Täiden levittäminen

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Miten voi levittää täitä työpaikalla kesäisin kerta kukaan ei käytä pipoja?
Pitääkö käskeä firmaa teettämään firman logolla varustettuja lippiksiä joita kaikkien tulisi käyttää työmatkoilla?

Kommentit (7)

Vierailija
CE-hyväksytty
Miten voi levittää täitä työpaikalla kesäisin kerta kukaan ei käytä pipoja?
Pitääkö käskeä firmaa teettämään firman logolla varustettuja lippiksiä joita kaikkien tulisi käyttää työmatkoilla?

Satiaisten levitt'minen on mukavampaa eik' tarvitse pipoa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Eiköhän täit jo leviä esim. ahtaassa keittiössä. Puhuhuoneessakin voisit hieroa päätäsi työntekijöiden vaatteisiin, niin tartunta on lähes varma.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
TERÄS NALLEPUH
Eiköhän täit jo leviä esim. ahtaassa keittiössä. Puhuhuoneessakin voisit hieroa päätäsi työntekijöiden vaatteisiin, niin tartunta on lähes varma.

Ei ole ahdasta keittiötä eikä pukuhuonetta. On vain naulakko, mutta kukaan ei pidä siinä vaatteitaan, koska kellään ei ole ylimääräistä päällään kesällä.

Vierailija
CE-hyväksytty
TERÄS NALLEPUH

Ei ole ahdasta keittiötä eikä pukuhuonetta. On vain naulakko, mutta kukaan ei pidä siinä vaatteitaan, koska kellään ei ole ylimääräistä päällään kesällä.

Kokeilu nyt alkuun, että sanot Sinulla olevan täitä ja kysyt, että haluaako joku muukin. Kerrot tarvitsevasi jonkun niitä ruokkimaan loman ajaksi.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Jos teillä on viinapitoisia saunailtoja, voit tehdä niissä sellaisia äijätervehdyksiä, joissa otetaan toista takaraivosta kiinni ja löydään päät yhteen. Kannattaa yrittää pitää hiuksia toisiaan vasten niin pitkään kuin mahdollista. Ja kannattaa tehdä se sellaisille, jotka ovat jo käyneet saunassa. Itse ei kannata saunaan tämä prosessin yhteydessä mennä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Täiden takia juuri kannattaakin istua busseissa mahdollisimman kaukana toisista ihmisistä, ettei saa täitartuntaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Mietin hetken ensin, että pitäisikö vastata, koska saatanhan minä joutua mahdolliseksi oman ideani uhriksi? Toisaalta en voi itselleni mitään...

1. Ensiksi tuli mieleen, että noita pitäisi aluksi tarhata riittävän kannan aikaan saamiseksi.

2. Minulla olisi myytävänä 400 litran terraario.

3. Pitää etsiä paikka, missä on paljon ihmisiä. Näin kesällähän niitä on paljonkin.

4. Esimerkiksi markkinat ovat kerrassaan oiva paikka. Toisaalta suljetussa, tuulettomassa tilassa voisi paremmin määritellä vaikutusalueet tehokkaasti. Toisaalta useaa yhtä aikaista taktiikkaa käytettäessä tuulesta olisi pelkästään hyötyä.

5. Ötököitä tulisi pakata esimerkiksi markkinapaikalla avonaisiin pusseihin, joissa olisi suojaa ja ruokaa. Pussin alle pieni räjähdyspanos, joka tussauttaisi esimerkiksi jonkin keskeisen korkean paikan päältä ötökkäpilven korkealla levittäen veijareita ruokapöytään. Alusta suojaisi pienokaisia.

6. Kauko-ohjattava helikopteri tai lennokki toimisi hyvin levitykseen jos siinä olisi kamera. Käytä ystäviä apuna. Ilmahyökkäyksen tulee olla mahdollisimman massiivinen ja uudestaan ei tankata.

7. Oleellista on päästä pakoon tämän jälkeen ja kiinni ei saa jäädä. Isku pitää valmistella huolellisesti jo päiviä ennen. Kyse on siis salamasodasta. Hyökätään tuulen lailla ja vetäydytään salamana.

8. Markkinoille tulee ihmisiä kaukaakin, joten voinemme puhua epidemiasta.

Uusimmat

Suosituimmat