Homot on pelottavia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Homot on pelottavia sen takia, koska kyttäilevät toisia miehiä.

Ei tiedä yrittääkö joku hautoa jotain pahoja, vai onko homo. Sitä varten homot on pelottavia, kun ei tiedä niistä.

Jotenkin vähän epäluonnollista ja yhteiskunnan normeista irtautunutta koko homoilu.

Mitä homoilulla luonto saavuttaa, miksi on homoilu luotu.

Sivut

Kommentit (45)

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Kyllähän ne eläimetkin homoilee ,että kai se on meissä ihmisissäkin luonnollista , mutta ei tavanomaista. Mahtaisiko se ajaa asiaansa ,että ei tulisi liikakansoitusta populaatiossa

Vierailija

Minun teoria: ovat varanappuloita.
Muuten turhia, mutta jos heteromiehet kuolisivat pois, tai olisivat murhattuja (esim.sodassa), tarpeen tullessa olisi onnistuneet saaman jälkeläisiä -hetero ja homolapsia, josta taas kehittyisi yhteiskunta. Homomiehillä kun geeneissä on myös heteron geenit.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Mitä homoilulla luonto saavuttaa, miksi on homoilu luotu.

Ehkä homoilla on ihmisapinoiden parissa ollut sama rooli kuin eunukeilla myöhemmin, eli heimon naisten (kuten eunukeilla haaremin) vartiointi.

Vierailija

Tiesin että Fat32 on ******N. Hyvin olet saanut pidettyä "sairautesi" kurissa!
No jaa onko nuo homot nyt sen ihmeellisempiä kuin muut. Evoluution seulasta homous pääsi läpi koska ennen oli pakko mennä naimisiin naisen kanssa joten homus jouduttiin piilottamaan mutta mihinkäs niitä geenejään voisi piilottaa?

Vierailija
Yeshua
Tiesin että Fat32 on ******N. Hyvin olet saanut pidettyä "sairautesi" kurissa!
No jaa onko nuo homot nyt sen ihmeellisempiä kuin muut. Evoluution seulasta homous pääsi läpi koska ennen oli pakko mennä naimisiin naisen kanssa joten homus jouduttiin piilottamaan mutta mihinkäs niitä geenejään voisi piilottaa?

Mitkä helvetin geenit. Tuo on jo aikoja sitten huomattu peräpäästä syntyneeksi huuhaaksi.

Homot ja ilonaiset ovat varaventtiili. Kerta vuoteen syntyvä lapsi kun ei aina ollut paras vaihtoehto. Muijan työkykykin heikkenee raskausaikana.

Homous on myös kehitysvamma ja sillä hyvä.

Vierailija

Alun perin katolinen kirkko vastusti homoilua juuri siitä syystä, että kaikki elukat homoilee ja se on liian eläimellistä ja luonnollista.

Nykyään se on sitten luonnotonta.

Vierailija
tuc
Alun perin katolinen kirkko vastusti homoilua juuri siitä syystä, että kaikki elukat homoilee ja se on liian eläimellistä ja luonnollista.

Nykyään se on sitten luonnotonta.

Onko ihminen eläin?

Vierailija
tiäremiäs
Homot on pelottavia sen takia, koska kyttäilevät toisia miehiä.

Ei ne tarkoituksella ole. Jotkut on ihan tavallisia.

Vierailija
tuc
On, mutta katolilaisen perinteen mukaan ei ole.

Elämille luonnollista myös siritä omia geenejä koko luonnon ja eläinkunnan nähtävillä, jolla heimolla Afrikassa on myös sellainen tapa- ihan missä vain harrasta seksiä, jostain syystä sivistynyt IHMINEN ei harrasta sellaista toiminta avoimesti, mutta ehkäpä kannata, koska olemme luonnon lapset ja eläimet. Niinkö?

Sen lisäksi esimerkiksi pakanoiden mukaan, ihminen on jumalien lapsi, eikä ole eläin…
Se on siitä kristinuskonnosta… Entäs muut kulttuurit ja uskonnot? Ovatko sama mieltä, että ihminen on eläin?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Feniks

Onko ihminen eläin?

Ei. Ihminen on sieni.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Feniks

Onko ihminen eläin?

Ei. Ihminen on sieni.

Ja "Aweb" on paprika...vai mitä siellä kuvassa on?
Minä taas olen ITSE SAATANA!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Feniks
Aweb
Feniks

Onko ihminen eläin?

Ei. Ihminen on sieni.

Ja "Aweb" on paprika...vai mitä siellä kuvassa on?
Minä taas olen ITSE SAATANA!

Onks toi saatana? Mä oon ajatellu, että se on Pan. Jotenkin tuo kuva tuo enemmän mieleen Shakespearen kuin Danten.

Niin. Mun kuvassa on siis Red Hot Chili Peppers.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb

Onks toi saatana? Mä oon ajatellu, että se on Pan. Jotenkin tuo kuva tuo enemmän mieleen Shakespearen kuin Danten.

Niin. Mun kuvassa on siis Red Hot Chili Peppers.

En minä tie tästä avatatrin maailmasta, mutta minä tiedän mitä MÄ on!
Bu-ga-ga-ga!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat