Vetyauto oli keksitty jo 1990-luvulla!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin! Nyt tiedemiehet eivät osaa kehitellä sopivia polttokennoja autoihin, vetyä varten.

1990- luvulla Stanley Meyers pääsi moniin uutisiin oman vetyautonsa takia. Hän kehitteli sitä 30 vuotta ja sai sen toimimaan pelkällä vedellä! Periaatehhan on siis elektrolyysillä erottaa vedestä Vety ja Happi. Ja arvatkaapas mitä hän käytti energian lähteenä? Tavanlista auton akkua, joka taas latautuu kun auto on käynissä! Eikö olekkin älykästä.

Hän ajoi Los Angelesista New Yorkkiin vain 83 litralla vettä! Ei polttoaineita, ei mitään, pelkää vettä!

Mutta hän kuoli 57 vuotiaana, tod. näköisin syy oli hallituksen ja öljy-yhtiöiden myrkytys.

Monet ovat yrittäneet saada autonsa toimimaan tällä konstilla, kukaan ei todistetusti vieläkään ole saanut autoaan toimimaan täysin vedyllä. MUTTA! Monet ovat saaneet huimia polttoaine säästöjä syöttämällä elektrolyysillä tuotetun vedyn suoraan auton ilmansyöttöön! Jopa yli 50%.

Itse olen myös rakennellut jonkin aikaa vetylaitteita. Nyt eräs kaveri YouTubesta, käyttäjänimi: Crob227 keksi valmistaa huimat määrät vetyä käyttäen "plasma spark" eli suoralla suomennuksella plasma kipinää. Olen itse kokeillut ja olin ymmälläni! Se tuotti huimasti enemmän vetyä, mitä tavan elektrolyysi.

Crob227 video:http://youtube.com/watch?v=NiLvYs5PReI&feature=PlayList&p=5B0AE4FE6280D3...

Minä olen tällä hetkellä tekemässä parempaa säiliötä. Mutta olen myös laittanut omia videoitani:
http://youtube.com/watch?v=xDD73GgHB-Q

http://youtube.com/watch?v=C3hu4NGuKtg

P.S Tuo "kipinäkonsti" tuottaa myös paljon lämpöä. Olen saanut 100´C.

Onko kukaan muu koittanut vastaavaa, ja mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (231)

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Tavallista huuhaata. Vedyn tuotanto ja käyttö eivät synnytä uutta energiaa. Päin vastoin, kyseinen prosessi toimii todella huonolla hyötysuhteella.

Tuollainen jonkun tahon toimesta tapahtuva tiedon pimittäminen ei ollut enää mahdollista 1990-luvulla. Silloin oli käytettävissä jo modeemipohjaiset BBS-järjestelmät ja paikoin myös Internet.

Vierailija
ilaiho
Tavallista huuhaata. Vedyn tuotanto ja käyttö eivät synnytä uutta energiaa. Päin vastoin, kyseinen prosessi toimii todella huonolla hyötysuhteella.

Tuollainen jonkun tahon toimesta tapahtuva tiedon pimittäminen ei ollut enää mahdollista 1990-luvulla. Silloin oli käytettävissä jo modeemipohjaiset BBS-järjestelmät ja paikoin myös Internet.

Miksi sitten Stan Meyers pääsi moniin uutisiin ja hän todisti myös tieteellisesti autonsa pyörivän vedellä?

Miksi ne lukuisat ihmiset ovat saaneet isot polttoaine säästöt syöttämällä elektrolyysillä saadun vedyn suoraan auton ilmansyöttöön?

Ei ole huuhaata!

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005
Vetykone
ilaiho

Miksi sitten Stan Meyers pääsi moniin uutisiin ja hän todisti myös tieteellisesti autonsa pyörivän vedellä?

Miksi ne lukuisat ihmiset ovat saaneet isot polttoaine säästöt syöttämällä elektrolyysillä saadun vedyn suoraan auton ilmansyöttöön?

Ei ole huuhaata!

Olisiko sinulla jotain lähdeviitteitä tai rakennusohjeita noille laitteille?

Vierailija
ilaiho
Vetykone
ilaiho

Ei ole huuhaata!

Olisiko sinulla jotain lähdeviitteitä tai rakennusohjeita noille laitteille?

Rakennus ohjeet ovat helpot. Tarvitset: Akun/jonkun muun virtalähteen, 2 metallilevyä (hyvä on ruostumaton teräs), johtoa, kuppi/säiliö, vettä. Vedet säiliöön, yhdistät virtalähteen negatiivisen naven toiseen levyyn ja positiivisen toiseen levyyn. Laitat ne veteen, voila! Neg. navasta tulee vetyä, pos. navasta happea. Googleta: elektrolyysi.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005
Vetykone
Rakennus ohjeet ovat helpot. Tarvitset: Akun/jonkun muun virtalähteen, 2 metallilevyä (hyvä on ruostumaton teräs), johtoa, kuppi/säiliö, vettä. Vedet säiliöön, yhdistät virtalähteen negatiivisen naven toiseen levyyn ja positiivisen toiseen levyyn. Laitat ne veteen, voila! Neg. navasta tulee vetyä, pos. navasta happea. Googleta: elektrolyysi.

Kyllä minä tiesin, miten elektrolyysi rakennetaan. Tuollaisesta vain ei saa millään ilveellä ulos enemmän energiaa kuin mitä se kuluttaa sähköä.

Vierailija

Joopa joo. Auto joka käyttää polttoaineena vettä. Ja heti seuraavassa lauseessa selitys on elektrolyysi jonka tarvitsema sähkö tulee tavallisesta autonakusta jota taas ladataan kun auto on käynnissä. Eli ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Tuollainen systeemi kun väistämättä kuluttaa enemmän energiaa kuin tuolla elektrolyysillä tuotetulla sähköllä on mahdollista tuottaa. Ne kun on ne ilkeät termodynamiikan peruslait, jotka estävät ikiliikkujan tekemisen. Tietysti ilkeät energiayhtiöt tappavat kaikki keksijät jotka ovat keksineet tavan kiertää niitä ilketä luonnonlakeja.(Salaliitot jyllää taas)

Ainoastaan jos "vesiautooon" syötetään jatkuvasti energiaa (esim ajetaan alamäkeen) tai määrä ajoin lisätään energiaa(vaihdetaan säännöllisesti tyhjä akku täyteen ladattuun akkuun) se voi toimia.

Vierailija

Eipä ole tähän paljoa lisättävää paitsi tämä nerokas keksintöni vesiautosta, joka kulkee ilmaiseksi. (ja sateella vielä paremmin)

Vierailija

Hei hetkinen! En sanonut että MINÄ keksin sen. Vaan Stanley Meyers. Ja miksei se voisi olla mahdollista? Tuskin joku huuhaa keksintö pääsisi kymmeniin uutisiin maailman laajuisesti jos se ei olisi mahdollista!

Ja myös se, että muut ovat saaneet yli 50% polttoaine säästöjä syöttämällä elektrolyysillä tuotetun vedyn vain auton ilmansyöttöön on myös täyttä faktaa.

Kirjoittappas YouTubeen "Hydrogen motor" löytyy lukuisia moottoreita jotka pyörivät vedyllä.

Ei pidä käydä sanomaan jos ei tiedä.

Vierailija

Anteeksi että lähetän näin pitkän viestiketjun mutta:

Miksi Stanley Meyers sai jopa 9 patenttia liittyen hänen keksintöönsä? Yleensähhän patentteja ei anneta laitteille jotka ovat huuhaata!

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10630
Liittynyt16.3.2005

Amerikassa saa patentin ihan mille tahansa asialle. Riittää, että paperilla määrittelee, mitä haettu patentti koskee. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko jokin laite toimiva, onko sitä olemassa tai voisiko se olla olemassa. Patentin voi hakea ihan vaan ajatukselle.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Vierailija
o_turunen
Amerikassa saa patentin ihan mille tahansa asialle. Riittää, että paperilla määrittelee, mitä haettu patentti koskee. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko jokin laite toimiva, onko sitä olemassa tai voisiko se olla olemassa. Patentin voi hakea ihan vaan ajatukselle.

Jopa maailmanlaajuista patenttia?

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10630
Liittynyt16.3.2005

Ei tietenkään saa Amerikasta suoraan mitään maailmanlaajuista patenttia.
Siitä nykyään riidellään, voiko esimerkiksi tietokoneohjelmia patentoida ja miten.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Vierailija
Vetykone
Hei hetkinen! En sanonut että MINÄ keksin sen. Vaan Stanley Meyers. Ja miksei se voisi olla mahdollista? Tuskin joku huuhaa keksintö pääsisi kymmeniin uutisiin maailman laajuisesti jos se ei olisi mahdollista!

Ja myös se, että muut ovat saaneet yli 50% polttoaine säästöjä syöttämällä elektrolyysillä tuotetun vedyn vain auton ilmansyöttöön on myös täyttä faktaa.

Kirjoittappas YouTubeen "Hydrogen motor" löytyy lukuisia moottoreita jotka pyörivät vedyllä.

Ei pidä käydä sanomaan jos ei tiedä.

Riittävän älytön ja ajankohtainen pseudotieteellinen väite saa nykyisin hyvin helposti maailmanlaajuista huomiota.

Kyllä tietysti saadaan 50% polttoainesäästöjä syöttämällä vetyä ilman mukana. Se on täysin mahdollista(itse asiassa jos ilman mukana syötetään riittävästi vetyä eikä lasketa sitä mukaan polttoaineeksi päästään helposti 100% polttoaine säästöihin), jos ei oteta huomioon sitä että se vety pitää tehdä jotenkin ja siihen kuluu yllätys yllätys energiaa.

Ja Yotubehan sitä onkin täysin luotettava lähde kun faktoja etsitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat