TEKKEN!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletko ikinä pelanut tätä maailman parasta konsolipeliä?? Itse olen kokeillut, jokaista Tekkensarjan osaa, ja ovat olleet aivan mahtavia.. Mutta Tekken 3 vie kyllä voiton pelattavuudellaan.. Pelataan tekkeniä n 2h päivässä, eikä sekään tunnu riittävän.. HAIL! Mishima! HAIL!..

Kommentit (7)

Vierailija

Olihan ne ainutlaatuisia pelejä. Tuli jotain niistä pelattua. Konsoleille on omiaan tasohyppelyt. Ei ole Super Marion ja Donkey Kongin voittanutta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
IK+ on parempi. Kuusnelosella.

Amigalla se oli vielä parempi, kun pääsi kuuntelemaan disketin ruksutusta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ah, mä vihaan tekkeniä. Ukot ovat niin sairaan hitaita että menee hermot.. mun pelaaminen koosu lähinnä parin eri liikkeen jankkaamisesta.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Ah, mä vihaan tekkeniä. Ukot ovat niin sairaan hitaita että menee hermot.. mun pelaaminen koosu lähinnä parin eri liikkeen jankkaamisesta.

Jotenkin tuo "hidastempoisuus" tekee siitä strategisemman, kuin monessa muussa saman tyylisessä tappelupelissä, kuten DOA-sarjan peleissä, ei kerkeä mitään taktiikoita miettimään, vaan pelaaminen menee vaan turhaksi epämääräiseksi näppäinten hakkaamiseksi..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Blastaaja
TERÄS NALLEPUH

Jotenkin tuo "hidastempoisuus" tekee siitä strategisemman, kuin monessa muussa saman tyylisessä tappelupelissä, kuten DOA-sarjan peleissä, ei kerkeä mitään taktiikoita miettimään, vaan pelaaminen menee vaan turhaksi epämääräiseksi näppäinten hakkaamiseksi..

Totta, on siinä omat kikkansa, mutta itseäni kuitenkin ärsyttää se torjumis systeemi, kun se arpoo millon se torjuu. Välillä torjuu ihan homona kaikkia lyöntejä ja välillä ei ollenkaan.

Totta, yleensä tappelupelien pelaaminen on kyllä pelkkää näppäinten hakkaamista. Tosin poikkeuksena siihen että nopeatempoinen mätkintä peli olisi pelkkää näppäinten täpitystä on Dragon(joo just se;) ) Ball z: Budokai 3. (ei tencaichi sarja vaan pelkkä budokai) Jossa ukot voi liikkua ihan sairaan nopeasti ja on monenlaisia torjuntatapoja. Tosin siinä pelissä vituttaa vaan se että pitää pelata sitä ihan vitusti että saa liikkeitä ja ukkoja lisää millä voisi pelata..ja unohtamatta järjettömiä lataus aikoja.
Mutta muuten asenne ja pelaaminen on kohdillaan siinä pelissä.

Uusimmat

Suosituimmat