

Tietääkseni valkoisista käytetään tai on käytetty jenkeissä tummahipiäisten toimesta nimitystä "valkonaamat" tms, joka voidaan lukea nähdäkseni yhtälailla rasismiksi. Kuffar on nähdäkseni jihad-islamistien rasistinen nimitys ei-uskovista/ateisteista. Tietääkseni sellaista tilannetta, että vain valkoinen olisi "rasisti" ja "tumma" on uhri, ei taida oikein olla edes olemassakaan. En siis ainakaan tiedä tahoa, joka näin ajattelisi.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
jpv

Typeryyttä sanon minä.

Tietääkseni valkoisista käytetään tai on käytetty jenkeissä tummahipiäisten toimesta nimitystä "valkonaamat" tms, joka voidaan lukea nähdäkseni yhtälailla rasismiksi. Kuffar on nähdäkseni jihad-islamistien rasistinen nimitys ei-uskovista/ateisteista. Nähdäkseni sellaista tilannetta, että vain valkoinen olisi "rasisti" ja "tumma" on uhri, ei taida oikein olla edes olemassakaan. En ainakaan tiedä tahoa, joka näin ajattelisi.

On ihmisillä aika pieni itsetunto jos nimittelystä yleensäkin ottaa pulttia. Kerran minua huudeltiin kadulla "spermanaamaksi", mitä tuosta, nauratti hitusen.

Seuraa 
Viestejä26996
Liittynyt13.5.2005
Vasara
On ihmisillä aika pieni itsetunto jos nimittelystä yleensäkin ottaa pulttia. Kerran minua huudeltiin kadulla "spermanaamaksi", mitä tuosta, nauratti hitusen.

Allekirjoitan.

Vierailija

Todellinen ongelma on se, että laiskoja syrjitään, ja se on vieläpä hyväksyttävää. Osa ihmisistä on laiskoja, mutta ei se vähennä heidän ihmisarvoaan. Eikä piereskely.

Vierailija
jpv

Typeryyttä sanon minä.

Niin, Eloveena-kaurapuuron blondin Eloveena-tytön olisi myös pitänyt häipyä maisemista tasapuolisuuden vuoksi. Tosin se ei ollut tummaihosten keksintöä kuten Fazerin lakukääre oli valkoihoisten keksintöä.

Vierailija

Entä mitäpä sitten? kutsuuhan ne itsekkin itsejään manneloiksi, Ihan varmaan kutsuuvat, tunnen monta.

En minä suuttuisi jos minua haukuttaisiin maitonaamaksi tai jauhopääksi. Se vaan muistuttaisi siitä että olen niiden yläpuolella arvojärjestyksessä.

MrKAT
Seuraa 
Viestejä2278
Liittynyt16.3.2005
Vasara

Allekirjoitan.

Jos Te oottekin enemmistönä, mutta on eri asia jos tietää olevansa alistettu vähemmistö.

En minä netissä välitä normaalisti, mutta aloin suuttua kun ensin netissä meidät vasurit liitettiin pahuuteen ja syntiin
ja kohta näin Päivärinnan tv-haastatteluohjelmassa miten sanottin uusien asunnonvälittäjien tms mainostaneen "me emme tee hommia vasemmalla kädellä".
Entäs jos mainostaisi "Me emme ole kuten nuo indokiinalaiset" tai "me emme tee törkeesti huolimatonta vikajälkeä kuten (ihmisryhmä, joka vähemmistössä).." ?

nimim. Ikuisesti vasuri

Homeopatia-skandaali A-talkissa: https://www.youtube.com/watch?v=qXLTz5LhHMU

Seuraa 
Viestejä26996
Liittynyt13.5.2005
MrKAT
Vasara

Allekirjoitan.

Jos Te oottekin enemmistönä, mutta on eri asia jos tietää olevansa alistettu vähemmistö.

En minä netissä välitä normaalisti, mutta aloin suuttua kun ensin netissä meidät vasurit liitettiin pahuuteen ja syntiin
ja kohta näin Päivärinnan tv-haastatteluohjelmassa miten sanottin uusien asunnonvälittäjien tms mainostaneen "me emme tee hommia vasemmalla kädellä".
Entäs jos mainostaisi "Me emme ole kuten nuo indokiinalaiset" tai "me emme tee törkeesti huolimatonta vikajälkeä kuten (ihmisryhmä, joka vähemmistössä).." ?

nimim. Ikuisesti vasuri

Kyllä tuossa on niin vahvat pedonmerkit yhdessä nimimerkissä, ettei tätä voi pelkällä olankohautuksella ohittaa. Nyt äkkiä raamatulla päähän.

Uusimmat

Suosituimmat