Kallen mätitahna. Mitä muita pieniä heikkouksia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi tähän jää koukkuun? Suolaa, sokeria turskan mätiä, rasvaa.. Ei siis kummoisia aineita, mutta himo tulee ja joskus pitää syödä ihan suoraan putkilosta. Luulin, että olen ainoa, mutta moni muukin tunnustaa heikkoutensa tähän turmiolliseen tuotteeseen .

En ole ostanut pitkään aikaan mätitahnaa. Turha pettää itseään, että silloin tällöin leivän päälle - paljon ja kerralla vain. Sitte janotta ja muutenkin tulee vähän huono olo.
Eräs naishenkilö määritteli mätitahnan viettelevyyden:
- Se on elämänmakuinen ja seksikäs.
Kuinka lienee.

Kommentit (13)

Vierailija

Omega 3

Gutaa aivoille. Mieluimmin minäkin tuota popsin kuin kalanmasaöljyä tai öljykapseleita. Se on hyvää ja kun popsii tuoreeltaan niin ei tarvii altistua säilöntäainelle, jotka puolestaan ei ole gutaa aivoille. Ne on myrkkyvä.

Mun mutsi btw. lapsena oli ihastunut kalanmaksaöljyyn ja söi sitä salaa. Mulla ei ihan niin iso puutos ole koskaan ollut mutta minä rakastin lapsena kaurapuuroa.

Edustamme siis sitä aitoa erilaisuutta. Ja olemme siitä ylpeitä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Vähän on homoeroottista tämäkin...

Ei olisi ehkä pahitteeksi sinullekaan kokeilla omega 3, sillä voi olla vaikutusta aivotoimintaan parantavasti.
Minä olen nimittäin naispuolinen hetero enkä näe kaikessa erotiikkaa. Johtuiskohan omega 3:sta että on muutakin mielessä?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pönni
CE-hyväksytty

Ei olisi ehkä pahitteeksi sinullekaan kokeilla omega 3, sillä voi olla vaikutusta aivotoimintaan parantavasti.
Minä olen nimittäin naispuolinen hetero enkä näe kaikessa erotiikkaa. Johtuiskohan omega 3:sta että on muutakin mielessä?

Minä olen nimittäin miespuolinen hetero ja luulen, että rasvahapot vaikuttaisivat minuun erilailla.
Kyllä ihmetyttää tämä kallen sukupuoli, kun mätiä tuottaa. En minä sitä edes tahnamaisena söisi.

[size=80:1tpdurgb]edit. Pari kirjainta vaihdettu, jotta ensimmäinen virke tarkoittaisi sitä mitä sen on tarkoitus tarkoittaa.[/size:1tpdurgb]

Vierailija

Kappas kun menin ansaan. Tuolla asiapuolen ketjussa kritisoin minäkin kovasti asioiden ja esineiden seksuaalistamista. Täällä sain aikaan ketjun missä mätitahna kuulostaa muuttuvan lähes pontenssilääkkeeksi. No antaa olla

Vierailija
CE-hyväksytty
Pönni
CE-hyväksytty

Minä olen nimittäin miespuolinen hetero ja luulen, että rasvahapot vaikuttaisivat minuun erilailla.
Kyllä ihmetyttää tämä kallen sukupuoli, kun mätiä tuottaa. En minä sitä edes tahnamaisena söisi.

[size=80:3v9k9ot6]edit. Pari kirjainta vaihdettu, jotta ensimmäinen virke tarkoittaisi sitä mitä sen on tarkoitus tarkoittaa.[/size:3v9k9ot6]

No voi sun jessus..

Miesten, siis tositoooooooosimiesten.. kannattaa syödä mätiä ja soijaa jos niistä sais hiukan liudennusta siihen XYY tautiin, XXY:t voi sitten popsia maitia ja varoa soijaa kun siitä saa estrogeenia.

Kallen tuotenimi.. hah hah..

Vierailija

Kallen mätitahna oli alunperin nimeltään Kallen kaviaari, mutta sitten niuhottajat vaativat sen muuttamista, ettei vaan kukaan luulisi sitä aidoksi sammenmädiksi.Ruotsin kansallistahna sai nimensä alkusoinnutellen, varsinkin kun pojanhymy ilostutti silloin vielä viattomia kuluttajia.

Minusta se on liian suolaista, vai sanotaanko että tuimaa? Sen sijaan Kalle's randiga on herkkua! Mätitahna on blandattu sulatejuuston kenssa samaan tuubiin.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Mummo
Kallen mätitahna oli alunperin nimeltään Kallen kaviaari, mutta sitten niuhottajat vaativat sen muuttamista, ettei vaan kukaan luulisi sitä aidoksi sammenmädiksi.Ruotsin kansallistahna sai nimensä alkusoinnutellen, varsinkin kun pojanhymy ilostutti silloin vielä viattomia kuluttajia.

Minusta se on liian suolaista, vai sanotaanko että tuimaa? Sen sijaan Kalle's randiga on herkkua! Mätitahna on blandattu sulatejuuston kenssa samaan tuubiin.

Kalle's randiga? Hmm... täytynee kokeilla...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä en oo mikään tosimies vaan hintelä, herkkä ja naismainen. Entinen tyyyöystävänikin oli äijempi kuin minä.

Herrajjestas, et kai ole mun exä?
Jos.. muistatko kun vein sua aina reppuselässä.. ei vais..
Sun sit ei kansti syödä kans soijaa, siinä on naishormonia, estrogeenia.. tai sit ihan sama. Söpötkin pojat on aiiiiiivan iiiihania!

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Mummo

Jospa et kuitenkaan raiskaisi länsimurteellasi kaunista äidin(ja myös mummon)kieltäni. Tuima tarkoittaa oikeasti, erityisesti ja nimenomaan suolatonta ruokaa (joka on tarkoitettu sioille ja koirille sananlaskunkin mukaan).

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat