Oon aika innoissani

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tossa kun eilen kävin kotona äitee halaamassa, niin samalla reissulla sain isukilta myöhästyneeksi 30-vuotislahjaksi mandoliinin. Venäläinen ja suht laadukkaan tuntuinen. Sillä ei näytä olleen soitetun pitkään aikaan, joten hieman vaatii huoltotoimenpiteitä. Sitten se on timantti. Voi olla että kitarat siirtyy nyt hetkeksi syrjään kun alkaa armoton mandoliinin soitto. Paha kun saan vasta huomenna rahaa, niin joutuu vähän odottelemaan ihan vaan uusia kieliäkin. En laita kuvaa, kun ei ole kameraa.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija
CE-hyväksytty
Tossa kun eilen kävin kotona äitee halaamassa, niin samalla reissulla sain isukilta myöhästyneeksi 30-vuotislahjaksi mandoliinin. Venäläinen ja suht laadukkaan tuntuinen. Sillä ei näytä olleen soitetun pitkään aikaan, joten hieman vaatii huoltotoimenpiteitä. Sitten se on timantti. Voi olla että kitarat siirtyy nyt hetkeksi syrjään kun alkaa armoton mandoliinin soitto. Paha kun saan vasta huomenna rahaa, niin joutuu vähän odottelemaan ihan vaan uusia kieliäkin. En laita kuvaa, kun ei ole kameraa.

Onnittelu, olen aina arvostanut maniskan soittoa, vaikka itse en osaa soittaa edes kännykällä.

Kansa neuvoo, että soitto onnistuu parhaiten krapulassa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
valtiokonttorin elatti

Kansa neuvoo, että soitto onnistuu parhaiten krapulassa.

asdf
Yksi hyvä tapa on teipata plektra kiinni sähkövatkaimen vispilään. Ei tarvitse rämpyttää itse lainkaan.

Joo. Mutta riippuu vähän mitä soittaa. Se tremolo ei ole mitenkään välttämätön. Kuuluu enemmän venäläiseen kansanmusiikiin, amerikkalaisten bluegrassiin ja joihinkin irlantilaisten mopo karkaa käsistä-biiseihin.

Vierailija

Toinen hyvä tapa on teipata mandoliini kiinni otsaan ja juosta päin lumiauraa. Näin säästytään monelta turhalta välivaiheelta tulevassa sosiaalisessa prosessissa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
SAMAEL
Toinen hyvä tapa on teipata mandoliini kiinni otsaan ja juosta päin lumiauraa. Näin säästytään monelta turhalta välivaiheelta tulevassa sosiaalisessa prosessissa.

En halua säästyä kaikelta siltä riemulta jota saan kokea ja jakaa ystävileni. Soittokaverinikin tulevat kiljumaan onnesta.

Vierailija
CE-hyväksytty
En halua säästyä kaikelta siltä riemulta jota saan kokea ja jakaa ystävileni. Soittokaverinikin tulevat kiljumaan onnesta.

Voi sinua lapsi parkaa. Varmasti luulet siankin huutavan riemusta, kun se tylsällä puukolla joulun alla teurastetaan. Tässä on jälleen yksi surullinen osoitus siitä, että mandoliinin kantaminen pitäisi saada luvanvaraiseksi.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Joo. Mutta riippuu vähän mitä soittaa. Se tremolo ei ole mitenkään välttämätön. Kuuluu enemmän venäläiseen kansanmusiikiin, amerikkalaisten bluegrassiin ja joihinkin irlantilaisten mopo karkaa käsistä-biiseihin.

Mää soittamisesta mitään tiärä.

Vierailija
CE-hyväksytty
SAMAEL
Tässä on jälleen yksi surullinen osoitus siitä, että mandoliinin kantaminen pitäisi saada luvanvaraiseksi.

Missä?

Siinä ihan siinä niin. Se pahanhajuinen viimevuotiselta taikinaklöntiltä näyttävä otus, jolla on ne veltot limput sivuillaan roikkumassa. Se joka katsoo sinua peilistä lehmänsilmillään.

Vierailija
CE-hyväksytty

Kivaa kivaa kivaa.. ja WOW!!!
Etsin juutuubesta Mandoliinimiestä mutta ei löytynyt, se on ihana biisi.. löysin Hectoria.. Hupaisa: http://www.youtube.com/watch?v=uha4COBH ... re=related

Minähän elin Hectorista apauttia 13v.. jonnekin kolmeenkymppiin ja parisenkymmentä vuotta oon imuroinut voimaa I. Alangosta.. *nam*

Mä ostin kirpparilta kitaran.. mutta mun mo-to-riik-ka, se vaan ei tomi. Oon tumpelo mutta kuunetelen sujuvasti ja laulaa loilotan vaikka muut sanoo että heittele mieluimmin vaikka pienillä kivillä.
Hoilotihoiloti hoiloti laa, laulava ihminen hy-vän mie-len saa..

Älä noista virnuilijoista välitä, kateellisia ja kateus on salattua ihailua

Vierailija
Pönni

Kuules nyt, minä olen humanisti, ja siksi vastustan mandolinismia.

Che Napoli sia la città del teatro o la città-teatro non significa niente che riguardi mandolinismi ridicoli.

Vierailija
SAMAEL
Pönni

Kuules nyt, minä olen humanisti, ja siksi vastustan mandolinismia.

Che Napoli sia la città del teatro o la città-teatro non significa niente che riguardi mandolinismi ridicoli.

Tieteellisessä kontekstissa humanismi ei ole mitenkään ylivoimainen juttu, tämä oleminen on kivi/paperi/sakaset juttu..
Sä oot vaan rajoittunut ja kade tai pelleilet..
Jotain uskonnollistako tuohon liittyy?

Vai diggaatko vaan oopperaa? Tää on ihan yliveto!
Nabukko, orjien kuoro.. Mulla kuuluu tosi huonosti, tämä olla näyte:
http://fi.myspace.com/index.cfm?fuseact ... d=30775140

Vierailija

Taiteessa se just on parasta että se on luovaa. Vain mielikuvitus on rajana. Erikseen on suorittajat jotka näpertää "ikoneja" vanhalla sabloonilla.

Mua on aina huvittanut tyylisuunnat. Kriitikot koittaa laittaa kaiken sopivaan lokeroon.. ja intoilijat keksii jatkuvasti jotain mikä ei mahdu raameihin.

Apocalybtica on ollut hauska rajojen rikkoja..

Mun exmussukka, teknonörttini vei mua teknon ihmeellisiin saloihin. Minä akkapaha sanoin alussa että hui ja hyi.. aloin kuitenkin tykätä *nam* kun sieltäkin löytyy joka lähtöön vaikka mitä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat