Häpykarvoitus jää esinahan väliin

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Haluaisin kysyä tämmöistä asiaa että onko se normaalia ja mitä ongelmalle voisi tehdä? Kun esinahka tuppaa olemaan suurimman osan ajasta vetäytyneenä, en tiedä miksi, kai se on sen verran lyhyt jotenkin vaikkei minua olekaan ympärileikattu. Tai sitten saan liikaa erektioita jatkuvasti, mutta sama se. Näin siis nuo karvat pääsevät paljaan terskan kanssa kosketuksiin kun penis on rytyssä kalsareissa. Se kutittaa. Lisäksi kun tuo esinahka jotenkin sitten jumiuttaa ne karvat sinne esinahan alle niin että välillä jopa sattuu kun ne kasseissa kiinni olevat karvat vetävät sitä terskaa kun peniksen asento vaikkapa vaihtuu ja muutenkin. Hankala selittää.. sitten pitää kaivella munia ja vedellä niitä karvoja irti sieltä esinahan alta. Onko tämä normaalia vai onko minulla harvinainen ongelma? Mitä asialle pitäisi tehdä, leikata karvoja lyhyemmiksi tai ajaa kokonaan pois? En haluaisi ajaa ainakaan kokonaan pois ja lyhentäminenkin tuottaisi kamalasti vaivaa. Voiko asialle edes tehdä juuri mitään.. se on monesti todella häiritsevää. Ei minulla tietääkseni ole mitenkään lyhyt peniskään, tai sitten on, paha sanoa. Velttona se vaan tuppaa olemaan sen verran kasassa ja moninkerroin taiteltuna siellä että terska osuu karvoitukseen. Missä asennossa sitä edes kuuluisi pitää kalsareissa? Jos pitää alaspäin, niin erektiot näkyy tosi selkeästi.

くそっ!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Laitappa pari kuvaa tänne ongelmastasi niin vakioväittelijät pääsevät keskustelemaan asiasta. Ongelmaan ratkaisu taitaisi löytyä todennäköisemmin lääkärin juttusilta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Ronron
Haluaisin kysyä tämmöistä asiaa että onko se normaalia ja mitä ongelmalle voisi tehdä?

Ei ole lainkaan epänormaalia. Luulen, että ilmiö on jossain määrin tuttu kaikille miehille. Mun mielestä karvojen lyhentäminen ja muutenkin trimmaaminen voi olla hyväkin vaihtoehto. Voit myös tehdä karvoista pieniä palmikoita. Silleesti ne pysyy järjestyksessä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Ronron
Haluaisin kysyä tämmöistä asiaa että onko se normaalia ja mitä ongelmalle voisi tehdä?

Ei ole lainkaan epänormaalia. Luulen, että ilmiö on jossain määrin tuttu kaikille miehille. Mun mielestä karvojen lyhentäminen ja muutenkin trimmaaminen voi olla hyväkin vaihtoehto. Voit myös tehdä karvoista pieniä palmikoita. Silleesti ne pysyy järjestyksessä.

Myös mulkun kasvattaminen auttaa kummasti.

Vierailija

Tämähän on hirveä ongelma.

Selvästi invalidisoiva vaiva, johon on saatava korvaus ja kriisiapua. Työkyvyttömyyden aste on vähintään 40 prosenttia.

Ei muuta kuin lääkäriin ja äkkiä, hakemukset salamana liikkeellä. Kunnasta riippuen voi olla työkyvyttömyyseläke edessä. Enshätään kunnan on myönnettävä ainakin taksisetelit. Eihän sitä voi kävellen liikkua kun heppi hirttyy perskarvoihin.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Ronron
Mitä asialle pitäisi tehdä, leikata karvoja lyhyemmiksi tai ajaa kokonaan pois? En haluaisi ajaa ainakaan kokonaan pois ja lyhentäminenkin tuottaisi kamalasti vaivaa.

Ei se lyhentäminen vaikeaa ole. Olet vaan tarkkana ettei satu haaveri.

---
Seuraa 
Viestejä3395
Liittynyt6.9.2006

Oleellisintahan tässä on se, että ei käsin ota niitä karvoja sieltä essarin välistä, vaan housut kinttuun ja kevyt mutta napakka lantioliike niin että hepinnokka vapautuu karvojen ikeestä.

Vierailija
Templebar
Ronron
Mitä asialle pitäisi tehdä, leikata karvoja lyhyemmiksi tai ajaa kokonaan pois? En haluaisi ajaa ainakaan kokonaan pois ja lyhentäminenkin tuottaisi kamalasti vaivaa.

http://www.sci.fi/~ntns/VKI0364.JPG[/quote]

Jeps. säännöllinen trimmaus auttaa. Sähköisellä parturointikoneella tulee nätin ja säännöllisen mittaista tulosta ja riski vehkeiden tärveltymiseen on minimaalista.

Klaniksi ajamista en suosittele, pistelee ikävästi (tai preferenssinsä itse kullakin).

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Teräslilja_m
Templebar
Ronron

http://www.sci.fi/~ntns/VKI0364.JPG

Jeps. säännöllinen trimmaus auttaa. Sähköisellä parturointikoneella tulee nätin ja säännöllisen mittaista tulosta ja riski vehkeiden tärveltymiseen on minimaalista.

Klaniksi ajamista en suosittele, pistelee ikävästi (tai preferenssinsä itse kullakin).[/quote]

Se on mukava huomata, kun karvapehkon alta paljastuu ihka oikea kikkeli, jos siis varsi on niin lyhyt, että karvat ylettyvät esinahan alle.

Vierailija
Jäärä
Oleellisintahan tässä on se, että ei käsin ota niitä karvoja sieltä essarin välistä, vaan housut kinttuun ja kevyt mutta napakka lantioliike niin että hepinnokka vapautuu karvojen ikeestä.

Niin, vispauta ne irti kuten Elviskin aikanaan teki.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Eikös sitä ole olemassa miehille sellaisiakin alusasuja, joissa on omat lahkeet kaikille kolmelle "jalalle"? Sen tyyppisessä ei luulisi karvojen tunkevan minnekkään väliin ja tietenkin niitä karvojahan voisi trimmata hieman lyhyemmiksi jo ennen moisten alusasujen hankintaa/käyttöä muutenkin.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Eikö myös Ronron voisi pukea probleemansa päälle kumipukua. Siihen pissireikä saksilla ja kas, homma on hoidossa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Tähän on olemassa yksiselitteisen yksinkertainen konsti, ja se on liima. Muutama ruokalusikallinen vedellä laimennettua erikeeperiä munakarvoihin ja sitten pariksi tunniksi sänkyyn lojumaan. Heppiä kannattaa pitää vaikka sormien välissä pystyssä, että se ei liimaudu sotkun jatkoksi. Lopputuloksena on kovettuneet, kauniit kiharat, jotka eivät takuulla jää esinahan väliin.

Meillä on olohuoneessa hirsiseinät, joissa on vanhat turpeet eristeenä hirsien välissä, ja niille teimme tämmöisen käsittelyn, ja hyvin toimii; eivät karise lattialle. Varmaan toimii nivusissa myös.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005

Eikö terva ajaisi saman asian? Tervapalleista umpuaisi ilmoille myös peräti miellyttävä tuoksu.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat