Omat viestit

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Mihin on hävinnyt valinta "Omat viestit".

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (4)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Se on vissiin otettu pois. En tiedä miksi. Kaippa yrittävät vakauttaa tätä jutskaa, mutta kyllä niitä omia viestejä voi selata kun avaa sen oman profiilin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Yritin ja sain rohkaisevan palautteen:

"Pahoittelut, mutta sinulla ei ole oikeuksia käyttää hakupalvelua."

Tämäkö on palkka vuosikausien roikkumisesta täällä. Olenhan toki aika paha trollaaja, mutta en uskonut sentään ihan noin pahaksi.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Paul M
Yritin ja sain rohkaisevan palautteen:

"Pahoittelut, mutta sinulla ei ole oikeuksia käyttää hakupalvelua."

Tämäkö on palkka vuosikausien roikkumisesta täällä. Olenhan toki aika paha trollaaja, mutta en uskonut sentään ihan noin pahaksi.

En minäkään päässyt minun tai sinun profiilia selailemaan. Ei taida toimia taaskaan se hakupalvelu..mikä ny ei kovinkaan suuri yllätys ole. Ehkä se hyvällä tuurilla huomenna toimii taas...

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Nyt toimii taas hieman enemmän. Ehkä luokitus muuttui todennäköisesti vaarallisesta harmilliseksi mutta luultavasti vaarattomaksi.

Uusimmat

Suosituimmat