Huonoin iskulause naisia iskiessä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänne voi laittaa mielestään huonoimpii iskulauseita naisia iskiessä. (sori kirjotusivirheet)

Tässä on mun: "Hei, mä pelaan wowia"

(btw, kellon ajasta huomaa että aihe on sopiva siihen eli tein tämän n. yheltä yöllä )

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Oliko isäsi sonni kun itse olet tuollainen lehmä? Eiku...

Entä miten olisi nämä:
"Miltä tuntuisi tehdä se jossain jännässä paikassa?"
"Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa?"
"Miten ois koskettaa sua yökerhossa sormilla?"

tuc
Tästä tuli mieleen tällainen tapaus.

http://ircquotes.net/?12829

Ircquotesista löytyy myös hyviä pokauslauseita:
<@Aymee> Saanko laittaa liekehtivän pikarini salaisuuksiesi kammioon?
<+suiside> muista peittää kotitonttusi näkymättömyysviitalla ennen kuin astut sisään

Vierailija

"tiiätkös, näin meistä eilen unta. mä olin dark-elf soturi jolla oli kaksi pitkää miekkaa ja sä olit mun metsä-haltia prinsessa"

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006

- Haluaisitko harrastaa maailman mahtavinta seksiä ensi yönä?
- ????
- Mun kaveri olisi tuolla valmiina yöllisiin aktiviteetteihin
(tositarina)

Jotain nokkelaa.

Vierailija

Tässä hieman naisnäkökulmaa aiheeseen.

-Saanko suudella sinua?(no voi v...jos sitä pitää oikein kysyä,niin yritäppä ite arvata)

-Meillä on kaikilla samat taudit.( Wau, että saan oikein valita keneltä saan taudin)

-Voisiko jompikumpi teistä lähteä tanssimaan (Se on siis sinulle ihan sama,no lopulta paljastui että se jompikumpi oli niistä kahdesta väärä)

Vierailija

Kai siihen vaikuttaa lauseen lisäksi myös paikka ja aika. Esimerkiksi "käytkö usein täällä?" ei ehkä toimi kovin hyvin vaikkapa työvoimatoimistossa. Tai "Ollaanko me tavattu joskus?" ei ehkä toimi sukupuolitautien poliklinikalla.

Vierailija

Kaverini ideoi joskus seuraavanlaisen iskurepliikin. Taputetaan tyttöä/naista olalle ja sanotaan;"Anteeksi, et ehkä usko, mutta saan sinut syttymään."
En ole kokeillut.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005

Jos pystyy joka solullaan huokumaan miehistä itsevarmuutta, joko aitoa tai taitavasti teeskenneltyä, huonoja iskurepliikkejä ei olekaan. Rääväsuinen sika saa naisen mukaansa joka iskumestalta. Jos taas on selvästi ujo ja epävarma, on myös ihan sama mitä suustaan latelee, sillä homma menee perseelleen kuitenkin.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Vaikka puhuisit kvanttimekaniikan (hik) filosofisista bropleemoista loogiset empiirit (hik) huomioonottaen... (hik)... (hik)... olisit sittenkin niin seksikäs (hik).

Tämä tarina on tosi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat