Omituiset jutut

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mistä johtuu omituiset jutut, onko hyvä mielikuvitus vai siitä että muuten epänormi?

Osaatteko käyttää mielikuvitusta ja mitä kaikkea olette sen avulla keksineet.

Kommentit (14)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
Mistä johtuu omituiset jutut, onko hyvä mielikuvitus vai siitä että muuten epänormi?

Osaatteko käyttää mielikuvitusta ja mitä kaikkea olette sen avulla keksineet.

Noh ehkäpä johtuu molemmista sekä että, epänormista ja hyvä mielikuvituksesta.

Joo, itse osaan käyttää jonkin verran mielikuvitusta.
Itse olen ainakin käyttänyt runoihin mielikuvitusta ja joihinkin muihinkin. Mulla tulee kyllä kaikenlaisia ideoita välillä, mutta unohdan ne tosi nopeasti enkä jaksa kirjoitella ylös. Sain idean viime joulullekkin tehdä yhen runon parhaalle ystävälleni varmaan puoli vuotta sitten, mutta mä silti vain kirjoitin yhden sanan muistiin ja siitä sitten rakensin sen runon päivää ennen jouluaattoa. Mulla on tapana jättää aina viimetinkaan kaikki asiat. En tiedä miksi, mutta näin vain on.

Joskus tulee käytettyä mielikuvitusta kävellessä kotiin kaupasta kun se käveleminen kotiin on joskus hieman tylsää eikä jaksa odottaa että pääsee kotiin, niin keksin jonkun pienen leikin siihen kotimatkaan. Joskushan kesällä teillä on semmosia tosi mustia plänttejä mitkä ovat uutta asfalttia jolla on paikattu reikiä tai jotai, niin mä kuvittelen että ne on laava kenttiä ja sitten niiden yli pitää hypätä. Sitten saatan asettaa kännykästä kellon ajastimen päälle, että missä ajassa pitää päästä kotiin tai sitten laava virta saa kiinni ja kuolee. Viimekesänä viimeksi taisin leikkiä tätä. Tänä kesänä ei taida voida, kun ei ole semmosia plätsejäkään. En mä kyl aina jaksa, joskus on niin kuuma ettei vain jaksa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Mielikuvitus on hyvästä ja jopa suotavaa . Mihin sitä soveltaa onkin jo toinen juttu . Minä se vaan jaksan tahkoa konsoli-ja pc-pelejä. Muilla ikäisilläni kavereillani on jo muita , mahdollisen , menestyksen tuoneita murheita. Tai ,jopa perhettä.
Jatketaan hyvät ihmiset samaa rataa.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Hyvällä mielikuvituksella olen keksinyt vaikka mitä. Jos on hyvä mielikuvitus, sitä on syytä käyttää eikä sen käyttöä oliisi syytä rajoittaa jollei sillä toisia tai itseä vahingoita. Ilman mielikuvitusta jokainen päivä on samanlainen jokainen käyttäytyisi samalla tavalla.

Unikin olisi elämän parasta aikaa jos sillä saisi jotain aikaiseksi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Barbaari
Hyvällä mielikuvituksella olen keksinyt vaikka mitä. Jos on hyvä mielikuvitus, sitä on syytä käyttää eikä sen käyttöä oliisi syytä rajoittaa jollei sillä toisia tai itseä vahingoita. Ilman mielikuvitusta jokainen päivä on samanlainen jokainen käyttäytyisi samalla tavalla.

Unikin olisi elämän parasta aikaa jos sillä saisi jotain aikaiseksi.

Itse näen elokuvamaisia/tarinamaisia unia. Jos osaisin piirtää , niin niistä voisi tehdä tarinoitakin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Barbaari
Omat uneni esitetään minulle arvoitusmaisina. Viimeaikoina en ole nähnyt valitettavasti unia...

Älä valehtele. Et vain muista niitä tai et kehtaa kertoa. kaikki näkevät unia. Hämärästi muistelen vihjeitä jopa kalan unista.

Tiäremiehelle huomautan. Älä ole pahoillasi tai hämilläsi. Kylähulluus on luova luonnonvara. Rajoituksiakin on esim. luovuudeksi ei katsota tulipalojen sytyttelyä, vaikka tavoite olisin taiteellinen.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Voin sanoa että multa tulee kaikenmoista tavaraa ulos aivoista - yleensä koska on tylsää ja pitää hauskuttaa itseään jotenkin. Esimerkiksi laulan jotain tosi tyhmää - keksin sanat lennosta ja tanssin välillä.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija
Barbaari
Voihan se niinkin olla etten vain muistaisi niitä.

Onko kenelläkään mitään vinkkiä miten voi muistaa unet myös herättyään?

Olen jutellut unistani muissakin threadeissa joten ei niissä mitään salattavaakaan ole.

Homma toimii muistaakseni silleen, että unia näkevän silmät alkaa vilistellä luomien (siis silmäluomien) alla. Tutkijat taisi tällöin herättää ja kysyä, mitä sitä unessa hommailtiin.

Eli värvää joku kyttäämään nukkumistasi ja herättämään kun silmäsi muljahtelevat. Sitten vain kerrot unesi nauhalle, vaihdat puhtaammat pyjamanhousut ja alat taas vetää sikeitä. Aamulla sitten kuuntelet tuloksen ja peset pyykin.

Vierailija

Jossain sanottiin niin että kun herättyään makaa 5 minuuttia paikoillaan ajattelematta mitään niin unet palautuu mieleen. Tiedä häntä...

Itse muistelen millainen tunnelma (ahdistava, jännittynyt, leppoisa tms.) unessa oli niin siitä sitten muistaa jotakin pientä ja kun muistelee sitä pientä niin sitten muistaa jotakin muuta pientä ja sitä rataa.

Vierailija
suleiman
Jossain sanottiin niin että kun herättyään makaa 5 minuuttia paikoillaan ajattelematta mitään niin unet palautuu mieleen. Tiedä häntä...

Jos mä makaan herättyäni viisi minuuttia ajattelematta mitään, niin unet tosiaan palautuu mieleen. Eli nukahdan uudestaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mänäin viime yönä sellasta unta että olin menossa pikkuveljeni kanssa Prismaan. Laskeuduttiin sellasta kiertävää moottoritieramppia alas päin ja nähtiin se Prisma siellä alhaalla. Mutta se liuska ei vienytkään Prismaan vaan lumiseen metsään jonne me eksyttiin Mutta sitten päädyttiin porotilalle raaputtamaan Luontoarpoja! Harmittaa vaan kun heräsin ennen kuin sain tietää että votettiinko...

On se mielikuvitus vaan kiva olemassa!

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat