Vanhanen tunteeton?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

C. Anderssonin mukaan Matti Vanhanen on tunteeton johtaja. Olen saanut saman käsityksen hänen puheittensa ja toimiensa perusteella. Kommentit köyhistä ja hänen surkea taitonsa naismaailmassa antavat hänestä kuvan huonona sosiaalisten taitojen hallitsijana.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
liis@
C. Anderssonin mukaan Matti Vanhanen on tunteeton johtaja. Olen saanut saman käsityksen hänen puheittensa ja toimiensa perusteella. Kommentit köyhistä ja hänen surkea taitonsa naismaailmassa antavat hänestä kuvan huonona sosiaalisten taitojen hallitsijana.

Vanhanenko tunteeton. En olisi niinkään varma.

http://web.comhem.se/isotalo/sms.html

Uuniperunaa Matti rakastaa yli kaiken. Kerran kun hän suuteli minua, hän totesi minun maistuvan paremmalta kuin uuniperuna. Se on jo aika mahtavaa!

Suhteemme oli mielestäni syventynyt paljon lyhyessä ajassa. Tapailimme paljon ja aina oli ihanaa yhdessä. Toisaalta keskimääräinen tapaamiskestomme oli noin kaksi tuntia, jonka aikana söimme, saunoimme ja rakastelimme. Uuniperunoita ja pihviä-Varsinkin suhteen alkuaikoina Matti oli todella romanttinen ja huomaavainen, ja hän teki kaikkensa saadakseen minut lankeamaan rakastumiselle... Hän otti minun lapseni huomioon, lähetti helliä ja kaipaavia tekstiviestejä, lämmitti saunan, antoi kokovartalohierontaa.

Saat heti täyden latauksen sitten saunotaan ja ehkä uudestaan tekee mieli sinua ihan tajuttomasti.

Kerroin silloin mitä koko viikon teki mieli tunnet toivottavasti sykkeen sisälläsi kovana ja kuumana.

Saat minut nousemaan päällä saat nähdä miltä se näyttää kun se haluaa työntyä sinuun ja toivoo pehmeiden huuliesi hellivän.

Paljonko pulssi mahtaa olla kun olen sisällä.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

Vanhanen on munaton idiootti. En tule koskaan ymmärtämään miten noin olemattomilla johtajan taidoilla voi päästä noin korkealle politiikassa.

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Vierailija
Mr. Bauglir
Vanhanen on munaton idiootti. En tule koskaan ymmärtämään miten noin olemattomilla johtajan taidoilla voi päästä noin korkealle politiikassa.

Mikä vika Vanhasessa on? Jos ei nyt oteta huomioon tuota kirjakohua.

Vierailija

Vanhanen on tyypillinen broileri. Kansan todellisuudesta ei hänellä ole aavistustakaan. Broileri on vahingossa saanut kukon viran.

Vierailija

En seuraile juoruja, enkä välitä niistä.

Mutta Vanhanen on täysin kyvytön virkaansa, samoin suurin osa hallituksesta.

Vierailija
liis@
Claes Andersson mukaan Matti Vanhanen on tunteeton johtaja. Olen saanut saman käsityksen hänen puheittensa ja toimiensa perusteella. Kommentit köyhistä ja hänen surkea taitonsa naismaailmassa antavat hänestä kuvan huonona sosiaalisten taitojen hallitsijana.

Claes Andersson - Tuolla nimellä esiintyvä 'kansanedustaja' ei edes ole oikeuttu arvostelemaan Suomalaista tunteettomaksi, koska nimi ei ole Suomalainen. Totuus on, että 'Claes Andersson' -nimi ei ole 'ruotsalainen nimi' (ruotsinkielinen), koska Ruotsi ei ole koskaan määritellyt virallista kieltä.

'ruotsinkielisiä nimiä' ei ole.

Vierailija
Matti E Simonaho
liis@
Claes Andersson mukaan Matti Vanhanen on tunteeton johtaja. Olen saanut saman käsityksen hänen puheittensa ja toimiensa perusteella. Kommentit köyhistä ja hänen surkea taitonsa naismaailmassa antavat hänestä kuvan huonona sosiaalisten taitojen hallitsijana.

Claes Andersson - Tuolla nimellä esiintyvä 'kansanedustaja' ei edes ole oikeuttu arvostelemaan Suomalaista tunteettomaksi, koska nimi ei ole Suomalainen. Totuus on, että 'Claes Andersson' -nimi ei ole 'ruotsalainen nimi' (ruotsinkielinen), koska Ruotsi ei ole koskaan määritellyt virallista kieltä.

Perustelusi ovat vähintäänkin kummallista kieliteoriaa. Ei ole väliä millä kielellä ajattelee ja puhuu, jos on mitä sanoa, vaikka vinkuintiaksi.

Vierailija
liis@
Matti E Simonaho
liis@

Perustelusi ovat vähintäänkin kummallista kieliteoriaa. Ei ole väliä millä kielellä ajattelee ja puhuu, jos on mitä sanoa, vaikka vinkuintiaksi.

On sillä väliä; HE jotka sanoivat esivanhemmillemme; "Olemme syntyneet syntisiksi ja perisyntisiä (kaikkien lakien rikkojia), usko tai kuole", valhtelee aina ajasta riippumatta. Claes Andersson valehtelee.

C.L.AE.S. <-gnåmin-> G.ZTÅr.ocH.Är.ocH.Ör.

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007
Dark Serenity
En seuraile juoruja, enkä välitä niistä.

Mutta Vanhanen on täysin kyvytön virkaansa, samoin suurin osa hallituksesta.

Olet aivan koikeassa, suurin osa nykyisen hallituksen ministereistä on valittu tehtäväänsä sopivuuden perusteella.

Lipposen hirmuhaliinto on ainoa syy miksi meillä on nyt Vanhanen. Vanhanen on suosittu,koska seuraajaksi ei haluta samanlaista diktaatoria. Heikot ministerit, heikko pääministeri - lopputulos virkavallan ja epäparlamentaaristen voimien kasvu.

Liisalle: Miehillä on halu pistää se joka paikkaan ja psykopaattinen mieli johtaa tällaiseen, mutta luulenpa naisten olevan miehiä ahkerampia lasten pahoinpitelijöitä. Siitä ei vain puhuta.

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Vierailija
sigfrid
Miehillä on halu pistää se joka paikkaan ja psykopaattinen mieli johtaa tällaiseen, mutta luulenpa naisten olevan miehiä ahkerampia lasten pahoinpitelijöitä. Siitä ei vain puhuta.

" Seura tekee kaltaisekseen " pitää paikkansa.

Vierailija
liis@

Kyllähän sellaiset lausunnot kuin "Köyhistä puhutaan liikaa" ja "Rikkaita täytyy arvostaa" (Ei todellakaan sanatarkkoja lainauksia), mutta ajatus on tämä, ovat ajattelemattomia pääministerin suusta ja huonoa politiikkaa.

Ei Vanhanen silti tunteeton ole eikä hänen menestyksensä naismaailmassa mitenkään huono ole, oikeastaan päinvastoin.

Vierailija

Itse häpeän syvästi sitä, että aikoinaan iloitsin Anneli Jäätteenmäen kaatumisesta. Voi piru, siitä kamalasta akasta olisi tullut miljoona kertaa Vanhasta parempi ja vahvempi pääministeri. Ehkä silloin keskustan ja Jäätteenmäen puheet huono-osaisten muistamisesta olisi myös toteutettu jo punamullan aikana.

Epäilen näin jälkikäteen, että Jäätteenmäen kaatamisen masinoi Lipposen et kumppanien oikeistolainen ja liperaali hyvävelikerho, joka on kokoomuksen ohella pesiytynyt keskustaan, demareihin, vihreisiin ja taisipa hetken vaikuttaa Vasemmistoliitossakin.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
K.K.
Kyllähän sellaiset lausunnot kuin "Köyhistä puhutaan liikaa" ja "Rikkaita täytyy arvostaa" (Ei todellakaan sanatarkkoja lainauksia), mutta ajatus on tämä, ovat ajattelemattomia pääministerin suusta ja huonoa politiikkaa.

Eivät ne ole ajattelemattomia lausahduksia, vaan hyvinkin pitkälle mietittyjä.
Suuren johtajan kuuluukin olla psykopaatti, jotta itsellä ja läheisillä menisi mahdollisimman hyvin. Ei-psykopaatti ei pärjää kauaa johtajana.

Ei Vanhanen silti tunteeton ole eikä hänen menestyksensä naismaailmassa mitenkään huono ole, oikeastaan päinvastoin.

Seksuaaliset tunteet ovat sitten eri asioita. Tottakai psykopaatillakin sellaiset on. Omaa etuaan pääministeri niilläkin tavoittelee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat